Budżet 20 tys zł, to na auto zostaje 4 tys euro. Nie będzie za wielkiego wyboru samochodów za te pieniadze. Nie licząc gazu - który do silnika V8 czy 2.7TT duuużo kosztuje.
Zagor napisał(a):
Pakiet start, dla wysztkich tych aut będzie na podobnym poziomie, jedynie te które mają tip'a dołożą ci ok 6 stówek za wymianę oleju i filtra w skrzyni.
Reszta, tak podstawa - rozrząd, filtry, płyny - 2,5-3k trzeba liczyć.
+ gaz ok. 4 tys zł.
Jesli na auto na gotowo chcesz wydac w porywach 25 tys zł, to samo auto (zarej. w Polsce) możesz kupic za max 18 tys zł. Sa jakies sensowne a6 2.7 TT w tych cenach?
Główną wada TIPA jak i automatu w S6c4 - są poprzedni użytkownicy i brak serwisu. Niestety w autach w trym wieku i z takim przelotem trzeba już bedzie powoli myslec o remoncie skrzyni - oczywiscie w jednych szybciej, w drugich wolniej. Ale jednak.
Oczywiscie w autach z manualem mocniej dostaje układ napędowy a i sprzęgło swoje kosztuje.
Przy takiej kasie jak dysponujesz - to najlepiej kupic S6c4 za 10-12 tys zł lub tańszą i wyszykowac "pod siebie".
Bo jak kupisz C5 za większość kasy, to potem zabraknie na dopracowanie auta. Nie oszukujmy sie - auta w tym wieku beda tego wymagac. Pytanie jest czy starczy na to 2 tys zł, czy blizej 8-9 tys zł. To juz jest loteria.
J bym wybrał z tym budzetem zdecydowanie s6c4, który pod wieloma względami jest lepszy od 2 pozostałych aut. Biturbo bym nie brał, chocby e względu na brak mechaników ogarniajacych te auta , na duzo drozszy gaz i inne problemy.
loku1985 napisał(a):
A jeśli już o tym piszę to jak wygląda porównanie pakietu startowego dla wymienionych przeze mnie modeli łącznie z założeniem lpg? Pewnie w c4 najtaniej? Apropo C4 S6 nikt o nim nie wspomniał.
W S6c4 pakiet startowy wyjdzie najtaniej, najtaniej wyjdzie tez eksploatacja. Chocby ze wzgledu na proste zawieszenie. A6c5 w tym wieku jak pojeżżą pare miesiecy po polskich drogach, to bedzie 90% czesci zawieszenia do wymiany. To też weź pod uwagę. W c4 zawieszenie jest pancerne.
Silnik W s6c4 jest pancerny, dół spokojnie znosi moce rzędu 500 KM. Przy minimalnej dbałosci taki silnik przezyje całe auto.
Jak jest w A6c5 4.2 ? Tu już zdania są podzielone... tu zdarzały sie zatarte silniki, problemy z panewkami.
Zagor napisał(a):
Pakiet start, dla wysztkich tych aut będzie na podobnym poziomie, jedynie te które mają tip'a dołożą ci ok 6 stówek za wymianę oleju i filtra w skrzyni.
Reszta, tak podstawa - rozrząd, filtry, płyny - 2,5-3k trzeba liczyć.
Do pakietu START w 90% tych aut doliczyłbym 4 DOBRE NOWE OPONY zimowe. Za 17 calowe zimówki sredniej marki (nokian) dałem ostatnio 2 tys zł. O tym tez warto pamiętac. Mało kto sprzedając takiego starego strucla, wyposarza go na rok czy dwa przed sprzedażą w nowe gumy. Większosc S6c4 jakie oglądałem w tym roku, czy też S6c5 czy a6 4,2 było na słabych letnich oponach. Często było tak, że na jednym aucie znajdowały sie opony 2 lub nawet 3 rodzajów.

i to oczywiscie nie nowe. Takie auta bardzo często znajdują się w Polsce w rękach rzeźników-druciarzy. Oponiarz puknął się w głowę, gdy przyjechałem do niego zakładac 4 nowe zimówki 17 cali do audi 80b4. Powiedział nawet cos w rodzaju, ze "szkoda takich nowych opon do takiego starego auta, opony wiecej warte niż cały samochod". Taka jest niestety mentalnosc 95% ludzi w Polsce.
Scaliłem posty - tym razem jeszcze za darmo. Na przyszłość jak masz coś do dopowiedzenia to kliknij EDYTUJ i dopisuj. Gitmar