rafala6 napisał(a):
Kaisers napisał(a):
rafala6 napisał(a):
Jak c5 to 2,7bit+virus,a jak będzie mało to możesz modzić konkretnie.
Ta opcje zostawiam na koniec tak samo jak S4 B5. Podatki i oplaty a nie chce za bardzo placic kasy za auto ktore moze zrobi maksymalnie 10 tys. rocznie. Wiem 2,7 cudowne silniki
Poczytalem troche o 1,8 i kombinuje w tym kierunku ale nie wiem czy stac mnie na tuning ktory dawalby mi to chcialbym i z zastrzezeniami jakie wymienilem. Jak nikt nic nie podpowie i nic nie znajde to bedzie 2,7 ale bede wtedy kombinowal z rejstracjami czasowymi a to troche uciazliwe co chwile brac rejstracje na kilka dni czy miesic
A musi być quattro.
Kup e39 Alpine 347KM powinno wystarczyć,a nie kombinujesz z kosiarką 1.8.
Radości z jazdy takim 1.8 to nie zaznasz,a przecież chodzi o to,żeby cieszyć się takim autem.
E39 jezdzilem 3,0 w dieslu i 540. Fantastyczne autka ale mam juz profil sprecyzowany. Moze jeszcze w tym roku kupie 635 z przelomu 70-80 lat ale to jak trafi sie okazja i juz bede mial plac.
To auto musi byc quattro i to stale
Taki zamysl. Rozwazalem BMW E46 3,0 i inne ale decyzja juz podjeta bedzie Audi. Za nim uzgodnilem budzet i warunki ze swoja kobieta swoje nawojowalem nie bede zaczynal od nowa
A powazniej. Jestem ostatecznie zdecydowany na Audi. Problelem sa dylematy. Z jednej strony chcialbym miec autko za ktore beda oplaty wzgledne ale ktore bede mial zarejstrowane na stale wiec 1,8 lub 1,9 dobrze zmodzone. Sa inne opcje jak rejstracja na firme itd. ale wolalbym to ominac i normalnie zarejstrowac ale miec na lata. Autko ma wygladac jak cala reszta innych a buda jaka najbardziej mi odpowiada w tym zestawie to B6. Najchetniej to bym kupil B4 w dieslu ale nie ma ich w quattro a poza tym nie dojechalbym do domu bez zielonej nalepki
Auto dla jednej osoby wiec A6 to maks. A3 tak 2004 rok sa osiagalne ale 3,2 w quattro i to z haldexem
Luznor rozmyslam na forum. Jak ktos ma jakies pomysly to prosze