Witam,
Proszę o poparte doświadczeniem opinie na temat zakupu i użytkowania A6 C6 BPP 2008 przeb. ok 300.000 km wg. książki co najmniej od 100.000 km jeździ na MOBIL semisyntetic ( tuż po usunięciu DPF wcześniej Castrol syntetic), silnik pracuje bardzo przyjemnie dla ucha zimny i ciepły, po odpaleniu zimnego nie słychać niepokojących dźwięków. Skrzynia manualna FWD, lekkie drganie pedału sprzęgła przy ruszaniu, można szybko puszczając pedał doprowadzić do szarpnięcia ale odczuwalne tylko na pedale a nadwozie nie przekazuje żadnych mocnych drgań (zakładam,że będę musiał wymienić kompletne sprzęgło z kołem) Wnętrze wygląda na mało zużyte ocenił bym na 2 x mniejszy przebieg, kupiłem już kiedyś audi a4 1.9 diesel z przebiegiem ponad 250.000 km i okazało się, że oprócz sprzęgła,wahaczy przód i zaworu turbiny nic nie musiałem naprawiać i odsprzedałem te auto za bardzo dobrą cenę z gigantycznym przebiegiem.Czy mogę liczyć na względnie bezawaryjne użytkowanie oczywiście z większymi kosztami napraw ,jakie są typowe usterki i co można już od razu naprawić by uniknąć większych kosztów na przyszłość ( typu czyszczenie wtrysków) i ile jest warte auto z takim przebiegiem w wersji skóra fotele std,navi,manual,led/xenon,zwykłe zawieszenie,klimatronic i jak sprawdzić czy ma bluetooth( jak się paruje telefon ) i co jeszcze można sprawdzić w tym aucie lub co zasugerować mechanikowi ( diagnostyka komp. szczegóły )
Nie potrzebuje 3.0 Q , kupiłbym 2.0 TDi ale w moim budżecie tylko PD czyli słaba kultura pracy, mizerne osiągi w trasie, spalanie niewiele niższe niż w 2.7 TDI FWD no i automat mi się marzy ale to katastrofa w 2.0 i w 2.7 z przebiegami 300.000 km + a znalezienie auta z prawdziwym przebiegiem i w wyposażeniu ,które zapewni jakiekolwiek zainteresowanie przy odsprzedaży jest mało możliwe lub czasochłonne więc mam możliwość odkupienia takiego auta.
Dziękuję z góry.
|