Paw1972 napisał(a):
zioolko napisał(a):
Paw1972 napisał(a):
Tomeksopot w moim 2.5 TDI 2002 rozrzàd 4000 zł
Ja wymieniałem rozrząd w A4 B6 2.5 tdi w ASO we Wrocławiu w 2006 bądź 2007 roku (nie pamiętam teraz).
Koszt wyniósł:
- robocizna w ASO poniżej 500 zł (była promocja wiosenna na robienie rozrządu w "nowych" A4)
- części dostarczyłem sam z górnej półki kupione w FOTA w granicach za ok. 1200zł
na wszystko była dana gwarancja ASO.
Skąd te 4000 zł wytrzasnąłeś?
Za te pieniądze dostałeś pewnie pasek i rolki. U mnie za 4000 rozrząd był duży czyli wymienione wszystko co powinno być (wałki i klawiatura nie była ruszana

- znajdziesz dużo info na tym forum co sie powinno wymienić w 2.5 TDI aby miec spokój na kolejne 120000 tys. km na ori. Chyba nie myślisz, że za 4 tys. zł wymieniłem sam pasek ?

Nie rób ze mnie dyletanta motoryzacyjnego.
Wymieniony był komplet łącznie z pompą wody (stara do zwrotu) napinaczem (napinaczami - nie pamiętam ile ich było) i termostatem oraz paskiem wielorowkowym. Pompa i termostat były brane w ASO, reszta w FOTA.
Jak ktoś ciebie na 4-kę naciągnął to nie znaczy, że taki jest koszt wymiany rozrządu w tym aucie.
Jedyną bolączką jaką sobie w tym aucie przypominam to aluminowa miska olejowa, która w połączeniu z zawiechą s-line (które samo w sobie było miód malina) stanowiła nieciekawą koncepcję (wymieniałem ja 3 razy po spotkaniach z progami hamującymi i dziurami). W A4 B7 (z tym samym motorem) miska była już stalowa.
Odnośnie spalania to mi przy bardzo dynamicznej codzienej jeździe 50/50 paliła 10,2 i ani grama więcej
W trasie to zależało od prędkości na autobahnie przy prędkości max to było coś około 14 litrów (jak dobrze pamiętam).
W normalnej trasie (90 km/h) potrafiła spalić 6,4 litra.