.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:08:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chce KUPIC AUDI A4 2006/2007
PostNapisane: 11.kwi.2010 20:02:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
Witam tak jak w temacie chce kupic Audi A4 2006-2007 sklaniam sie do 2007.
Ogladalem dzis model z 2007 i mnie zachwycil, co mozecie mi doradzic jak chodzi o bezawaryjnosc, jakie sa problemy tego auta i ogulnie jakie to autko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 20:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 13:01:23
Posty: 629
Lokalizacja: Złotoryja
Zależy jaki silnik chcesz kupić w tym B7...

_________________
Obrazek
A6 c5 2.5 TDI AKE quattro TIP 01' SPRZEDANA!!
A8 3.3 TDI quattro 224KM 01' AKF
MB W210 2.9 TD 97' AVANTGARDE SPRZEDAM!
A3 1.8T ARZ 150PS 00' SPRZEDANA!!
Fiat Ducato Maxi 3.0 JTD MJ 11'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 20:28:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
ten ktory ogladalem to 2.0 benzynka i 1.8T tez benzyna,
aha jeszcze jedno pytanie czy w tym Audi jest pasek czy lancuch rozrzadu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:01:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Pasek.

Bierz benzynę z T, niezależnie czy 1.8 czy 2.0 - będzie Pan zadowolony :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:10:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
czyli leprza jest benzynka od diesla??
glupie pytanie co ile sie wymienia pasek rozrzadu poniewaz mialem diesla i juz nie pamietam co ile to sie robi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:20:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
bujak19 napisał(a):
czyli leprza jest benzynka od diesla??
glupie pytanie co ile sie wymienia pasek rozrzadu poniewaz mialem diesla i juz nie pamietam co ile to sie robi??


Zależy co kto lubi - jeden córkę a drugi teściową :peace:

Jak robisz na zamiennikach to co 90kkm, jak w ASO to co 120kkm

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:29:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja na Twoim miejscu skłaniał bym się ku 1.8t sam osobiście od końca stycznia posiadam 2.0tfsi i niestety musiałem rozbierać silnik żeby go wyczyścić z szlamu( http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72935 ).
1.8t jest starszą sprawdzoną konstrukcją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
co 120tys kilometrow?? to strasznie dlugo trzeba jezdzic zeby wymienic. A powiedzcie mi jak jest z dieslem, i jak chodzi o bezawaryjnosc,

jak to audi sie ma z awaryjnoscia na co trzeba sie nastawic lub czym sie nie przejmowac??

Simpson: po prawej przy kazdym poście masz przycisk "edytuj", jak chcesz coś dopisać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:38:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ktoś kiedyś mądrze powiedział że największą wadą samochodu jest jego poprzedni właściciel - i to jest prawda :peace: Jak kupujesz auto z T musisz poznać zasady użytkowania takich silników. Jak ktoś ich nie zna to zarżnie nawet mega wytrzymałą konstrukcję....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
Ok rozumiem, tylko ciekawi mnie czy te auta sa awaryjne czy maja jakies ukryte problemy stworzone przez Audi podczas produkcji.
Aha i jak chodzi o diesla to on ma pasek czy lancuch??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
1.9 i 2.0 pasek 2.7 i 3.0 łańcuch


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:47:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Generalnie poza problemem osadzania się szlamu w 2.0TFSI raczej są to trwałe i bezawaryjne silniki - kwestia jak były wcześniej eksploatowane.

W dieslach też jest pasek.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
ooo to powyrzez 2.0 to dla mnie zaduzo, wiekszosc diesli ma lancuchy, wydaje mi sie ze jest to wygodniejsze rozwiazanie. no ale jak sie pasek wymienia co 90-120tys km to niejest zle.

TFSI niewiem jakos ich rozpoznac niemoge dzis ogladalem silnik 2.0 benzysna "S line" co to jest to "s line"??

W przypadku dopisania czegoś należy użyć opcji EDYTUJ. Karteczka za nieznajomość regulaminu i niestosowanie się do tej zasady, mimo upomnienia Simpsona. Monster


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Owszem wygodniejsze jeśli osprzęt rozrządu nie jest awaryjny a w 3.0 tdi z początku produkcji jest problem z napinaczami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
co przeczytalem na necie ze ma jakies problemy z przelozeniem napedu czy mocy ?? o co to chodzi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2010 21:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Najprościej zobaczyć pod maske pod znaczkiem audi pisze turbo a poniżej 2.0fsi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2010 21:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
yhm zwroce na to uwage, czyli te fsi nie za ciekawe??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2010 00:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
2.0 TDI 1968 cm³ 140 KM --> ten silniczek ma pasek czy lancuch?? wie ktos??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2010 09:37:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pasek...
zanim kupisz 2.0 TDi - poczytaj w necie na temat tych silników...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2010 11:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2010 19:55:42
Posty: 32
Przed chwilka szukalem ale nic nie znalazlem, zadnych opini na temat tego silnika, moze bys mi cos podsunol.
Wyczytalem ze ten silniczek wystepuje rowniez w wersji 170KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: