a. wersje 233KM silnik ASB jest trochę lepszy, jednak rozrząd jest również wadliwy... ale lepszy niż w BMK. ten 240 km jest już podobno OK
b. \koszt w granicach 6-7 tys PLN. Jak robić to całość - poczytaj na forum A6. spokój - podobno już do końca życia silnika
c. w tych 233 ASB jest to już podobno poprawione.
d. ASB ma 233 km i z tego co pamiętam to 450 Nm.
e. Jakich jeszcze problemów z 3,0 powinienem się spodziewać? pomijając to co wymieniłeś powyżej to takich jak w każdym dieslu
f. Rozrząd ciężko... jak autko ma około 70 stopni i postało kilka godzin to po zapaleniu przez około 1-2 sekundy (a jak dłużej to jeszcze gorzej) słychać tarcie łańcucha o obudowę. Podobno jest mało prawdopodobne że przeskoczy - ale zdarza się, problem to również opiłki, które dostają się do silnika. klapy - nie wiem
g. z tego co wiem to nie
ps.
w zeszłym miesiącu kupiłem 3,0 ASB 2007 rok, Quattro, tip ze 195 tys przebiegu (raczej pewnego) więc trochę temat zgłębiony