Fotki podkręcone w PSie.
Wygląda jak by całe lakierowane było albo ktoś przesadził z Photo Shopem. Bynajmniej lewy bok i zderzak tył tak wygląda po fotkach.
Polerka lakieru to była na 100% jak tak patrze na kolejne zdjęcia.
Obecnie mam auto, któe ma oryginalny przebieg 170.000 jak niby to audi ale ten fotel kierowcy jakoś tak wygnieciony, jak by auto miało wiecej natrzaskane.
Skoro taki mały przebieg to musi miec oryginalna książkę serwisową, z pełną dokumentacją.
Jesli nie ma lub urywa sie dokumentacja to ja na przebieg bym nie patrzył, że wiarygodny.
Skoro ściagany i taka igła to niemiec musiałby naprawdę płakać
Igły do Polski nie trafiają
Zwróć uwage na:
Wykonaj pomiar powłoki lakierniczej testerem, jak nie masz to na allegro można nawet takie najprostsze za grosze kupić.
Sprawdź numery szyb i ich kody produkcji
Najlepiej przed zakupem podjedź na najbliższą stację kontroli pojazdów aby zweryfikować faktyczny stan techniczny pojazdu
Sprawdź stan ogumienia
Zweryfikuj stan tapicerki względem przebiegu
Jeśli masz możliwość, lub kogoś z komputerem to wykonaj komputerową diagnostykę pojazdu, aby zweryfikować kody błędów
Sprawdź zgodność numeru VIN z dokumentami, wklejkami i książką serwisową
Jak masz nr Vin, możesz sprawdzić za pomocą kilku portali internetowych poprawność wyposażenia względem numeru VIN
Zweryfikuj sprawność klimatyzacji
Jazda próbna obowiązkowa, zwróć uwagę czy nic nie stuka, puka, wali, nie ściga, czy kierownica jest dobrze ustawiona
Oceniamy stopień zużycia pojazdu, względem stanu licznika i dokumentacji samochodu przedstawionej przez sprzedającego (uważaj na auta sprowadzane)
Gdybyś oglądał auto w mojej okolicy, to dzwoń do mnie za free wykonam ekspertyzę auta. Kontakt na priv.
Pzdr,
AW