hubos21 napisał(a):
rafala6 napisał(a):
Ogólnie C6 to kupa.
Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r.
A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi.
jasne, w E60 3.0d skrzynie sypią się jak we wszystkim, kolega ma takie cudo z Polskiego salonu, 170tyś padło sprzęgło, później zaworki i 6tysi mniej, w marcu będzie na sprzedaż z roczną gwarancją skrzyni na piśmie, skrzynie robił w Teo Motors, właściciel mówi, że po 4 takie mają w tygodniu, do tego 1200zł naprawa wspomagania, poszło zabezpieczenie od węża przy Intercoolerze, cały wąż w serwisie 800zł, wcześniej multi w B6 pozbawił go łącznie 7k, tak więc jak ktoś weźmie C6 a manualu to na naprawę rozrządu wyda tyle samo, jak ktoś siedział i jechał E60 w M-Pakiecie to wiec, że do C6 sporo mu braknie, jazda po dziurawym mieście porażka, jedyny fakt, że nawet w automacie po mieście pali mniej niż 1.9PD multi
Kolega kolegi miał coś słyszał i jeden naprawiał
Miałem te auta i mogę powiedzieć dużo,ale nie chce mi się
Każda skrzynia automatyczna kiedyś się wysra.
Wiadomo jakie przebiegi mają igiełki kupowane na allegro
Takie auto jeżdżone 200tysi tylko po Polsce to jak 500tysi po autobanach
Większość sprowadzanych na handel mają taki przebieg i nie dziwota,że się sypią.
Sto razy wole m-pakiet,aniżeli s-line w audi.
Widać nigdy nie jeżdziłeś,a słyszałeś od kolegi teścia syna matki córki
Bez urazy,ale się nie znam
