.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 03:28:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 09.maja.2018 17:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2018 17:09:57
Posty: 2
Witam forumowicze! Mam okazję kupić A4 b7 w Combi z 2005 roku z silnikiem 2.0tdi. W tamtym roku wymienione sprzęgło, dwumasa, zmieniona pompa oleju wraz z napędem na bezawaryjną z 1.9tdi i uszczelnione wtryski. W styczniu tego roku zmienione oleje i wszystkie filtry i płyny, oraz wykonany przegląd auta pod kątem usterek.

Jak się okazało silnik w tym audi był zatarty przez pompę, która się uszkodziła (ta oryginalna). Cały silnik przeszedł gruntowny remont, poza panewkami...
Jak zapewnia właściciel silnik jest w środku praktycznie nowy, robił go dla siebie więc mówi, że byle czego by nie wsadził. Informuje, że została wymieniona każda zużyta część.

Audi posiada 240 tyś przebiegu.
Jego cena to 16000zł.

Co robić z tym fantem?

Autko dobrze wyposażone, ładnie utrzymane.

Obawiać się go? Gdzie go mogę zaprowadzić, aby go sprawdzili? Stacja diagnostyczna? Jakieś pomysły? Najpierw poinformujcie, czy warto ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 09.maja.2018 18:07:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Brać albo nie brać.
Nikt i żadna stacja nie powie co tam siedzi...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 09.maja.2018 23:23:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
Dziwne, że panewek nie wymienił, skoro robił rzekomo cały remont... Skoro robił ten remont dlaczego sprzedaje? Może nad tym warto pomyśleć?
Jesteś nastawiony na B7 czy trafiła się przypadkiem ta oferta? Gdyby klęknął ten silnik zawsze można wrzucić 1,9 TDI 130 KM z B6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 11.maja.2018 16:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2018 17:09:57
Posty: 2
Znaczy ogólnie to jest tak, że miałoby dojść do wymiany. Mój Grand Cherokee Wj 2001 4.7 B+GAZ na to właśnie audi. Ceny obu aut są porównywalne.
Dlatego napisałem te 16000.
A gość chce się zamienić, bo potrzebuje większego, podwyższonego auta z napędem 4x4. Podobno wystawił dom, gdzie brak drogi utwardzonej i często błotniście, a audi ledwo daje rade dotrzeć.
Ja natomiast chciałbym wsiąść w młodsze auto w innym wydaniu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 12.maja.2018 16:34:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
To pewnie i zawias w tym Audi w super stanie :)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 po Zatarciu - Czy warto?
PostNapisane: 13.maja.2018 18:54:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
Mejszi napisał(a):
Znaczy ogólnie to jest tak, że miałoby dojść do wymiany. Mój Grand Cherokee Wj 2001 4.7 B+GAZ na to właśnie audi. Ceny obu aut są porównywalne.
Dlatego napisałem te 16000.
A gość chce się zamienić, bo potrzebuje większego, podwyższonego auta z napędem 4x4. Podobno wystawił dom, gdzie brak drogi utwardzonej i często błotniście, a audi ledwo daje rade dotrzeć.
Ja natomiast chciałbym wsiąść w młodsze auto w innym wydaniu :)

O ile młodsze? W tej kwocie możesz pomyśleć o 1,9 TDI B6 quattro rocznik 2002 czyli prawie ten sam rok. Ośkę może znajdziesz do 2004 roku, podobnie z C5. Jeżeli coś znacznie młodszego to zmień markę. ;)
adiaudi napisał(a):
To pewnie i zawias w tym Audi w super stanie :)

Przy wielowahaczu można popłynąć. U mnie skończyło się na wymianie prawego wahacza i tylei z tyłu (bałem się o wahacze tył :D ).
Niemniej to cenna uwaga, ponieważ dobry zestaw do przodu to 1000+ oraz montaż.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: