Drzwi do przeżycia, po pierwsze jeśli zrobisz to na czas to możesz je polakierować do listwy, a nawet jeśli nie, to wymiana ich nie jest jakoś wyjątkowo kosztowna. Na podłodze korozji BRAK. Tak samo nie rdzewieją tylne błotniki, w przeciwieństwie do Astry etc. Przeczytaj tematy, które Ci podsunąłem, a dowiesz się wszystkiego.
Bartek30 napisał(a):
Witam,
Podczepie się pod temat - gdyż stoję przed podobnym problemem - zakupem używanej A3 z silnikiem 8L. O owych już poczytałem w poprzednich postach, jednak nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi na co szczególnie zwracać przy kupnie uwagę.. Chodzi mi głównie o motor.
A może Ktoś zechce podzielić się doświadczeniem n/t jakości działania zarówno nowych lamp przednich, jak i starszej wersji ? Czy jest jakaś różnica ? Ponadto, czy są problemy ze wspomaganiem układu kierowniczego (podobnie jak w golf IV) - czy naprawa równie kosztowna (ok. 1000 zł) ?
8L to oznaczenie modelu, nie silnika.
Zwracasz uwagę na dokładnie to samo co przy zakupie innego samochodu, nie ma tutaj nic specjalnego co koniecznie sprawdza się przed zakupem.
Co do jakości działania reflektorów: przedlifty to świeczki. Poliftowe z dobrą żarówką świecą ok, oczywiście najlepiej świecą oryginalne ksenony, ale też nie jest tak, że z "nocy robi się dzień".
Nie słyszałem, żeby w A3 występowały częstsze przypadku usterek układu kierowniczego.