.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.sty.2025 22:53:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 13.mar.2012 23:44:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ernieball napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym znaleźć w miarę zdrowego AEL-a.
Po co komu taki swap? No chyba, że ze względu na ubezpieczenie.
AEL po delikatnym sofcie 170Ps wypluje i dźwięk R5 dużo lepszy niż R4 :d

"W miarę zdrowy AEL" to dziś raczej biały kruk. ;)
Po co komu taki swap? Nowszy motor z mniejszym przebiegiem, niuton w serii większy niż w AEL`u , spalanie też dużo niższe a potencjał tuningowy dużo wyższy.
Po wielu latach nadal nie rozumiem pojęcia "dobry dźwięk silnika diesla" :peace: Wszystkie klekoczą bez względu na liczbę cylindrów i technologię. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 13.mar.2012 23:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
Jak dla mnie cena po prostu z kosmosu... za to mialbym 2.8 q, a nie kibla po przekladce...


tu nie chodzi o cene ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 13.mar.2012 23:59:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Baskecior napisał(a):
ernieball napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym znaleźć w miarę zdrowego AEL-a.
Po co komu taki swap? No chyba, że ze względu na ubezpieczenie.
AEL po delikatnym sofcie 170Ps wypluje i dźwięk R5 dużo lepszy niż R4 :d

"W miarę zdrowy AEL" to dziś raczej biały kruk. ;)
Po co komu taki swap? Nowszy motor z mniejszym przebiegiem, niuton w serii większy niż w AEL`u , spalanie też dużo niższe a potencjał tuningowy dużo wyższy.
Po wielu latach nadal nie rozumiem pojęcia "dobry dźwięk silnika diesla" :peace: Wszystkie klekoczą bez względu na liczbę cylindrów i technologię. ;)


Baskecior zawsze się zgadzałem z twoim zdaniem ale z tym spalaniem to niestety nie masz racji, spalać będą podobnie.
Miałem Ael-a w ośce i spalał w cyklu mieszanym w cztery osoby 7L, Passat którego posiadam 6.9L a i dźwięk 5R dużo lepszy od R4 niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 14.mar.2012 08:17:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Co do dźwięku to bez porównania, R5 wewnątrz brzmi fajnie, R4.... no właśnie.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 14.mar.2012 14:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
E tam, żeby tam siedział AHY lub AXG, 1,9 to nie 2,5, nie ma tego czegoś, dźwięk podstawa.

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 15.mar.2012 13:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Baskecior napisał(a):
ernieball napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym znaleźć w miarę zdrowego AEL-a.
Po co komu taki swap? No chyba, że ze względu na ubezpieczenie.
AEL po delikatnym sofcie 170Ps wypluje i dźwięk R5 dużo lepszy niż R4 :d

"W miarę zdrowy AEL" to dziś raczej biały kruk. ;)
Po co komu taki swap? Nowszy motor z mniejszym przebiegiem, niuton w serii większy niż w AEL`u , spalanie też dużo niższe a potencjał tuningowy dużo wyższy.
Po wielu latach nadal nie rozumiem pojęcia "dobry dźwięk silnika diesla" :peace: Wszystkie klekoczą bez względu na liczbę cylindrów i technologię. ;)


Z wielką przyjemnością w wolnej chwili nagram filmik z moim Volvem (bez kata) i pomogę Ci Basket po tylu latach zrozumieć i usłyszeć tą różnicę :D :)

http://www.youtube.com/watch?v=U50xc15j ... e=youtu.be

Tylko bez krytykowania Vacum ;)

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Ostatnio edytowano 16.mar.2012 12:58:32 przez TymoOon, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 15.mar.2012 14:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2733
Lokalizacja: Kr
5cyl to 5cyl, zdecydowanie lepiej się słucha. Nawet transportera na wolnych :peace: Auto ciekawe, ale nie za te pieniądze.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 15.mar.2012 15:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Za "unikat" z lusterkami "chromeline" i "dwoma takimi samymi kompletami felg" niestety trzeba slono placic :)

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 16.mar.2012 17:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2010 09:34:39
Posty: 294
Lokalizacja: Wrocław
Audi 200 swap na 1.9 całkiem ładne połączenie
http://otomoto.pl/audi-200-swap-na-1-9- ... 54784.html

_________________
było Audi 80 Quattro b2 motor KK rocznik 1984...
było Audi 90 Quattro b2 motor KV rocznik 1986...
jest Audi A6 C4 Quattro Avant 2.5 TDI AEL...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 16.mar.2012 21:13:47 
czy oni za każdym razem muszą doklejać oznaczenia "1.9 TDi" na tylnią klapę :?: :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 17.mar.2012 08:55:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
ale z ceną to sprzedający zaszalał..... 18 tysięcy złotych to wg mnie nawet jak na takiego swapa zdecydowanie za dużo.

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 17.mar.2012 09:18:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10345
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Moim zdaniem trzeba by jechać z VAG-iem i sprawdzić błędy :056:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawy egzemplarz A6c4 quattro 1.9
PostNapisane: 18.mar.2012 22:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
TymoOon napisał(a):
Baskecior napisał(a):
ernieball napisał(a):
Za takie pieniądze wolałbym znaleźć w miarę zdrowego AEL-a.
Po co komu taki swap? No chyba, że ze względu na ubezpieczenie.
AEL po delikatnym sofcie 170Ps wypluje i dźwięk R5 dużo lepszy niż R4 :d

"W miarę zdrowy AEL" to dziś raczej biały kruk. ;)
Po co komu taki swap? Nowszy motor z mniejszym przebiegiem, niuton w serii większy niż w AEL`u , spalanie też dużo niższe a potencjał tuningowy dużo wyższy.
Po wielu latach nadal nie rozumiem pojęcia "dobry dźwięk silnika diesla" :peace: Wszystkie klekoczą bez względu na liczbę cylindrów i technologię. ;)


Z wielką przyjemnością w wolnej chwili nagram filmik z moim Volvem (bez kata) i pomogę Ci Basket po tylu latach zrozumieć i usłyszeć tą różnicę :D :)

http://www.youtube.com/watch?v=U50xc15j ... e=youtu.be

Tylko bez krytykowania Vacum ;)

Panie, toż to klekocze głośniej niż moje wszystkie 1,9 TDI razem ustawione. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: