.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 20:16:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 22.kwi.2019 12:15:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Każda będzie mniejszą lub większą skarbonką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 23.kwi.2019 06:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Kolego, obawy, które opisałeś w C4 praktycznie nie występują, największą ich bolączką to wycieki oleju...to auto będzie jeździło nawet z lpg na śrubkę...
Nawet moja siostra nie dotykała sprzęgła przez 4 lata w AAH...
Skup się na szukaniu zadbanego auta w środku, i na zewnątrz, sprawną klimą a quattro traktuj jako dodatek a nie obowiązek posiadania...
No i wydaje mi się, że płacenie ponad 10tysi za zwykłe cywilne C4 to już lekka przesada... ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 23.kwi.2019 10:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2019 00:07:30
Posty: 15
myszon90 napisał(a):
Kolego, obawy, które opisałeś w C4 praktycznie nie występują, największą ich bolączką to wycieki oleju...to auto będzie jeździło nawet z lpg na śrubkę...
Nawet moja siostra nie dotykała sprzęgła przez 4 lata w AAH...
Skup się na szukaniu zadbanego auta w środku, i na zewnątrz, sprawną klimą a quattro traktuj jako dodatek a nie obowiązek posiadania...
No i wydaje mi się, że płacenie ponad 10tysi za zwykłe cywilne C4 to już lekka przesada... ;)


To także uznam za prawdę. Natomiast równie dobrze można potraktować dość poważnie to ogłoszenie. Niedawno stało za jakieś 6tys., staniało.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BydMe.html?
Rozmawiałem z właścicielem. Sporo rzeczy już naprawił (nie wszystko jest na liście). Katalizator jest, sondy wymienione i pare innych dupereli z osprzętu naprawione. Pierwszy gaz 3 letni. Natomiast te silniki piją olej (to wiem) i stwierdził ,że około 1,5-2L na 10tys. trzeba dolać. No cóż mogę po zdobytych informacjach stwierdzić ,że wymiana gum na zaworach... choć równie dobrze to i może być poważniejsza usterka. 2 elementy do malowania. Rzekomo bezwypadkowe. Będzie okazja to popatrzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 23.kwi.2019 15:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Tu jest bardzo ciekawe 100:
https://www.olx.pl/oferta/audi-100-avan ... 1626093a12

Wygląda kompletnie i ori

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 24.kwi.2019 01:27:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2019 00:07:30
Posty: 15
Kolor mi nie pasuje. Za to wszystko pozostałe cacy :)
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... t=84573265
Chyba jutro wsiadam w brykę i jadę oglądać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 24.kwi.2019 08:13:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
burzolak napisał(a):
Kolor mi nie pasuje. Za to wszystko pozostałe cacy :)
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... t=84573265
Chyba jutro wsiadam w brykę i jadę oglądać.

Wygląda ciekawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 24.kwi.2019 12:18:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
cacko :galy: daj znać jak oględziny, bo opis i zdjęcia to jedno :)

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 03.maja.2019 11:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
burzolak napisał(a):
Kolor mi nie pasuje. Za to wszystko pozostałe cacy :)
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... t=84573265
Chyba jutro wsiadam w brykę i jadę oglądać.


Jak tam, byłeś zerknąć bo cena spadła chyba 4k


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 05.maja.2019 11:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2019 00:07:30
Posty: 15
audi_cygaro napisał(a):
cacko :galy: daj znać jak oględziny, bo opis i zdjęcia to jedno :)


Poprosiłem o więcej zdjęć ale "nie chciało mu się wysłać". Poprosiłem kolegę z okolicy aby podjechał zobaczyć ale 3 dni zwodzenia "nie teraz". No i teraz pod tym samym ogłoszeniem stoi zupełnie inne auto.
Szukam dalej.

Zaczynam powoli przymierzać się do tego
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... a203db84c8
Nie ma quattro ani automatu. Silnik taki sobie. Za to jest LPG i sporo porobione (sonda, wydech, jakieś ustrojstwo w komputerze, parę innych dupereli). Rdzy brak, środek po fotkach delikatnie zabrudzony i wyeksploatowany. Natomiast po długiej i wnikliwej rozmowie z właścicielem to wychodzi iż auto połyka 2L oleju na 10 - 12tys. Wycieków nie ma bo zlikwidował. Więc ten olej przepala. Zastanawiam się czy uszczelniacze zaworowe czy coś innego jest zjechane. W silnik nie zajrzę bez rozkręcania. Najwyżej mogę podjechać na stację ale na spalinach i tak wyjdzie za bogato.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 05.maja.2019 11:33:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Eee tam, jak jesteś zdecydowany na zakup C4 to nic lepszego nie można było znaleźć w ostatnim czasie w tej kwocie, tym bardziej, że na końcu była cena 10990zł do negocjacji, podwozie wnętrze, blacha wszystko miała na tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 05.maja.2019 13:18:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2019 00:07:30
Posty: 15
hubos21 napisał(a):
Eee tam, jak jesteś zdecydowany na zakup C4 to nic lepszego nie można było znaleźć w ostatnim czasie w tej kwocie, tym bardziej, że na końcu była cena 10990zł do negocjacji, podwozie wnętrze, blacha wszystko miała na tip


