.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lut.2025 09:54:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 09:42:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to jak bedzisz kupował busa to kup T4 syncro :D
ps quattro czuć nawet na suchym. Jak masz diesla i moment powyżej 300 N tak jak planujesz w A4 , to będziesz mielił oponkami aż miło pogadaj z Grabulką on ma własnie 110 + chips i ośkę :( po za tym chyba czasem jeździ nawet do "krainy medalików"

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 21:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Nikt tu nie pisze, że Q więcej pali, a różnica jest ok. 2-3 litrów, mówię o benzynie.......
Poza tym wsteczny + ręczny i parking przed Lidlem czy innym syfmarketem też jest ładnie wymalowany i nie trzeba czekać na zimę :peace:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 21:59:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
myszon90 napisał(a):
Nikt tu nie pisze, że Q więcej pali, a różnica jest ok. 2-3 litrów, mówię o benzynie.......
Poza tym wsteczny + ręczny i parking przed Lidlem czy innym syfmarketem też jest ładnie wymalowany i nie trzeba czekać na zimę :peace:

czytaj ze zrozumieniem co ludzie pisza :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 22:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Bilu napisał(a):
myszon90 napisał(a):
Nikt tu nie pisze, że Q więcej pali, a różnica jest ok. 2-3 litrów, mówię o benzynie.......
Poza tym wsteczny + ręczny i parking przed Lidlem czy innym syfmarketem też jest ładnie wymalowany i nie trzeba czekać na zimę :peace:

czytaj ze zrozumieniem co ludzie pisza :peace:
Możesz jaśniej??

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 22:35:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
miałeś kiedyś Q że piszeż że 2-3 litry więcej pali??
chyba Ci się coś cyferki pomyliły

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 23:20:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
myszon90 tu nie chodzi o malowanie kolek pod hipermarketem, tylko o poruszanie sie (do przodu) po miescie ;) Po cholere mi zawracanie tylem , tego nie uzywa sie na codzien w zatloczonym miescie, natomiast przy pomocy quattro mozna sie spokojnie wstrzelic w luke miedzy autami, i niewazne czu jest sucho czy mokro . A ze mozna sobie jeszcze w zimie i na mokrym poltac bokiem bez uzycia recznego , to juz inna historia... ale tego wszyskiego trzeba doswiadczyc na wlasnej skorze a nie zapierac sie rekami i nogami na forum i wmawic sobie i innym ze oska jest rownie doskonala :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 23:25:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
myszon90 napisał(a):
Bilu napisał(a):
myszon90 napisał(a):
Nikt tu nie pisze, że Q więcej pali, a różnica jest ok. 2-3 litrów, mówię o benzynie.......
Poza tym wsteczny + ręczny i parking przed Lidlem czy innym syfmarketem też jest ładnie wymalowany i nie trzeba czekać na zimę :peace:

czytaj ze zrozumieniem co ludzie pisza :peace:
Możesz jaśniej??

jesli uwazasz ze najwieksza zaleta quattro jest krecenie bakow pod marketem to lepiej kup cos z rwd i zapomnij o quattro

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 13:27:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
huhu..
Nie spodziewałem się, że moje pytanie przyniesie taki odzew ze strony forumowiczów. :|

Widzę, że Ci którzy raz dosiedli quattro tak im się to spodobało, że są marne szanse aby dobrowolnie przerzucili się na ośkę.

Ja też muszę tego skosztować.

Pozdrawiam i życzę samych pomyślności w Nowym Roku :peace:
OLO

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:11:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przyjedz na zlot to bedziesz mial okazje doswiadczyc roznic miedzy quattro a oska podczas jazdy. a gdybanie i snucie przypuszczen zostawmy gawedziarzom. a juz tymbardziej nie rozumie ludzi ktorzy nie mieli z czyms do czynienia a to krytykuja. :zly:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:23:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
hans napisał(a):
tymbardziej nie rozumiem ludzi ktorzy nie mieli z czyms do czynienia a to krytykuja. :zly:

no wiesz niektórzy chcą po prostu zaszczycić nas napisaniem swojego posta LOL i myślą, że wiedzą duużo

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:27:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
hans napisał(a):
a juz tymbardziej nie rozumie ludzi ktorzy nie mieli z czyms do czynienia a to krytykuja. :zly:


Dlatego właśnie liczyłem na wypowiedzi ludzi którzy śmigają z napędem na 4 łapy.

Bardzo mnie korci wyjazd do Bydgoszczy. Namawiałem koleśa żeby się ze mną wybrał bo samemu to mi się trochę nie chce upalać tyle kilosów ale nie jest zbyt zainteresowany.
Ja nad wypadem do was na zimowy zlot się jeszcze zastanowie.

Jeśli by ktoś ze śląska jeszcze cioł do Bydgoszczy to by mnie bardziej zmobilizowało. Jednak pytać będę dopiero przed samym wyjazdem bo wiem z doświadczenia, że na 2 miesiące jest w ch... chętnych, na 2 tygodznie przed wyjazdem już znacznie mniej, a jak już jest godzina wyjazdu to jedzie 1 lub 2 auta (ja do tej pory jeżdżę parę razy w roku na zloty vw garbusa i znam te przechwałki moich znajomych doskonale).

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 14:50:11 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tutaj o dziwno tak tym razem nie jest a to za sprawa wczesniejszych zlotow gdzie organizatyorzy oparli swoje kalkulacjie na podstawie chetnych i sie mocno przejechali po czym bylo sporo rypania tych ktorzy sie zapisali i nie pojechali i jak widac tym razem jest juz troche inaczej bo poki co na zlot zglosilo sie 14 osob . niemniej jednak napewno ze slaska beda jechaly auta a to ze masz dalej niz blizej do Bydzi to cala ta droge zrekoimpensuje Ci czas spedzony na zlocie :) POLECAM , naprawde warto sie pojawic :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 17:26:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Grzebnięta ośka w A4 AFN na śliskim (lekki śnieg, oblodzenia) młóci kołami mocno (ponad 300 niutków robi swoje), na wodzie jest ok, o ile nie ma się slików ;) Dokładnie tak się moja zachowuje. Quattro da Ci więcej bezpieczeństwa przy jeżdżeniu w gorszych warunkach, ostrych zakrętach, itp., pytanie kto ile, jak i gdzie jeździ... Poza tym nie odczujesz różnic pominąwszy ciut większe spalanie.

Dodatkowo można pobawić się takim autem w śniegach, noo i zapomniałbym o najważniejszym, nie będą Ci wytykać wszędzie wśród akapowców, że masz "inwalidę" i ogólnie twoje auto jest beeee ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 18:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
najwaznijesza zaleta, mozna jechac w gory spokjnie bez lancuchow! :peace: jedziesz sobie pod gorke, ludzie pukaja do Ciebie w glowe, a oni siedza i zakladaja lancuchy :diabel:

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 18:22:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 14:34:26
Posty: 318
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: Q7 4L
Akurat w tamtym roku na sylwestra byłem w zakopcu (pkp :)) i jakoś 4 łapy nie były takie kozackie :) Widziałem subaru forestera i toyotę rav 4 w rowie i jakoś sama nie mogła wyjechać :) Więc quattro to jest oczywiście udogodnienie ale wszystko zależy od umiejętności !! Ja jeszcze nie umiem jeździć cztropędem tak jak bym chciał !! Więc nie można powiedzieć ze quattro jest idealne bo najpierw trzeba nauczyć sie nim jeździć i opanowywać na śliskim :D

_________________
Audi 200 C3 turbo quattro
Audi Q7 4L 3,0 tdi
Audi 100 C3 2,3
Audi A3 8L 1,8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 18:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja mam jeszcze letnie gumy w moim ale żadna bidna ośka nie trzyma trakcji tak jak moje q.....przereklamowane quattro... :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 19:06:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 11:26:42
Posty: 124
Lokalizacja: Kęty/k Oświęcim
tu przyznam racje bo mam oske :(

_________________
Audi A4 Avant 1,9 AFN Tdi, chip-tuning {Compsport 145 KM}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2006 23:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ale jest jedno coś...jak się przeceni swoje umiejętności, to jest jeszcze gorzej niż w ośce. Ośka przy jakimś niekontrolowanym poślizgu na regularnej drodze w ruchu jest łatwiejsza do opanowania. Wystarczy depnąć w gaz i zwykle przód wyciągnie auto z poślizgu. A z quattro, jeżeli kierownik nie ma wystarczających (dużych) umiejętności, to będzie ciężko. Fakt, że ryzykowna granica jest dalej, ale i jest też za często przekraczana, bo każdy kto ma quattro uważa, że ma dodatkowego anioła stróża ekstra. quattro wymaga wiele czasu na naukę, bo poślizg, z którego ośka "sama" się wyciąga, nie jest taki łatwy dla quattro. quattro wymaga więcej miejsca i więcej uwagi. Miałem kilka podbramkowych sytuacji i zawsze na wąskiej drodze i w ruchu. Zawsze się udało, ale było ciężko. Czasami myślę, że jak już jechać po super śliskim quattrem, to tylko z pedałem w podłodze i bokami...jest o wiele łatwiej i przy okazji przyjemniej. Jeszcze jedno...różnica ciśnienia w jadym z kół, może być...śmiertelna. W poślizgu z flakiem i quattro jest mega ciężko... Reasumując...quattro trzeba poznać. A jak poznasz...już nie zechcesz ośki.

Mam dwa quattra w domu i właśnie musze kupić pickupa do codziennej jazdy...kiepsko...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 12:12:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Kefir dobrze gada, jak zwykle :)
FWD wyciagane gazem na kontrze z poslizgu sie wyprostuje jak odkrecisz w odpowiednim momencie wszystko dobrze sie skonczy....quattro zacznie przyspieszac i poglebiac bocura :) :) :) Moze tez rzucic w druga strone jak zaczniesz dodawac gazu w zlym momencie :)

Ostatnio byl maly przelot przez Mauzerowo....na letniakach q tez daje rade, jechalem za mauzerem swoja kupeteczka i dziad daje rady...ale to juz trzeba byc naprawde dobrze zaznajomionym z tym napedem i raczej unikac glebokich poslizgow bo kiedy kolka sie nie trzymaja leci sie straaasznie daleko :)

Ja tam jestem juz poprostu uzalezniony od q....i zawsze bede sie staral jakies miec pod reka :)
Wam tez tak radze, lato czy zima banan odrazu pojawia sie na twarzy i najgorsze smuty ida w las :)

Nikt nie wspomnial o waznym aspekcie quattro, poza bocurowaniem i zwiekszona przyczepnoscia, auto z q ma duzo wieksza precyzje sterowania. Poprostu slucha i reaguje bardzo precyzyjnie na ruchy kiera, tego nie da sie opisac - trzeba sprobowac. Nie wystarczy jedna przebujanka :)
quattro wszystkim zycze w 2007 roku :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 17:54:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Dred napisał(a):
miałeś kiedyś Q że piszeż że 2-3 litry więcej pali??
chyba Ci się coś cyferki pomyliły
Owszem, ja Q nie miałem, ale ma mój kolega, B4 competition, więc moc podobna (140 KM, moja 133) samochody takie same (moja ośka, jego Q) stany samochodów podobne (niemal perfekcyjne) jego op.....ala ok 15-16 (potrafi i 19) litrów benzyny po mieście, mój 12-13 l....
I są to realne zużycia a nie przeczytane w książce, albo napisane do ogłoszenia sprzedaży.....
Widze natomiast, że napisanie postu negującego ogólne przyzwyczajenie do tego, że Q jest super, aśka be, spotkało się z niezrozumieniem, czyli nie można mieć odmiennego zdania......
Ja właśnie ze względu na zużycie paliwa kupiłem ośkę, a jak ktoś jeździć nie umie, to żadne systemy kontroli, abs-y, rodzaje napędów nie uchronią go od dzwona, a przykład z kręceniem bąków pod marketem, podałem jako odpowiedź na jedną z "zalet" quattro.
P.S. Nie twierdzę, że Quattro nie jest lepsze, twierdzę że ośka nie jest gorsza.... :galy: :galy:
Pozdr.
Jarek

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: