dymian1987 napisał(a):
dobra fajnie, czyli mając np. b4 1.9 tdi 90 konną wersję, po doprowadzeniu do serii, inwestuję okolice 4 tyś zł na wspomniane:
"Zmiana pompy na AFN`owską (~600-700 zł), wtryski AFN`owskie (~500-700 zł) + turbo z kolektorem od AFN`a , lub AWX`a (~700-1000 zł) chiptuning (~1000 zł) - 140-145 KM. (!)"
i ciesze się takimi mocami?
a jak się ma to do spalania? oraz żywotności pozostałych elementów silnika?
Cały dół od AFF(75) przez 1Z, AHU do AFN (110) włącznie jest IDENTYCZNY. Moce napisałem dokładnie.
@ Przemik: pamiętaj że rozmawiamy o ciężkim C4 i tutaj sam remap na 115 KM to ciut mało ... To niezbyt dużo nawet w moim Caddym, któremu zrobiłem właśnie taki soft , ale wzmocniłem turbo bo ono musi wiac na duzych obrotach zeby wyciągnąc te 283 Nm ...
Seryjne AAT w C4 jedzie tak jakby ciągnąc przyczepe za Maluchem ...
Sam remap wystarczy do B4 czy B5, ale rozmawiamy o ciężkim C4 !!!
W międzyczasie ktoś dorzucił Octavię do dyskusji ... dorzuccie moze jeszcze Polo i porównajcie do C4 ...

Dlatego trzeba pomyślec o rozwiązaniu , które doda "parę" Nm i nie będzie bazowało na wyżyłowanym do granic możliwości pompy i turbiny setupie ...
~116KM to granica mozliwości układu wtryskowego dla 1Z (robi się nawet 120 KM , ale to już opcja "sranie ogniem").
Zacznijcie myślec zanim zaczniecie doradzac ...