Ktoś sobie z ceny zdjął 4k. Wiesz jak to wygląda, dziwnie. Natomiast miałem pewne domysły ,że był to ten sam samochód jak wystawiony wcześniej przez kogoś innego. Takie samo wyposażenie i lista napraw cena tez oscylowała w granicach 11tys. Problemem był zarżnięty silnik (mimo ,że po kapitalce). Dlatego chciałem więcej fotek aby porównać ale nie zdążyłem. W Warszawie stało coś podobnego, odpicowane i z listą napraw, że zabrakłoby rolki papieru toaletowego. Połowa z tej listy to była zmyłka a auto żłopało 5L oleju i czekała wymiana rozrządu, olejów i szarpało na skrzyni. Ogłoszenie za 11 tys. a auto może warte mniej niż połowę. Niestety trzeba oglądać osobiście bo truchła coraz więcej a co najgorsze czasami gdy ładnie wygląda to najnormalniej technicznie zdechlizna. Trudno już o takie auto. Dlatego zainteresowałem się tym czerwonym, nie trafiającym w moje potrzeby ale ciśnienia nie mam. Swoją droga co najtrudniej zdobyć do aut wyposażonym w quattro? Na forum przewijają się baki na paliwo oraz jakieś problemy z tylnym zawieszeniem (co tam siedzi)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 05.maja.2019 13:49:05 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Dlatego takich aut szuka się za granicą (Szwajcaria, Niemcy) albo po forach od świadomych użytkowników. Jeśli szukasz dla siebie to warto nawet słono przepłacić ale i tak w ogólnym rozrachunku wyjdzie Cię taniej niż reanimacja taniego truchła. Niestety, nasze społeczeństwo jeszcze do tego nie dorosło. Cena Czyni Cuda.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 05.maja.2019 21:45:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
burzolak napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Eee tam, jak jesteś zdecydowany na zakup C4 to nic lepszego nie można było znaleźć w ostatnim czasie w tej kwocie, tym bardziej, że na końcu była cena 10990zł do negocjacji, podwozie wnętrze, blacha wszystko miała na tip


Ktoś sobie z ceny zdjął 4k. Wiesz jak to wygląda, dziwnie. Natomiast miałem pewne domysły ,że był to ten sam samochód jak wystawiony wcześniej przez kogoś innego. Takie samo wyposażenie i lista napraw cena tez oscylowała w granicach 11tys. Problemem był zarżnięty silnik (mimo ,że po kapitalce). Dlatego chciałem więcej fotek aby porównać ale nie zdążyłem. W Warszawie stało coś podobnego, odpicowane i z listą napraw, że zabrakłoby rolki papieru toaletowego. Połowa z tej listy to była zmyłka a auto żłopało 5L oleju i czekała wymiana rozrządu, olejów i szarpało na skrzyni. Ogłoszenie za 11 tys. a auto może warte mniej niż połowę. Niestety trzeba oglądać osobiście bo truchła coraz więcej a co najgorsze czasami gdy ładnie wygląda to najnormalniej technicznie zdechlizna. Trudno już o takie auto. Dlatego zainteresowałem się tym czerwonym, nie trafiającym w moje potrzeby ale ciśnienia nie mam. Swoją droga co najtrudniej zdobyć do aut wyposażonym w quattro? Na forum przewijają się baki na paliwo oraz jakieś problemy z tylnym zawieszeniem (co tam siedzi)?


Nawet jakbyś z gościem utargował jeszcze 1k czy 2k to byś silnika za to nie wymienił?, to co wstawiłeś jest warte połowę tamtej a na całym prawie klar schodzi, to już jest na dzień dobry parę tysi na malowanie a do stanu tamtej nawet się nie zbliżysz, to ABC będzie piło 1L oleju ale pewnie na 1000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 06.maja.2019 00:15:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2019 00:07:30
Posty: 15
hubos21 napisał(a):

Nawet jakbyś z gościem utargował jeszcze 1k czy 2k to byś silnika za to nie wymienił?, to co wstawiłeś jest warte połowę tamtej a na całym prawie klar schodzi, to już jest na dzień dobry parę tysi na malowanie a do stanu tamtej nawet się nie zbliżysz, to ABC będzie piło 1L oleju ale pewnie na 1000


Z racji mojego podejścia to byłbym nawet zdolny wziąć 100 z 2.0 115km z quattro chociaż jechać to za bardoz nie pojedzie ale mnie i tak by starczyło.
Za to na horyzoncie pojawiły się dwa takie trzy egzemplarze
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c4-2- ... d;promoted
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c4-2- ... 2c3a2999dd
https://www.olx.pl/oferta/audi-100-c4-2 ... 1eaba77786
Jutro obdzwonię i zapytam jak to wygląda z tymi pojazdami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koszt utrzymania A6C4 2.6 (150) 2.6 (174) vs 2.8 (193)
PostNapisane: 06.maja.2019 09:27:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
W ostatniej zwróć uwagę na to czy wiązka jest EU czy UK.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: