.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 23:05:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 19:39:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
A6 C5 od 1997,a A4 od 1994.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 19:47:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
rafala6 napisał(a):
A6 C5 od 1997,a A4 od 1994.

A4 i A8 od 1994 roku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 15:24:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Baskecior napisał(a):
Bobo napisał(a):
Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

B4 ma tak samo mocne zawieszenie , do tego jego naprawa jest bardzo tania.Dopiero późniejsze modele (B5,C5) miały delikatny zawias, któego naprawa kosztuje naprawdę dużo.


B4 wcale nie ma mocnego zawieszenia. Po sofcie wymieniam tulejki wahaczy co 3-4 miesiące.

Zainwestuj raz w porządne części i nie będziesz narzekał na zawias w B4.
Wiele lat jeździłem B4 na koksie a zawias zrobiłem raz. Zainwestuj w TRW lub Lemfordera i kłopoty się skończą.


Tylko lemfordera wkładam praktycznie. Teraz prawdopodobnie poliuretan wleci. Moim zdaniem nie ma co porównywać zawiasu b4 i c4 bo to zupełnie inna liga.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 16:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Bobo napisał(a):
Moim zdaniem nie ma co porównywać zawiasu b4 i c4 bo to zupełnie inna liga.

Amen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 16:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 19:49:55
Posty: 474
Lokalizacja: ŁUKÓW
http://otomoto.pl/audi-a6-2-8-quattro-s ... 56265.html :peace:
to jest to czego szukasz ,szkoda że nie aktualne :/

_________________
WIGRY 3
FIAT 125p
POLONEZ FSO
ŁADA SAMARA
GOLF GLS
PONTIAC LEMANS
FIAT 126p
FIAT 126p
POLONEZ FSO
B4 2.8 V6
A6 2.8 V6 Quattro
MERCEDES A-klasa 1.6
A6-C5 2.4 ośka :( jest
KIA Rio 1.4---2015 :) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 15:39:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2010 15:55:26
Posty: 3
Lokalizacja: Biskupiec
znajomy mówił mi zeby nie brać silnika 2,5 tdi bo to ponoć lipne silniki, "o wiele lepsze są 1,9" i nie wiem teraz kogo słuchać, jeszcze jedna sprawa, bo oglądam po ogłoszeniach audi i ojciec tez sie zainteresował, znalazł podobne do jakiego ja szukam, ale silnik w bęzynie - tak jak on lubi :)
to jest audi A6 - C4 1995 z silnikiem 20,E 16V nie wiecie jak z awaryjnościa naprawami oraz jak wymiana rozrządu w nich wygląda? bo zastanawiamy sie czy pchać się w taki silnik czy brać coś prostszego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 15:43:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Adamo3A napisał(a):
znajomy mówił mi zeby nie brać silnika 2,5 tdi bo to ponoć lipne silniki

Znawca słyszał, że gdzieś dzwonili, tylko zapomniał gdzie.
2.0 16V nie zbyt lubiane tu na forum, ale chyba narzekają ci co nie mieli :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 15:59:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
emge napisał(a):
Adamo3A napisał(a):
znajomy mówił mi zeby nie brać silnika 2,5 tdi bo to ponoć lipne silniki

Znawca słyszał, że gdzieś dzwonili, tylko zapomniał gdzie.
2.0 16V nie zbyt lubiane tu na forum, ale chyba narzekają ci co nie mieli :D


Zapewne mowil o 2,5 tdi V6 ktore moze byc kosztowane...

2,5 tdi Rzedowe 5 cyl to zupelnie inna bajka...

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 16:24:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Rok czasu jeżdziłem 2.0 16v. Zrobiłem 30tkm - sprzedałem na remont mieszkania. Super motorek.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 16:49:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emge napisał(a):
2.0 16V nie zbyt lubiane tu na forum, ale chyba narzekają ci co nie mieli :D


i tak to wygląda mniej więcej, bo 2.3 wychawalany jest pod niebiosa a osiągi ma takie same w katalogu i w praktyce tyle, że dźwięk R5 jest troche lepszy, za to 16tka tańsza w eksploatacji, rozrząd? pasek + jedna zwykła rolka = 160zł, ja już przejechałem moim ACE 150tyś km, przelotu ma ponad 500t i jakoś nie narzekam, fakt z LPG sie czasem nie lubi ale wszystko można ogarnąć, tym bardziej, że za 1000zł można zmienić wtrysk na elektroniczny i możesz sekwencje nawet zakładać, jak na 2.0 auto wcale nie jest takie wolne jak to sie niekiedy czyta, szybszy niewiele niż jakikolwiek vw/audi z ubóstwuanym seryjnym AFNem pod maską, tak samo seryjny AWX z multitronikiem do 150km/h też mu nie odjeżdża


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: