.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:40:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 01:37:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Bo wielozaworowce mają wyzej max. momentu obrotowego ( a jak wiadomo albo i nie :): ) przełozenia w skrzyni dobiera się do momentu - siły a nie do mocy - pracy.
Widać, ze dla niemieckich inzynierów wazniejszy jest fakt w jakim zakresie obrotów występuje max. momentu obrotowego a nie jego max. wartość.
Ciekawe, czy japońce tez tak mają ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 17:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
ja w aad przy 200 liczniku mam 5200 obrotow

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 20:55:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
A ja napisze coś o autku , jeździłem c4 2.0 115KM tylko w sedanie.
Autko było zdrowe i co moge powiedzieć ze na trasie od 120 do 160 rzeczywiście bylo milo , bo i szło wyprzedzić i przyśpieszyć. Powyżej czyli 160-200 to już rzeźnia i dobijanie silnika.Spalanie na trasie przy średnim 120 z wyprzedzaniem tirów mieścił mi się w 8,5 L/100km, niestety w mieście poniżej 11,5 nie schodzil a zazwyczaj spalal 12l/100km zimą do 13L benzyny gazu nie posiadalem.
Nie mówie ze to jest demon prędkości, ale na pewno wygodny dupowóz, koszta serwisu silnika umiarkowane. Ja byłem z mojej c4 bardzo zadowolony.
Podany model jeżeli komuś nie przeszkadza kolor , jest w dobrym stanie, ma już gaz sekwencyjny, zadbany w środku , nakładki pedalów nie wyślizgane więc może jeszcze nie nakręcił 400 000 km jak mój.
Na zegarach masz wskaźnik ciśnienia oleju jak po rozgrzaniu motoru i oleju do ok 100st C wskaźnik pokaże powyżej 1.5 Bara to masz szanse że jeszcze sporo jazdy przed tobą.
Jedyne co kluje w oczy to źle spasowane drzwi pasażera z prawej stronie po dzwonie.l

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 16:21:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
chcialbym tylko zasygnalizowac coponiektorym ze temat nadal dotyczy Audi 100 C4 2.0 16V ACE a nie osiagow wszelakiej masci mutacji 2.0 16V

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: