.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:36:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 16:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2006 12:32:16
Posty: 2
Lokalizacja: podkarpacie
dziękuje koledzy!!! moje możliwości finansowe to od 10 - 15tys. zł. Wybiorę chyba jednak B4! AUDI górą!!! ;) ;) ;) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 19:32:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.gru.2004 17:28:27
Posty: 487
Lokalizacja: Gdańsk
No i słuszna decyzja skoro masz taki przedział cenowy

_________________
AUDI COUPE 2,3 NG - było 2004 - 2006
A4 1,9 TDi AVANT 2009 - 2011
BMW E-46 318D Touring 2010 -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 23:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 11:57:18
Posty: 43
Lokalizacja: Suwałki
Auto: BMW 530d
a4 ma aluminiowe zawieszenie dokładnie takie same jak passat b5 i nie wytrzymuje naszych polskich dróg, no chyba ze raz w niedziele do kościoła to trochę się pojeździ :D polecam b4

_________________
Było-VW Polo 1.3 Coupe 1990r.
Było- Audi B4 2.8 Sedan 1993r.
Było - BMW E46 320d Touring 2002r
W rodzinie - Audi A4 B5 Avant 1,9tdi 1999r
W rodzinie - Audi A3 1.6 1999r
Jest - BMW E60 530d 2005


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 23:12:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
W tym przedziale cenowym to tylko B4. Jeśli chcesz kupić zadbane, to polecam moje i jeszcze Ci parę złotych zostanie na browary. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 23:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:09:53
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
sebolec napisał(a):
W tym przedziale cenowym to tylko B4. Jeśli chcesz kupić zadbane, to polecam moje i jeszcze Ci parę złotych zostanie na browary. :peace:


Szukałem i jakoś nie mogę znaleźć - jakie osiągi ma ten silnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 18:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:44:40
Posty: 26
Lokalizacja: OPOLE
blazej1901 napisał(a):
jak zmienialem samochod tez sie zastanawialem i jednak kupilem b4 :diabel: jak a4 to tylko po lifcie

Jeśli pozwolicie wtrącic to zapytam co dokładnie zminilo siie w liftingu B5 poza lamapi przednimi i tylnymi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 19:17:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Elementy wnętrza (kierownica, liczniki, różne dupere typu lampki i takie tam), doszło kilka wersji silnika, kilka drobiazgów w zawieszeniu, inny przedni grill, ciut zmienione zderzaki, obrysówki, listwy na drzwiach. Jest kupa drobnych zmian w mechanice (np. inaczej osadzane tarcze hamulcowe z tyłu), żeby mieć pełne pojęcie musiałbyś przejrzeć ETKĘ i zobaczyć jakie części są w jakich rocznikach, choć wiele z nich można stosować zamiennie.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 19:38:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
MAAx napisał(a):
blazej1901 napisał(a):
jak zmienialem samochod tez sie zastanawialem i jednak kupilem b4 :diabel: jak a4 to tylko po lifcie

Jeśli pozwolicie wtrącic to zapytam co dokładnie zminilo siie w liftingu B5 poza lamapi przednimi i tylnymi?


Etap pierwszy : modele 95,96 i poczatek 97 - kierownica coś jak w A6 C4, lampy Valeo (H4), inny licznik i np embelmaty Audi na przednich blotnikach

Etap drugi tzw pierwszy lifting (polowa 97 do poczatku 99) : W stosunku do etapu pierwszego, zmienili kierownice, zmienili lampy przednie na BOSCHe (H7) z zespolonymi przecwimgielnymi w lampach, dali inne zegary (m innymi zegarek analogowy, ale z cyframi na godzinie 12,3, 6 i 9), poduszki powietrzne foteli przednich w serii przynajmniej w DE. Klimatronik nadal stary, emblematy z błotniko.w zniknęły.

Etap trzeci tz drugi lifting (od poczatku 99 do konca 2000): zmienili lampy na clear Valeo, tyl na clear (chodzi jedynie io pasek od wstecznych, ale robi spora roznice). Inne lusterka (kształy), zderzaki, błotniki (tutaj rózneice kosmetyczne), migacze boczne, klamki, podszybie, wzmocnili ponoć zawieszenie (konstrukcyjnie to samo, ale lepsze materiały), inne listwy drzwiowe boczne, halogeny w zderzaku w serii. W środku zmienili konsolę (tutaj chyba występował już dwusterfowy klimatronik), inny licznik i w ogóle środek (podsyfitka i takie tam pierdoły) ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 10:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Zawieszenie w B4 teźż nie jest takie złe chociaż pewnie mniej komfortowe i dosyć "starodawne". U mnie wcale nie było dopieszczone, zwykłe seryjne, amortyzatory pamiętały jeszcze Hohnekera a i tak kolega którego wiozłem na wiosnę (właściciel ładnych parę lat młodszego dełu nubira) był pod wrażeniem jak samochód ładnie zachowuje się w zakrętach i że tak swobodnie pruje po kamienistej grodze nie szorując podwoziem.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 18:22:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Ja polecam oczywiście B4 i oczywiście R5, tym własnie jeżdżę i z tego jestem zadowolony, a A4 nigdy nie jeździłem :/
Poza tym, nie wiem czy się nie mylę, ale A4 nie ma pięciocylindrówek, a brzmienie tych silników jest nieporównywalne z żadnymi dieslami czy czterocylindrówkami nawet z Turbo, nawet V6 .....
To tyle.... :peace: :peace: :peace:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 21:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
polecam B 4 i tak jak kolega powyżej R5 2,3 benzyna jeżdziłem A4 i tak ciasny , plastikowy a czy ładniejsza sylwetka hmm kwestia gustu mi sie bardziej klasyczne linie podobaja właśnie z serii B4 80 i C 4 100 Audi jeżeli zmienia to na A 6 C 5 albo poczekam jak mnie bedzie stać na A6 C6 bo możeci mnie uznac za nienormalnego ale A6 C5 -jajko średni mi się z zewnątrz podoba w środku owszem klasa

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2007 20:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 16:43:09
Posty: 50
Lokalizacja: centrum
Jeśli ta kasa i B4 to tylko 2.8V6 :diabel:

_________________
B4 2.8 V6 Quattro - sprzedane
B4 2.0 ABT - sprzedana
Jest Passat B5 TDI AFN czarna strzała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 00:44:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:44:40
Posty: 26
Lokalizacja: OPOLE
noi Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2007 21:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sty.2007 13:03:44
Posty: 1
Lokalizacja: Płock
klepa napisał(a):
a4 ma aluminiowe zawieszenie dokładnie takie same jak passat b5 i nie wytrzymuje naszych polskich dróg, no chyba ze raz w niedziele do kościoła to trochę się pojeździ :D polecam b4

Witam wszystkich forumowiczów , ja mam od ładnych paru lat B3 i nie mam problemu z zawieszeniem prócz łaczników stabilizatora ale to szczegół no i przyszedł czas zmienić na A4 tylko te zawieszenie mnie martwi :( w którym roku poprawili zawieche w A4 na lepsze :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 13:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
Ok z silnikiem 2,6-2,8 jest już super ale dxwięk z R 5-2,3 to muzyka w pieknym wykonaniu jezeli jeszcze wydech nie seryjny tak jak u mnie. według mnie 2,3 optymalny silnik do tego auta a zapomniałbym wspomniec że nie seria 136 PS tylko po tuningu 177 .

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2007 19:22:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
npspawlo napisał(a):
Ok z silnikiem 2,6-2,8 jest już super ale dxwięk z R 5-2,3 to muzyka w pieknym wykonaniu jezeli jeszcze wydech nie seryjny tak jak u mnie. według mnie 2,3 optymalny silnik do tego auta a zapomniałbym wspomniec że nie seria 136 PS tylko po tuningu 177 .



Mozesz opisac te swoje 177 KM jak je zrobiono no i jakis wykresik do tego dostawic ?

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 09:26:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
wykresik może znajde w dokumentach bo wszystko to było zrobione w niemczech ,taką już kupiłem w brief e jest wbite 177 PS oraz prędkośc max 245 i daje słowo dokładnie przy 245km/h odcina wtryski sam sprawdziłem o zgrozo w Polsce. Postaram sie poszukac papierów na to , co do tego jak tego dokonano to wiem że zmieniony wałek rozrządu (oryginalny dostałem na zapas) następnie wydech, obnirzenie zawiechy i chip tuning silnika. Uprzedzam że jeżeli nie znajde wykresów to nie dam sie wciagnac w pyskówki typu że to nie możliwe itp. jedynie pokaże skan briefu.

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 10:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
widziałem autko jechałem nim :) kierowałem :) wałek jest przełóżony(zwykły leży w garażu) ,wydech od quattro 2.3 20V, gwintowane zawieszenie MIła B4, pięknie mruczy i dobrze jedzie :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 14:01:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
npspawlo napisał(a):
wykresik może znajde w dokumentach bo wszystko to było zrobione w niemczech ,taką już kupiłem w brief e jest wbite 177 PS oraz prędkośc max 245 i daje słowo dokładnie przy 245km/h odcina wtryski sam sprawdziłem o zgrozo w Polsce. Postaram sie poszukac papierów na to , co do tego jak tego dokonano to wiem że zmieniony wałek rozrządu (oryginalny dostałem na zapas) następnie wydech, obnirzenie zawiechy i chip tuning silnika. Uprzedzam że jeżeli nie znajde wykresów to nie dam sie wciagnac w pyskówki typu że to nie możliwe itp. jedynie pokaże skan briefu.
Kurcze, gościuniu zainteresowałeś mnie tą mocą.......Napisz proszę, ile Ci pali bryka, jaki to chip ma włożony i jaki wałek rozrządu ( firma, różnice itd)...
Może zacznę w swojej taką operację i przestanę chorować na 2.3 20V...
Wydech mam zrobiony, zawieszenie też (choć ono raczej z moca ma niewiele wspólnego)..Ciekaw jestem czy wtryski są standard :(:
A ze swojej więcej jak 215 km/h nie mogę wycisnąć :/ :/

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 14:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 22:46:44
Posty: 55
Lokalizacja: Trzebnica
w związku z tym że nie ja robiłem ten tuning wieć wszystkiego dokładnie nie wiem ale wałek rozrządu podobno jakis super mówił mi kolega który ją ściagnął nazwe ale zapomniałem (zapytam) na chip były papiery (dzisiaj nie mogłem znaleźc-druga przeprowadzka) w briefie jest predkośc max 245 i zalecane szersze opony niż seryjnie. Co do zawiechy nie twierdze że ma zwiazek z moca ale na seryjnej z taką moca łatwiej się na dachu połozyc w zakrecie a moja zakręty kąt prosty bierze przy 70-80 km/h i trzyma się jak przyklejona. Próbowalem się kiedyć z 100- 2,8 i został nie dużo ale jednak z tyłu. Podsumowując nie zamierzam nikogo na kolanach przekonywac co do osiagów ale jakby jakiś zlocik na dolnym sląsku to może sie pojawie i dam oblukać.A co do spalania to gazu średnio 13,5-15 wiekszośc trasa , zdażalo sie że zszedł do 11 LPG ale przy max 100-110 /h na benzynie potrafił i 17 wciągnąc jak przecwiczyłem ,rekord gazu to 21/100 właśnie wtedy jak sprawdzałem ile pójdzie.

_________________
Audi B 4 2,3 NG obniżona /warcząca burgundowa laska


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: