.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 12:53:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 28.sty.2013 23:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
tomeksopot napisał(a):
metyoo napisał(a):
do 2.4 gaz za 4000-5000? Ale cię poniosło...


no niech będzie 2-3 he,he;) ale nie o to tu się rozchodzi swoją drogą jestem ciekaw ile razy kolega 2rafal7 i reszta biadolących padał "ofiarą" tego silnika ile to tych kosmicznie drogich rozrządów wymienił i ile to mu wałków pękło??? ja mam ponad 200kkm autami z tymi motorami zrobione (BAU BDH) i nic "pszczoły" i dalej jeżdżą..


kolega rafał mysle ze miał wiecej samochodów w swoim zyciu niz prawdopodobnie cała twoja rodzina i znajomi razem wzięci wiec akurat w jego przypadku to słaby argument :peace:
ze mną niestety bedzie podobnie a co do 2,5 tdi to juz pisałem wielokrotnie ze miałem 2szt jedna afb druga wielbione tu BAU które było nówka z salonu - i powtarzam oba mocno problematyczne - w obu wysiadła przesuperasta pompa vp44 w AFB tradycyjnie wałki i cała hydraulika plus głowica do wymiany , w Bau siadła skrzynia tip , przednia obudowa wisko (trzeba było wyciągac motor aby to wymienic a sam czesc tylko z aso za 850zł ) oba paliły jak smoki (oba tipy AFB oska , BAU -Q ) zadko kiedy spalania ponizej 11l /100 w Bau ząbkowały opony - wymiana amorow na nowe w okresie gwarancyjnym , obsługa baaardzo droga jak na diesla , dziwk mi akurat nie przeszkadzał a nawet podoba mi sie pomruk 2,5 tdi -

przez okrs posiadania obu aut na naprawy i obsługe obu aut jak podliczyłem wydałem ok 25000zł - serio łaczna naprawa AFB po walkach i pompoa to 9500zł
wiec jak kogos stać na takie wydatki to Polecam :): :diabel:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 00:05:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
Pacjent AKN, a6, 99r. Sprawdzone przed zakupem bardzo dokładnie, 4 czy 5 lat u nas, z silnika to tylko n75 i popma wtryskowa. przy obecnych mrozach spalanie jakieś 8.8 po mieście białystok. Innych problemów brak, tylko części zużywające się np wahacze itp. A przejechane u nas juz 80 tysięcy, więc jak ktoś dobrze trafi to jest ok :) ps. dźwięk jest fajny dla ucha :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 07:28:58 
stawsz napisał(a):
tomeksopot napisał(a):
metyoo napisał(a):
do 2.4 gaz za 4000-5000? Ale cię poniosło...


no niech będzie 2-3 he,he;) ale nie o to tu się rozchodzi swoją drogą jestem ciekaw ile razy kolega 2rafal7 i reszta biadolących padał "ofiarą" tego silnika ile to tych kosmicznie drogich rozrządów wymienił i ile to mu wałków pękło??? ja mam ponad 200kkm autami z tymi motorami zrobione (BAU BDH) i nic "pszczoły" i dalej jeżdżą..


kolega rafał mysle ze miał wiecej samochodów w swoim zyciu niz prawdopodobnie cała twoja rodzina i znajomi razem wzięci wiec akurat w jego przypadku to słaby argument :peace:
ze mną niestety bedzie podobnie a co do 2,5 tdi to juz pisałem wielokrotnie ze miałem 2szt jedna afb druga wielbione tu BAU które było nówka z salonu - i powtarzam oba mocno problematyczne - w obu wysiadła przesuperasta pompa vp44 w AFB tradycyjnie wałki i cała hydraulika plus głowica do wymiany , w Bau siadła skrzynia tip , przednia obudowa wisko (trzeba było wyciągac motor aby to wymienic a sam czesc tylko z aso za 850zł ) oba paliły jak smoki (oba tipy AFB oska , BAU -Q ) zadko kiedy spalania ponizej 11l /100 w Bau ząbkowały opony - wymiana amorow na nowe w okresie gwarancyjnym , obsługa baaardzo droga jak na diesla , dziwk mi akurat nie przeszkadzał a nawet podoba mi sie pomruk 2,5 tdi -

przez okrs posiadania obu aut na naprawy i obsługe obu aut jak podliczyłem wydałem ok 25000zł - serio łaczna naprawa AFB po walkach i pompoa to 9500zł
wiec jak kogos stać na takie wydatki to Polecam :): :diabel:



więcej samochodów niż cała moja rodzina... ha,ha to jest dopiero argument nie do podważenia...dobrze,że napisałeś prawdopodobnie

vp44 jak to w aucie bywa,ale po ilu padła 200-300kkm?? skrzynia padła,a co to ma z silnikiem wspólnego??? ząbkowanie opon, ale co silnik Ci je ząbkował??? wisko też się zdarza i gwarantuje,że nie tylko w dieslach...
spalanie o tylko sprawa nogi i tyle.
Aha jeżlei chodzi o pompy vp44 to też jest na forum temat,że źle odpowietrzane potrafia sie wysypać...
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 15:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł , VP44 zaczęła się sypać przy około 250 tys. km, po pierwszej naprawie (4000 zł) dociàgnęła do 300 tys. km, potem kolejna regeneracja (4000 zł) i przy 320 tys. km auto sprzedane z powodu problemów z silnikiem. Oczywiście wtryskiwacz (od ustawiania poczàtkowego kàta wtrysku) 1500 zł, po 70 tys. km znowu popsuty, wałki, turbo, dwumas były OK. Nie wspomnę o wielu innych drobnych popularnych usterkach w ciàgu 5 lat i 220 tys. km na własnej skórze. Auto kupione z przebiegiem 100 tys. km niedługo po gwarancji ;) Lekko dłubnięty AVF/AWX lżejszy o ponad 150 kg daje sobie radę z 2.5 TDI spalajàc przy tym 2 razy mniej ON. Mój spalał w mieście od 10.5 l/100 km a na trasie 8-9 - jak był w pałni sprawny ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 29.sty.2013 17:42:06 przez Paw1972, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 16:50:38 
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł , VP44 zaczęła się sypać przy około 250 tys. km, po pierwszej naprawie (4000 zł) dociàgnęła do 300 tys. km, potem kolejna regeneracja (4000 zł) i przy 320 tys. km auto sprzedane z powodu problemów z silnikiem. Oczywiście wtryskiwacz (od ustawiania poczàtkowego kàta wtrysku) 1500 zł, po 70 tys. km znowu popsuty, wałki, turbo, dwumas były OK. Nie wspomnę o wielu innych drobnych popularnych usterkach w ciàgu 5 lat i 220 tys. km na własnej skórze. Auto kupione z przebiegiem 100 tys. km niedługo po gwarancji ;) Lekko dłubnięty AFN/AWX lżejszy o ponad 150 kg daje sobie radę z 2.5 TDI spalajàc przy tym 2 razy mniej ON. Mój spalał w mieście od 10.5 l/100 km a na trasie 8-9 - jak był w pałni sprawny ;)


ale przecież piszę,że nie wszystkie są w porządku.Tylko konkretne kody z rocznika 2003 i 4. 2002 to pewnie AKE więc wszystko by się zgadzało bywały problemy...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 17:34:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
To był AYM.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 29.sty.2013 23:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł

:galy:
Ja wymieniałem rozrząd w A4 B6 2.5 tdi w ASO we Wrocławiu w 2006 bądź 2007 roku (nie pamiętam teraz).
Koszt wyniósł:
- robocizna w ASO poniżej 500 zł (była promocja wiosenna na robienie rozrządu w "nowych" A4)
- części dostarczyłem sam z górnej półki kupione w FOTA w granicach za ok. 1200zł

na wszystko była dana gwarancja ASO.
Skąd te 4000 zł wytrzasnąłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 08:05:43 
zioolko napisał(a):
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł

:galy:
Ja wymieniałem rozrząd w A4 B6 2.5 tdi w ASO we Wrocławiu w 2006 bądź 2007 roku (nie pamiętam teraz).
Koszt wyniósł:
- robocizna w ASO poniżej 500 zł (była promocja wiosenna na robienie rozrządu w "nowych" A4)
- części dostarczyłem sam z górnej półki kupione w FOTA w granicach za ok. 1200zł

na wszystko była dana gwarancja ASO.
Skąd te 4000 zł wytrzasnąłeś?


jest nagonka... lobby gazownicze w natarciu.. ha,ha,ha :)
dajmy już z tym spokój grono "ofiar" V6 TDI jest jak PZPR-owski beton czyli ma racje i jest nie do ruszenia.
ja tam odpuszczam i pozdrawiam serdecznie


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 10:12:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
Ja miałem AKE i kilka kłopotów, które okazywały się dużo mniejsze niż zakładałem. Podejrzewałem raz Turbinę, oddałem do regeneracji to mi oddali mówiąc, że jest w bdb stanie. Raz miałem jakiś mały problem, który zniknął po wyczyszczeniu T. Z samym silnikiem nie mam złych wspomnień. Jeździło się tym w mojej opinii sympatycznie, manual plus quatttro to fajna zabawka. Ale fakt faktem palił niemało (jak na diesla oczywiście) - miasto ok 12l, trasa 8,5-9l, ale schodziłem też do 7. Także resumując sam silnik nie pochłonął prawie żadnych kosztów, wymieniałem tylko pokrywę zaworów i jakieś nieznaczące pierdoły. Więcej problemów miałem z kwestiami pozasilnikowymi, co wynikało z zaniedbań poprzedniego właściciela.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 12:14:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
zioolko napisał(a):
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł

:galy:
Ja wymieniałem rozrząd w A4 B6 2.5 tdi w ASO we Wrocławiu w 2006 bądź 2007 roku (nie pamiętam teraz).
Koszt wyniósł:
- robocizna w ASO poniżej 500 zł (była promocja wiosenna na robienie rozrządu w "nowych" A4)
- części dostarczyłem sam z górnej półki kupione w FOTA w granicach za ok. 1200zł

na wszystko była dana gwarancja ASO.
Skąd te 4000 zł wytrzasnąłeś?

Za te pieniądze dostałeś pewnie pasek i rolki. U mnie za 4000 rozrząd był duży czyli wymienione wszystko co powinno być (wałki i klawiatura nie była ruszana ;) - znajdziesz dużo info na tym forum co sie powinno wymienić w 2.5 TDI aby miec spokój na kolejne 120000 tys. km na ori. Chyba nie myślisz, że za 4 tys. zł wymieniłem sam pasek ? ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Paw1972 napisał(a):
zioolko napisał(a):
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł

:galy:
Ja wymieniałem rozrząd w A4 B6 2.5 tdi w ASO we Wrocławiu w 2006 bądź 2007 roku (nie pamiętam teraz).
Koszt wyniósł:
- robocizna w ASO poniżej 500 zł (była promocja wiosenna na robienie rozrządu w "nowych" A4)
- części dostarczyłem sam z górnej półki kupione w FOTA w granicach za ok. 1200zł

na wszystko była dana gwarancja ASO.
Skąd te 4000 zł wytrzasnąłeś?

Za te pieniądze dostałeś pewnie pasek i rolki. U mnie za 4000 rozrząd był duży czyli wymienione wszystko co powinno być (wałki i klawiatura nie była ruszana ;) - znajdziesz dużo info na tym forum co sie powinno wymienić w 2.5 TDI aby miec spokój na kolejne 120000 tys. km na ori. Chyba nie myślisz, że za 4 tys. zł wymieniłem sam pasek ? ;)


Nie rób ze mnie dyletanta motoryzacyjnego.
Wymieniony był komplet łącznie z pompą wody (stara do zwrotu) napinaczem (napinaczami - nie pamiętam ile ich było) i termostatem oraz paskiem wielorowkowym. Pompa i termostat były brane w ASO, reszta w FOTA.
Jak ktoś ciebie na 4-kę naciągnął to nie znaczy, że taki jest koszt wymiany rozrządu w tym aucie.

Jedyną bolączką jaką sobie w tym aucie przypominam to aluminowa miska olejowa, która w połączeniu z zawiechą s-line (które samo w sobie było miód malina) stanowiła nieciekawą koncepcję (wymieniałem ja 3 razy po spotkaniach z progami hamującymi i dziurami). W A4 B7 (z tym samym motorem) miska była już stalowa.

Odnośnie spalania to mi przy bardzo dynamicznej codzienej jeździe 50/50 paliła 10,2 i ani grama więcej
W trasie to zależało od prędkości na autobahnie przy prędkości max to było coś około 14 litrów (jak dobrze pamiętam).
W normalnej trasie (90 km/h) potrafiła spalić 6,4 litra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:29:57 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8321
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
vp44 jak to w aucie bywa,ale po ilu padła 200-300kkm??

A nawet jak po tyle - to co za dużo? Ja bym wymagał by pompa nie padła do 1,5miliona km
Kiedyśinne pompy tyle robiły i było dobrze....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:34:27 
MorgothV8 napisał(a):
Cytuj:
vp44 jak to w aucie bywa,ale po ilu padła 200-300kkm??

A nawet jak po tyle - to co za dużo? Ja bym wymagał by pompa nie padła do 1,5miliona km
Kiedyśinne pompy tyle robiły i było dobrze....


no fajnie by było,ale tak nie jest i już pewnie nie będzie...raz na 300kkm to nie dramat


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:36:46 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8321
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
wlasnie dla tego nie warto - są aita dla ktorych 500+ kkm to nic.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:42:39 
no tak najlepiej śmigać 80 B4 w dieslu bez turbo i cieszyć się z 75 koni:) Stary masz prawo lubić starsze auta,ba nawet nimi jeździć,ale nie przekonuj, ludzi,że nie warto śmigać nowszymi autami bo nie wytrzymają 1,5 miliona kilometrów. Nie tylko o bezawaryjność chodzi w posiadaniu samochodu. pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
A dlaczego od razu B4? Ja z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że 4.2 to lepszy wybór niż 2.5TDI. Sumaryczne koszty zbliżone, nawet zaryzykuję, że mogą być mniejsze, a wrażenia....niebo a ziemia. I tutaj nie martwisz się czy coś ci padnie po 200 czy 300 tys. bo te silniki to konstrukcja, którą zapewne miał na myśli Morgoth


Ostatnio edytowano 31.sty.2013 11:11:44 przez smola2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 17:57:43 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8321
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
nie tylko, ale nie ukrywam ze chodzilo mi generalnie o duze benzyny z lat 90tych. v8 v6 r5 - raczej bez gazu. duze budy, duze silniki. d2, d11, c4, c5, b4, b5 nawet b6
bynajmniej nie tylko 4.2
ale d2 z 2.8 quattro 174 km manual - byly o niebo tanszy i lepszy pod kazdym wzgledem.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 18:13:12 
cytując jednego z moderatorów "...racja jest dupa,każdy ma swoją..." i to tyle jeśli chodzi o OT
Ja uważam,że taki zestaw (o jaki pyta założyciel) jest godny uwagi może nie koniecznie ten egzemplarz,ale ja osobiście w taki zestaw będę celował jak tylko sprzedam swojego AVF-a...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 30.sty.2013 18:17:44 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8321
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
oczywiscie masz racje - mowie serio - bo gdyby wszyscy patrzyli jak ja to motoryzacja by upadla w 199Xroku.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 2,5 tdi 180km 2002rok czy warto kupić ?
PostNapisane: 31.sty.2013 00:29:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Zaraz wyjdzie, że koszt rozrządu i utrzymania 2.5 TDI V6 jest zbliżony do 1.9 TDI ;) 4.2 Pb w całokształcie wychodzi taniej niż ten nieszczęsny kompletnie nieudany silnik diesela w obojętnie której wersji, różniących sie od bardzo awaryjnych i bardzo kosztownych do awaryjnych i nadal bardzo kosztownych, paliwożernych i o średio-słabych osiągach - ktoś się cieszy, że przejechał aż 200 tys. km bez awarii - tyle potrafi Renault Megane 1.6, ale wyczynem byłoby przejechanie tym silnikiem bez problemów 300-400-500 tys. km a tutaj akurat nie da rady. Stąd zdecydowanie odradzam.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: