.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 09:35:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 jaki wybrać ?
PostNapisane: 19.lis.2006 19:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:33:28
Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
Witam na początku nowego roku zamierzam kupić A8 95-97r . Tu chciałbym sie doiwiedzieć z jakim silnik? Mam na myśli silnik 2.8 i 3.7 bez quattro. Bede chcial zainstalowac gaz, czy oba silnik nadaja sie do owej instalacji? jak wyglada sprawa z czesciami do a8 czy sa zamienniki czy tylko serwis? Jak wyglada eksploatacja tego modelu, i najwazniejsze na co zwrucic uwage przy kupnie!
pozdrawiam wszystkich posiadaczy audi mysle ze wkrotce bede z wami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 20:21:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wymieniles chyba wersje ktore nalezaloby unikac ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 20:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:33:28
Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
a co jest z nimi nie tak? mozesz cos podpowiedziec? a wersja 4.2 quattro?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 21:02:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
musisz poczytac nieco zawartosc forum przy pomocy http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
np:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=jakie+a8

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 23:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Bilu napisał(a):


Bilu, ja to Cie podziwiam za cierpliwośc ;)

IMO szukajac A8 sa tylko dwie opcje: albo 2.5 TDI 180 jesli bezwzglednie stawiasz na ekonomie albo 4.2 benzyna

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 20:20:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
jak ktoś nie lubi klekoczącego dźwięku pod maską to oszczędną wersją jest 2.8
tylko A8 bez Q to co za przyjemność
jeśli chcesz oszczędnie jeździć to 2.5 TDI lub 2.8 PB a z Twojej wypowiedzi to wynika szukaj tych dwóch motorów

zwracaj uwagę na stan tech, posprawdzaj szczeliny czy są równe itd itp zwracać uwagę trzeba na wszystko
jedynym plusem przy kupnie te4go to fakt że rdzy tam nie znajdziesz :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 22:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
wogole byuly A8 bez Q? to wersje dla biedakow? :D

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 23:41:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Góral napisał(a):
wogole byuly A8 bez Q? to wersje dla biedakow? :D
Były takie biedy z motorem 2,8 i jak sie nie myle niektóre 2,5 tdi tez. Ja uważam ze tylko i wyłacznie 4,2 w wersji 'S" z manualna skrzynią, gazuje się spoko, jeżdzi jak wściekłe,koszt paliwa lpg tyle co w 2,5 tdi.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 23:45:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mały v8 napisał(a):
koszt paliwa lpg tyle co w 2,5 tdi.

Rozumiem, że odnosisz to do silnika 2,8 a nie 4,2. Chyba że 4,2 pali tyle co 2,8 wtedy się nie wtrącam.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 23:57:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10335
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
baskecik napisał(a):
mały v8 napisał(a):
koszt paliwa lpg tyle co w 2,5 tdi.

Rozumiem, że odnosisz to do silnika 2,8 a nie 4,2. Chyba że 4,2 pali tyle co 2,8 wtedy się nie wtrącam.
Ty chłopie jesteś takim kierownikiem zamieszania tego forum, musisz mieć jakies kompleksy czy coś w tym stylu, a moze Cie boli że ktos jeżdzi tanio z duzym silnikiem i nie musi kombinować z "czipami", turbinami , i innym śmulostwem żeby uzyskac 30KM. Poprostu A8 w dizlu to obciach, 2,5 nie ma siły jechac, 3,3 jeżdzi tak sobie i chla jak rozkalibrowany ciagnik. Ale co ja znów szkolonemu mam tłumaczyć.Niech ktoś odrazu zamknie ten temat bo szanowny Basket wjedzie ze swoimi mądrościami znanych z kilku ostatnich tematów.

Już nic w tym temacie nie dodam.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 23:59:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Nawet 3.7 były bez quattro... Z kolei 2.8 quattro były jak najbardziej, tak samo jak 2.5 TDI quattro

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 00:01:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mały v8 napisał(a):
baskecik napisał(a):
mały v8 napisał(a):
koszt paliwa lpg tyle co w 2,5 tdi.

Rozumiem, że odnosisz to do silnika 2,8 a nie 4,2. Chyba że 4,2 pali tyle co 2,8 wtedy się nie wtrącam.
Ty chłopie jesteś takim kierownikiem zamieszania tego forum, musisz mieć jakies kompleksy czy coś w tym stylu, a moze Cie boli że ktos jeżdzi tanio z duzym silnikiem i nie musi kombinować z "czipami", turbinami , i innym śmulostwem żeby uzyskac 30KM. Poprostu A8 w dizlu to obciach, 2,5 nie ma siły jechac, 3,3 jeżdzi tak sobie i chla jak rozkalibrowany ciagnik. Ale co ja znów szkolonemu mam tłumaczyć.Niech ktoś odrazu zamknie ten temat bo szanowny Basket wjedzie ze swoimi mądrościami znanych z kilku ostatnich tematów.

Już nic w tym temacie nie dodam.

Liczyłem na to że podasz konkrety. Nadal czekamy ... ile gazu pali 4,2 ?
Nie unos się tak, szkoda zdrowia.
Ps: znów pierdoły piszesz, jak zwykle ... niektórzy gotowi w to uwierzyć, dlatego reaguję. Nie pij przed wejściem na forum , to jest szkodliwe dla czytających.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 00:06:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
4.2 na LPG:
miasto 18-20
trasa 10-13
koszty porownywalne z 2.5 tdi tylko moc nieco inna ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 00:06:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
przestańcie już pisać czy dobrze się jeździ dużym motorem z gazem czy dieslem bo to już nudne się staje Mały Ty lubisz gaz Basket ON i niech to zostanie już u Was w domach i garażach, nie rzenoście tego po raz kolejny na forum
były jeszcze 3.7 ośka ale wszystkie wersje mogły mieć Q ( niektóre tylko były z Q)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 10:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Bilu napisał(a):
4.2 na LPG:
miasto 18-20
trasa 10-13
koszty porownywalne z 2.5 tdi tylko moc nieco inna ;)


tyle to pali moj 2.8 :D wolabym juz jedzic 4,2

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 11:44:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:33:28
Posty: 3
Lokalizacja: Lubelskie
witam czytam uwaznie wasze posty i juz sam nie wiem. Kilka lat temu posiadalem forda scorpio 4x4 dla mnie osobiscie bylo to auto wielkim niewypalem! ostatnio sprzedalem mesia 124 e300. Aktualnie zbieram na cos wiekszego A8 i teraz zastanawiam sie nad tym silnikiem 4.2 o dieslu to niechcem rozmawiac! choc osobiscie uwazam ze idealne dla mnie to 2.8. A i tu mam pytanko czy cale zawieszenie z wersji 2.8 Tzn. amortyzatory wahacze i uklad hamulcowy jest identyczny co w 4.2 Q ? Jak by ktoś mogl mi podac w przyblizeniu cene czesci do obu wersji !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 17:24:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Kupuj tylko 4,2 (wystepowaly tylko w wersji quattro ;) ) inaczej zawsze bedziesz mial niedosyt :peace:

Bilu napisał(a):
4.2 na LPG:
miasto 18-20
trasa 10-13
koszty porownywalne z 2.5 tdi tylko moc nieco inna ;)


20l w A8 to juz trzeba miec cegle pod noga, mialem ostatnio do dyspozycji A8 przez 2 dni i komp pokazywal 14,9 a nie bylo PSJ ;)
Na dobrej gazowni wezmie pewno jaki litr czy 2 wiecej ale co za roznica za cene 300kucy pod maska naprawde warto :peace: ,

p.s. Basket z tego co wiem, to nie miales zadnego 4,2 :|

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 15:09:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Góral napisał(a):
Bilu napisał(a):
4.2 na LPG:
miasto 18-20
trasa 10-13
koszty porownywalne z 2.5 tdi tylko moc nieco inna ;)


tyle to pali moj 2.8 :D wolabym juz jedzic 4,2

Góral popełniłeś gafe zycia kupiłeś 2.8 :D trzeba było kupic 4.2 pali tyle samo a nawet mniej :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 22:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2006 19:20:34
Posty: 19
Lokalizacja: Tychy - miasto piwa
Góral napisał(a):
wogole byuly A8 bez Q? to wersje dla biedakow? :D
\

Na poczatku Q bylo na zamowienie, ale okazało sie 98% klientów to bierze, wiec w sumie trudno znalesc A8 bez Q,
pzdr
wadziu

_________________
A6/C4 Avant AEL S-line antracyt :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 13:01:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
to poszukaj 2.8 z Q sam zobaczysz że z tym motorem ponad połowa to ośki ;(
ludzie decydujący się na takie auto to przede wsszystkim ludzie którym zależy na wyglądzie reprezetacyjnego auta i oszczędnego ( przynajmniej oszczędniejszego od pozostałych silników). Więc nie brali ani Q ani innych dodatków podnoszacych znacząco cenę auta :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: