Też sądzę, że wymiana rozrządu od razu byłaby wskazana... chyba, że jakimś cudownym trafem sprzedający robił to na czas w ASO, wtedy to inna sprawa. Widzę, że sam tym cudeńkiem jeździsz, więc mówisz z doświadczenia. Mam dla Ciebie więc parę pytań, podjąłem ostateczną decyzję i chcę właśnie ten samochód

tylko wolę przygotować się już do niej/niego mentalnie.
a) ile kosztuje wymiana rozrządu?
b) poza rozrządem, co jeszcze może zaboleć kieszeń?
c) utrzymanie oceniasz na tanie, przeciętne, kosztowne czy astronomiczne?
d) manual czy trip, oto jest pytanie... wolałbym manuala, ale jak patrzę po ogłoszeniach, i polskich, i niemieckich, to same automaty, czasami z F1. czytałem tu o tym, że silnik i skrzynia na automacie są mniej obciążane i trudno znaleźć motor z manualem w dobrym stanie. z drugiej strony, manual lepsze osiągi i mniejsze spalanie. warto wyczekiwać cudu (zadbanego manuala) czy brać automata z manetkami F1 (czy jak się na to mówi)?
e) wiesz coś ewentualnym tuningu?
Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.