.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 05:40:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 24.sie.2015 22:51:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Panowie czy bać się silnika 2,7biturbo? czy śmiało można szukać a6 z tym silnikiem?

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 24.sie.2015 22:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Bać się nie ma czego - każdy jest do ogarnięcia lecz wszystko jest kwestią grubości portfela i cierpliwości / czasu / miejsca do grzebania itd. Mechanikom nie ma co dawać pogrzebać - samemu trzeba mieć sporą wiedzę.
Potencjał ogromny...
Wpisz sobie w google SSP RS4 Training Guide... kilka ciekawostek na temat 2.7bit.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 24.sie.2015 23:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Chodzi mi bardziej czy nie ma jakiś wad fabrycznych.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 06:16:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
on nie miał wad fabrycznych, tylko nieco bardziej awaryjny osprzęt, szczególnie przy wyższych przebiegach, ale nic co miałoby odstraszać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 07:32:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Dzięki koledzy za info.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 09:42:19 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Cewki zapłonowe lubią padać - 30/50zł za używaną. Czujniczki, sriczki i takie tam duperele. Silnik raczej udany. Wystarczy regularnie sprawdzać błędy i reagować. Pozostawione problemy generują kolejne.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 11:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Jak w każdej V-ce z tej stajni... dbać, dobre oleum i nie pałować bez sensu na pokaz, chłodzić turbawki po upalaniu. Wadliwy w tym silniku jest użyszkodnik a nie sam silnik :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 14:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
[quote="drookash"] użyszkodnik
Dobre :piwo:

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 25.sie.2015 23:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
A co mielony wymieniasz BFM na jakie 400 konne 2,7?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 26.sie.2015 10:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie wiem czemu wszyscy się tych turbin boją...
Przecież turbina jak to turbina. Padnie-wymieniasz/naprawiasz. To że dwie sztuki - życie - zabawa kosztuje :D
Ja po 3 latach wymieniam na nowe rdzenie meletta tylko i wyłącznie dlatego, że silnik na wierzchu, a nowy rdzeń kosztuje tyle co regeneracja.
No dobra jedna turbina zaczęła puszczać olej ale do samego końca zadane ciśnienie grzecznie obie odpracowywały :peace:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 26.sie.2015 11:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
A jak przy wymianie chra radzisz sobie z ustawieniem aktuatora czy tam sztangi sterowania turbo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 26.sie.2015 16:03:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie odkręciłem sztangi. Daje się przesunąć na bok po odkręceniu aktuatora od zimnej muszli.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 26.sie.2015 17:36:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Dymian napisał(a):
A co mielony wymieniasz BFM na jakie 400 konne 2,7?

Nie kolego BFM zostaje,potrzebujemy z żoną drugiego auta.
Byłem nawet dzisiaj w Lublinie obejrzeć jedną sztukę ale na zdjęciach wyglądała znacznie lepiej niż w realu.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 27.sie.2015 17:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Kupuj jej kolejną D3- byłem dzisiaj w LBL jeździ tego od groma, a nóż ktoś chce się pozbyć;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 28.sie.2015 19:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Dymian napisał(a):
Kupuj jej kolejną D3- byłem dzisiaj w LBL jeździ tego od groma, a nóż ktoś chce się pozbyć;)

Pewnie widziałeś moją żonę,bo ona wczoraj kręciła się po mieście :d

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 29.sie.2015 08:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Widziałem 2 Panie ganiające po mieście wtedy w czarnych d3 + 2 stojące czarne + 1 jedną srebrną w ruchu, a wszystko przez 45 min kręcenia się po LBL.

jedna długo stała: czarna 4,2 tdi na glebie obok karabinu.

Wracając do tematu: kupiłeś coś? Skąd takie wzięcie na moc i żony? Nie lepiej poliftowe 2,4- w porównaniu do 2,7 ma budowę zbliżoną do budowy cepa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2,7biturbo
PostNapisane: 29.sie.2015 08:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Dymian napisał(a):
Widziałem 2 Panie ganiające po mieście wtedy w czarnych d3 + 2 stojące czarne + 1 jedną srebrną w ruchu, a wszystko przez 45 min kręcenia się po LBL.

jedna długo stała: czarna 4,2 tdi na glebie obok karabinu.

Cytuj:
Wracając do tematu: kupiłeś coś? Skąd takie wzięcie na moc i żony? Nie lepiej poliftowe 2,4- w porównaniu do 2,7 ma budowę zbliżoną do budowy cepa.


Budżet mój nie pozwala mi na zdrowego polifta ,a żona ma pewne wymagania czarny/czarny,Q,tip,skóra.
W taki zestawieniu niestety ciężko znaleźć 2,4 :/

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: