Kupiłem! Nie wiem jeszcze czy się cieszyć czy nie

Okaże się. 99 rocznik AFN kombi za 17.300 finalnie + rejestracja i recycling co daje 18 tysięcy z małym haczykiem. Cena dość wysoka. Przebieg na liczniku 198.000. Książka prowadzona do 2010 roku. Przyrosty rocznie od 15 do 25 tysięcy km. Historia auta to zakup na firmę i odsprzedaż osobie prywatnej po 8 miesiącach użytkowania, która jeździła nią do 2010 roku. Serwisowane niestety nie w ASO, ale w jakimś innym warsztacie. Jednym przez cały czas. Warsztat istnieje - dzwoniłem

Auto wygląda na zadbane i bez większych ekscesów. Ciężko było mi się doszukać jakiś "dowodów winy"

Sprawdzane było jeszcze przez dwie inne osoby żeby mnie ostudzić. W tym przez jednego mechanika. Oględziny na kanale i podłaczony VAG. Zawieszenie wygląda na jeszcze fabryczne więc pewnie w ciągu kilku miesięcy wyzionie ducha na naszych drogach. VAG nie pokazał żadnych błędów. Czy to był dobry zakup to sie okaże za kilka miesięcy
Podsumowując: można znaleźć wiele ofert na podobne Audi za ~15 tysięcy albo nawet i taniej, ale to co ludzie wciskają to jest tragedia. Sprawdziłem kilka podobnych modeli i zawsze coś było nie tak: albo rdza na ocynku (!), albo auto zbiera na pobocze, albo brak jakiejkolwiek historii auta. Zawsze coś. Lepiej chyba dołożyć na początku 10%-20% i mieć później spokojniejszy sen. Chociaż jak wiadomo gwarancji nie ma nigdy.