stawsz napisał(a):
tomeksopot napisał(a):
stawsz napisał(a):
przód lewa strona była jakaś historia , ale jezdz i oglądaj bo ładne to i fajne , z tej lewej srony po prostu zwróć wiekszą uwagę robione coś było na 100 -we ale przecie to i nie nowe , popatrz w szczególności na podłuznice i spawy na nich , z wierzchu moze sie okazać ze bedzie orginalna grubość lakieru

a po czym kolega wnosi??
i nie ma w tym żadnej ironii po prostu jestem ciekaw co tam Cie zaniepokoiło... zawsze jakaś nauka może z tego być
pozdrawiam
przyjzyj sie (na ostatnim zdjeciu) jak ułozona jest lampa wzgledem maski, błotnika i zderzaka błotnik tez ma inny profil na rancie , lampa wystaje poza obrys błotnika, lampa jest wsunieta do tyłu w okular ok 0.5- 1cm toz grubsza tyle wiecej nie widac , ogólnie ta strona bardzo mało sfotografowana zaledwie 1 zdjecie zrobione pod duzym kątem jakby chciał coś ukryć
Nie mówię że nie , ale sam biorę po X pln na "piwo" za spasowanie przodu po mechanikach po wymianie rozrządu . Oni zdejmują "zestaw" tak jak fabryka czyli lampy pas itd a potem po założeniu wszystko sterczy. Więc każde "niespasowanie" przodu nie musi wróżyć dzwona. Zresztą w aucie z tych lat mała stłuczka jest wybaczalna, aby wszystko działało i na kołach równo stał.