odgrzewam kotleta, ale kolega właściwie zadał pytanie, które też mnie nurtuje. Naprawdę nie ma tu nikogo, kto ma/miał S3 8P? Póki co, dowiedziałem się, że 2.0 TFSI 265KM lubi olej i że warto co ok. 20 tyś. km wymienić popychacz pompy paliwa (200zł) - to wszystko? Oczywiście, wszystko może się zepsuć, ale czy nie ma jakichś notorycznych problemów? Szukając w Google informacji na temat konkurencyjnego N52B30 (np. w BMW E90 330i) można się sporo dowiedzieć na temat usterkowych pomp wody (1500zł), valvetronica, zaworów DISA (2szt. po ~1000zł), głowic (6000zł) i innych, o silniku z S3 trudno coś znaleźć. Ktoś może coś podpowiedzieć? Nie chodzi mi o oczywistości typu "może Ci paść turbina", tylko bardziej specyficzne dla modelu problemy.
|