ja tam sie na tych silnikach nie znam ... ale jedno wiem napewno ... silnik musi miec kompletny i oryginalny osprzet ... wszelkie zmiany , druciarstwo i prowizorki to oznaka zaniedbania tego auta i napewno przyczyniac sie to bedzie do spadku osiagow tego auta a co za tym idzie dewaastacji auta ... warto zwrocic uwage na takie podstawowe sprawy jak cisnienie sprezania , stan elementow gumowych ukladu dolotowego , jak sie da to odkrecic waz za turbina i sprawdzic czy na sciankach nie ma oleju ... ale najprosciej jest przejechac sie tym autem z osoba ktora juz wczesniej jezdzila 2.2T 20V sprawdzic przyspieszenie .... charakterystyczne dla palowanych quattro stuki w tylnim moscie i wale ...jezeli nikt o to nie dba to stuka ...jezeli sa regularnie smarowane przeguby to takowych stukow nie ma ... napewno jednak nic z tego powodu sie nie rozleci ... inna sprawa to wycieki ... jezeli sa wycieki z mostu lub skrzyni przy polosiach badz wale to koniecznie sprawdzic poziom i czy przy wyzszych predkosciahc nic nie wyje ani nie huczy czy szumi .... sprzegielko warto sprzwdzic czy nie szarpie przy wolnym puszczaniu ... przyczyna ... przegrzany docisk ... a reszte to jak w kzdym aucie ... a i tak o polowie rzeczy zapomnisz
... najlepiej jechac ogladac auto w jak najwiecej osob ... wtedy jest wiecej oczu ktore szukaja dziury w calym