Pitbull58 napisał(a):
A4_Dominik_WAW napisał(a):
Nie wiem o jak starych dieslach on mówił może o epoce B5 na pompie ? No to tak tutaj niewiele może się popsuć. Ale świat idzie do przodu
samochody idą do przodu i my musimy iść do przodu.
B6 na pompowtyskach bez DPF spełnia normę euro 3 co w DE już jest rzadkością, nowoczesne audi np. A6 C6 po lifcie, A4 B8 z DPF-em oczywiście spełnia normę euro 5. Ja jestem np. zwolennikiem dobrego DPF-a w aucie - nie przeszkadza mi on w żaden sposób. A4 B7 z silnikiem 1.9 to prosta konstrukcja i prosty silnik, wielu się śmieje że taki silnik naprawi nawet kowal i jest w tym dużo prawdy. Popularny, bezawaryjny z małym apetytem na paliwo. Osiągi nie powalają ale da się jechać tym samochodem - zawsze bez większych problemów można zamontować turbo z AWX AVF lub BRD ale tutaj już będzie potrzebna korekta programu. Tak jak pisałem B7 - 1.9 116 lub 1.8T to są żelazne jednostki dla tego modelu. Ja przejeździłem wiele aut, osobiście miałem i starsze modele diesla 1.9 i ,,nowoczesne,, z normą euro 5 i nigdy nic złego mi się nie działo - trzeba tylko dobrze celować i znać się nie tylko jaki model ale jaki silnik w danym modelu.
Więc mam jedno pytanie. Nie będę zakładać nowego tematu. Chce tylko odpowiedz od Ciebie. Szukam A6 C6 jaki silnik benzynowy będzie najlepszy? 2.0TFSI 170KM? Reszta to V-ki i pewnie drogie w utrzymaniu. Z tego co czytałem to ten 2.4 177KM z C6 jest dużo gorszy od 2.4 170KM z C5 bo na łańcuchu.
Nie doradzę Ci w sprawie benzyny w C6, może ktoś bardziej ten temat ogarnie. Ja mogę Ci w tym modelu doradzić diesla jakiegoś. Z tego co mi się obiło żadnej ciekawej benzyny w C6 nie było.
puczyl napisał(a):
A4_Dominik_WAW napisał(a):
Nie wiem o jak starych dieslach on mówił może o epoce B5 na pompie ? No to tak tutaj niewiele może się popsuć. Ale świat idzie do przodu
samochody idą do przodu i my musimy iść do przodu.
B6 na pompowtyskach bez DPF spełnia normę euro 3 co w DE już jest rzadkością, nowoczesne audi np. A6 C6 po lifcie, A4 B8 z DPF-em oczywiście spełnia normę euro 5. Ja jestem np. zwolennikiem dobrego DPF-a w aucie - nie przeszkadza mi on w żaden sposób. A4 B7 z silnikiem 1.9 to prosta konstrukcja i prosty silnik, wielu się śmieje że taki silnik naprawi nawet kowal i jest w tym dużo prawdy. Popularny, bezawaryjny z małym apetytem na paliwo. Osiągi nie powalają ale da się jechać tym samochodem - zawsze bez większych problemów można zamontować turbo z AWX AVF lub BRD ale tutaj już będzie potrzebna korekta programu. Tak jak pisałem B7 - 1.9 116 lub 1.8T to są żelazne jednostki dla tego modelu. Ja przejeździłem wiele aut, osobiście miałem i starsze modele diesla 1.9 i ,,nowoczesne,, z normą euro 5 i nigdy nic złego mi się nie działo - trzeba tylko dobrze celować i znać się nie tylko jaki model ale jaki silnik w danym modelu.
A czy dałoby radę zamienić turbiny z b6 130 km AWX do b7 116 km i odwrotnie? W b7 jak piszesz będzie potrzebna już korekta programu, a co będzie po wsadzeniu mniejszej turbiny do b6?
Jak najbardziej - możesz wsadzić do B7 BKE turbinę z AWX bez konieczności zmiany programu. Odwrotnie nie wiem bo co robić taki zabieg
Do zmiany turbo potrzebujesz tylko reduktora.
Jakbyś chciał montować turbinę z BRD 170 koni do BKE B7 116 koni można to zrobić ale wtedy musisz już robić korektę programu. Wcześniej lepiej wyciąć katalizator, zaślepić EGR i zrobić logi dynamiczne.