Sprinter napisał(a):
Właściwie z tymi metalowymi kolektorami to jest inny trochę temat. Auta na USA są Flex (Multi) Fuel i dlatego też mają piąty wtrysk niedaleko przepustnicy + metalowy kolektor. Można je normalnie użytkować na E85 i po sofcie wychodzą też inne wyniki.
Nagromadzeniu nagaru, to obstawiam, że przebudowana odma w CNCD dopiero zapobiega. Nie wiem czy coś w CPMA/CPMB tutaj robi różnicę.
Tip 8-ka fajny, stronic 7 biegów też (mam obie). Każda ma swoje wady i zalety, ale chyba wolę jeździć tipem. Poprzednikiem był 6-biegowy tip, miałem go, moim zdaniem super skrzynie i generalnie mało awaryjne.
Szkoda perłowej S6, była śliczna.
Nie żałuje, jak Wy jestem entuzjasta samochodowym i trafiła się okazja sprawdzenia wielu wielu aut rożnego typu, to ja wykorzystałem. Miałem dziesiątki ciekawych aut szybkich wolnych starych nowych drogich tanich, zdążyłem się przejeść i już nic na mnie nie robi wrażenia i się mogę koncentrować na innych rzeczach np. na rodzinie.
Wiem ze już nigdy nie kupię BMW chyba ze zabytkowe albo w leasing; z mercesow mnie taki jeden GL wyleczył itd.
Nigdy nie umiałem się przekonać do japońskich aut a teraz tylko takie mam od jakiegoś czasu.
To może czas na audi.