.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 05:55:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 25.lut.2014 22:37:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Pod 10 tysi + - :) D)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 27.lut.2014 16:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
smokusmok napisał(a):
A pro po kręcenia 1.8 t na 300 koni ...jaki byłby tego koszt +/- ?


Pytaj Frolika. On Ci zrobi "niedużym" kosztem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 05.mar.2014 20:13:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Niepotrzebna złośliwosc.
Kolega w Leonie (1.8T 180KM) zrobił 285 KM za 4,5 tys zł ale na uzywanych częsciach które kupil na prawdę tanio na forum. Na nowych gratach w dobrej firmie bedzie sporo drozej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 09.mar.2014 14:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
wolałbym 4.2, wymienić rozrząd i cieszyć sie nadal szybkim i pięknie brzmiącym V8. Według mnie dłubnięte 1.8t na ok 300km nie będzie bezawaryjnym i długowiecznym autem, przecież to 2x więcej niż fabryka dała, więc coś się wysrać w końcu musi.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 10.mar.2014 09:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
No niby mozna kupic 4,2. Ale bardzo ciężko o zdrową sztukę ,a w rozsadnych pieniądzach to wogole niemal nie możliwe. No i minimum te 10 tys zł szykowac na pakiet startowy. Jeśli kogos stac na taki wydatek (realnie jakies 60 tys zł), to ogólnie nie jest to złe auto.
W opcji budżetowej szedłbym w 1.8T plus tuning. W opcji bez patrzenia na koszty: kupic najlepsze dostępne S4b6 i wyeliminowac jego wady. Choć niektórych (np fatalna termika silnika) nie wyeliminujemy nigdy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 10.mar.2014 16:11:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Frolik napisał(a):
No niby mozna kupic 4,2. Ale bardzo ciężko o zdrową sztukę ,a w rozsadnych pieniądzach to wogole niemal nie możliwe. No i minimum te 10 tys zł szykowac na pakiet startowy. Jeśli kogos stac na taki wydatek (realnie jakies 60 tys zł), to ogólnie nie jest to złe auto.
W opcji budżetowej szedłbym w 1.8T plus tuning. W opcji bez patrzenia na koszty: kupic najlepsze dostępne S4b6 i wyeliminowac jego wady. Choć niektórych (np fatalna termika silnika) nie wyeliminujemy nigdy...


Co rozumiesz przez pakiet startowy?

Wymiana rozrządu/wadliwego osprzętu w 4.2 ma kosztować dychacza? (nawet licząc się z ew. wyjęciem silnika/skrzyni) Czy liczysz też zawiechę, tarcze, klocki, etc - które w każdym innym aucie też trzeba wymienić.

Demonizujecie towarzyszu/towarzysze we wszystkich działach wszystkie możliwe nowe silniki bazując tylko na netowych przypowieściach i kołach wzajemnej mast**bacji.
Normalnie silnikowa inkwizycja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 11.mar.2014 12:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Rozrząd 6-7 tys zł. Reszta to tarcze, zawiecha, opony.... Do dychy dobije sie bez problemu. W tym silniku jeszcze: cewki, przepływka, sondy, często katy i rózne czujniki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 03.maja.2015 11:08:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2014 03:27:59
Posty: 7
Auto: m,m
jak możecie porównywać a4 do s4?? 1.8t vs 4.2v8?? zajeżdziłem nie jedno 1.8t i są to podsterowne kible, grzejące się turbiny.. a gdzie reszta, dzwięk, zawieszenie, hamulce, no i te bzdury o rozrządach.. 1700zł komplet aso plus robocizna 1200.. to jest inna liga samochodu..

_________________
Było:
passat b3 1992r. 1.8 90ps-jeżdzący czołg.
vw golf 1989 mkII 1.6 d 50ps- nieśmiertelny dupowóz..
vw polo 1993 1.0- to był przypadkowy zakup;-)
passat b5 1998r. 2.8 v6 192ps 4motion-pierwsze cztery łapy;-)
golf mkI 1975r. 2.0 abf plus mody 180km-najszybsza zabawka.
passat b5 1999r. 1.8 t plus chip.. 203ps- blow off i inne zabawki;-)
audi s6 c5 2002r. 4.2 v8 340ps- najlepsze auto, zjadacz kilometrów..
audi a6 c6 2006 3.0. tdi 225ps-moja motoryzacyjna porażka...
Jest:
audi s4 b6 2003r. 4.2 v8 344 manual- dzwięk i latanie bokiem-- wariatka;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 03.wrz.2015 14:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
Witam,

A ja tam włożę kij w mrowisko. Szanowni Forumowicze to tak jadą po BBK z własnego doświadczenia czy tylko słyszeli lub czytali? Pragnę zauważyć, że nawet Ci właściciele, którzy ortodoksyjnie poszukują mocy w swoich S4 B6 wypowiadają się o nich bardzo dobrze (vide forum Audi A4). Ja w swoim samochodzie poza dolewkami oleju (ten typ tak ma), jeżdżę i mam banana na twarzy za każdym razem. Z całym szacunkiem ale czterocylindrowe 1,8T do V8 4,2 nawet w podobnej mocy nie da się nijak porównać (patrz kultura pracy i dźwięk wydechu).

PS. Prosiłbym Forumowicza, który napisał o lepszej trakcji A4 1,8T o doprecyzowanie, ponieważ nie bardzo rozumiem tę myśl.

PS2. Moje 4,2 V8 B6 ma przejechane 120 tysięcy km i sprawia mi nieopisaną frajdę każdego dnia (tak, tak jeżdżę nim po mieście, do i z pracy, około 30 km) i niespecjalnie się przejmuję, że spala 25 litrów na setkę. Radość z jazdy, bezcenna...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 03.wrz.2015 19:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Roger_35 napisał(a):
Witam,

A ja tam włożę kij w mrowisko. Szanowni Forumowicze to tak jadą po BBK z własnego doświadczenia czy tylko słyszeli lub czytali? Pragnę zauważyć, że nawet Ci właściciele, którzy ortodoksyjnie poszukują mocy w swoich S4 B6 wypowiadają się o nich bardzo dobrze (vide forum Audi A4). Ja w swoim samochodzie poza dolewkami oleju (ten typ tak ma), jeżdżę i mam banana na twarzy za każdym razem. Z całym szacunkiem ale czterocylindrowe 1,8T do V8 4,2 nawet w podobnej mocy nie da się nijak porównać (patrz kultura pracy i dźwięk wydechu).

PS. Prosiłbym Forumowicza, który napisał o lepszej trakcji A4 1,8T o doprecyzowanie, ponieważ nie bardzo rozumiem tę myśl.

PS2. Moje 4,2 V8 B6 ma przejechane 120 tysięcy km i sprawia mi nieopisaną frajdę każdego dnia (tak, tak jeżdżę nim po mieście, do i z pracy, około 30 km) i niespecjalnie się przejmuję, że spala 25 litrów na setkę. Radość z jazdy, bezcenna...


Kiedyś było porównanie z M3(e46),że przód w b6 ucieka na zakrętach(na torze)ze względu na ciężki motor.
Ale to już trzeba nieżle zapindalać,żeby to poczuć.Dlatego M3 zawsze wygrało na okrążeniu.A z 1.8T to faktycznie ktoś coś wcześniej pisał.Gdybym znalazł godną S4 nie pogardziłbym nią :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 03.wrz.2015 21:19:25 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Roger_35 napisał(a):
Witam,

A ja tam włożę kij w mrowisko. Szanowni Forumowicze to tak jadą po BBK z własnego doświadczenia czy tylko słyszeli lub czytali? Pragnę zauważyć, że nawet Ci właściciele, którzy ortodoksyjnie poszukują mocy w swoich S4 B6 wypowiadają się o nich bardzo dobrze (vide forum Audi A4). Ja w swoim samochodzie poza dolewkami oleju (ten typ tak ma), jeżdżę i mam banana na twarzy za każdym razem. Z całym szacunkiem ale czterocylindrowe 1,8T do V8 4,2 nawet w podobnej mocy nie da się nijak porównać (patrz kultura pracy i dźwięk wydechu).

PS. Prosiłbym Forumowicza, który napisał o lepszej trakcji A4 1,8T o doprecyzowanie, ponieważ nie bardzo rozumiem tę myśl.

PS2. Moje 4,2 V8 B6 ma przejechane 120 tysięcy km i sprawia mi nieopisaną frajdę każdego dnia (tak, tak jeżdżę nim po mieście, do i z pracy, około 30 km) i niespecjalnie się przejmuję, że spala 25 litrów na setkę. Radość z jazdy, bezcenna...

Niewielki, ale jednak kotlet :)

Tak samo miałem z niesławnym ASNem. Każdy psy na nim wiesza, a ja byłem baaardzo zadowolony z tego auta. Trafiłem fajny egzemplarz i nie miałem mu nic do zarzucenia. Ostatnio spotkałem aktualnego właściciela i również chwali sobie bardzo :peace: Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 04.wrz.2015 21:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
zioolko napisał(a):
Wymiana rozrządu/wadliwego osprzętu w 4.2 ma kosztować dychacza? (nawet licząc się z ew. wyjęciem silnika/skrzyni) Czy liczysz też zawiechę, tarcze, klocki, etc - które w każdym innym aucie też trzeba wymienić.


Rozrząd - komplet części z to około 1500 z rynku i 2200 z ASO.
Paski osprzędu rolki i napinacz - 900 - 1400
I to co się psuje w tych silnikach czyli... napinacze / łańcuszki (element rozrządu !!!) uwaga... 1900PLN / szt napinacza w ASO + 260PLN za łańcuszek a są... dwa.
Do tego robocizna, płyny, oleje itd...Nie wspomnę o cewkach, świecach... cewka 150PLN x 8szt świece właściwe do ANK / AQJ to... 40PLN / szt x 8...
Pakiet startowy "pod siebie" to całkiem realne 10 tyś...
Po drodze okaże się, że jak zacznie jeździć to powinno hamować no i... 2500PLN / hamulce to nie problem...

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 05.wrz.2015 15:13:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
gitmar napisał(a):
Roger_35 napisał(a):
Witam,

A ja tam włożę kij w mrowisko. Szanowni Forumowicze to tak jadą po BBK z własnego doświadczenia czy tylko słyszeli lub czytali? Pragnę zauważyć, że nawet Ci właściciele, którzy ortodoksyjnie poszukują mocy w swoich S4 B6 wypowiadają się o nich bardzo dobrze (vide forum Audi A4). Ja w swoim samochodzie poza dolewkami oleju (ten typ tak ma), jeżdżę i mam banana na twarzy za każdym razem. Z całym szacunkiem ale czterocylindrowe 1,8T do V8 4,2 nawet w podobnej mocy nie da się nijak porównać (patrz kultura pracy i dźwięk wydechu).

PS. Prosiłbym Forumowicza, który napisał o lepszej trakcji A4 1,8T o doprecyzowanie, ponieważ nie bardzo rozumiem tę myśl.

PS2. Moje 4,2 V8 B6 ma przejechane 120 tysięcy km i sprawia mi nieopisaną frajdę każdego dnia (tak, tak jeżdżę nim po mieście, do i z pracy, około 30 km) i niespecjalnie się przejmuję, że spala 25 litrów na setkę. Radość z jazdy, bezcenna...

Niewielki, ale jednak kotlet :)

Tak samo miałem z niesławnym ASNem. Każdy psy na nim wiesza, a ja byłem baaardzo zadowolony z tego auta. Trafiłem fajny egzemplarz i nie miałem mu nic do zarzucenia. Ostatnio spotkałem aktualnego właściciela i również chwali sobie bardzo :peace: Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza.


Cholera, tak to jest jak się czyta forum bez okularów....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 07.wrz.2015 09:55:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
drookash napisał(a):
zioolko napisał(a):
Wymiana rozrządu/wadliwego osprzętu w 4.2 ma kosztować dychacza? (nawet licząc się z ew. wyjęciem silnika/skrzyni) Czy liczysz też zawiechę, tarcze, klocki, etc - które w każdym innym aucie też trzeba wymienić.


Rozrząd - komplet części z to około 1500 z rynku i 2200 z ASO.
Paski osprzędu rolki i napinacz - 900 - 1400
I to co się psuje w tych silnikach czyli... napinacze / łańcuszki (element rozrządu !!!) uwaga... 1900PLN / szt napinacza w ASO + 260PLN za łańcuszek a są... dwa.
Do tego robocizna, płyny, oleje itd...Nie wspomnę o cewkach, świecach... cewka 150PLN x 8szt świece właściwe do ANK / AQJ to... 40PLN / szt x 8...
Pakiet startowy "pod siebie" to całkiem realne 10 tyś...
Po drodze okaże się, że jak zacznie jeździć to powinno hamować no i... 2500PLN / hamulce to nie problem...


BBK i ANK i to i to niby 4.2, ale konstrukcja rozrządu w BBK jest całkiem inna - łańcuchy od strony skrzyni :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 07.wrz.2015 10:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Podałem dla ANK... dla BBK może spokojnie przemnożyć przez 2 i opłatę za wydłubanie silnika.
Tak czy inaczej kupując Eskę trzeba mieć 10-15 tyś na doprowadzenie do stanu w którym pozostanie kupować dywaniki do środka.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup S4 B6 4.2
PostNapisane: 07.wrz.2015 10:24:39 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
drookash napisał(a):
Podałem dla ANK... dla BBK może spokojnie przemnożyć przez 2 i opłatę za wydłubanie silnika.
Tak czy inaczej kupując Eskę trzeba mieć 10-15 tyś na doprowadzenie do stanu w którym pozostanie kupować dywaniki do środka.

Uffff....to ja wczoraj na aukcji trafiłem ori gumowe dywaniki do swojej S ;) znaczy że mam bliżej niż dalej :):
Sorry za OT

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: