Wszystko co ma silnik wzdłuż w Audi do 2015 roku ma torsena. Haldex tylko w poprzeczniakach. W kwestii skrzyni to w przypadku aut do bodajże 2014 (potem się chyba trochę zmieniło) auta z napędem Quattro miały skrzynie automatyczną Tiptronic a Multi był tylko w przednio napędowcach.
Do 20k kupisz B6 Quattro z 1,8T (może nawet się uda wyłapać z najmocniejszą opcją czyli silnik 1,8T BEX)
2,6 to stara jednostka 12 zaworowa. W mojej ocenie taki nie wypał bo spalał tyle co 2,8 12V AAH a jechał jak 2,3 10V NG. Ale jak jest zdrowy to jedzie tak jak powinno jechać 150KM w ciężkiej budzie. Lepiej szukać 2,4 30V w C5. Dziś nawet był wrzucony fajny egzemplarz -
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... 598953e7ef