.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 14:16:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 13:10:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Góral napisał(a):
yooo25 napisał(a):
mAlIbOr napisał(a):
Ja sam smigam 2.3 133KM oznaczenie AAR ale polecam Ci silnik 2.8 O niebo lepsiejsze osiagi, nie brzmi moze tak fajnie jak R5 ale V6 tez fajny jest no i jego podstawowa zaleta to to ze jest to wtrysk elektroniczny a nie mechaniczny :!!: 2.6 odpuscil bym bo to jakies nieporozumienie, nie wiem jaka byla sytuacja ze zrobili taki silnik skoro 2.8 ma 24KM wiecej z 200cm3 i kolektor ktory daje Ci komfort montazu dowolnej instalacji
a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać :diabel:
Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu


ja wiem :diabel: jezdzilem 2,6 w i to w osce, byla tragedia :D wg mnie mul :):

Kiedy "wyloisz" moje na gazie? :diabel: :):
z toba zawsze :diabel:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 13:18:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Góral napisał(a):

Kiedy "wyloisz" moje na gazie? :diabel: :):



Kiedy tylko zechcesz :diabel: :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 15:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Johny napisał(a):
Góral napisał(a):

Kiedy "wyloisz" moje na gazie? :diabel: :):



Kiedy tylko zechcesz :diabel: :peace:


yooo25 napisał(a):
Góral napisał(a):
yooo25 napisał(a):
mAlIbOr napisał(a):
Ja sam smigam 2.3 133KM oznaczenie AAR ale polecam Ci silnik 2.8 O niebo lepsiejsze osiagi, nie brzmi moze tak fajnie jak R5 ale V6 tez fajny jest no i jego podstawowa zaleta to to ze jest to wtrysk elektroniczny a nie mechaniczny :!!: 2.6 odpuscil bym bo to jakies nieporozumienie, nie wiem jaka byla sytuacja ze zrobili taki silnik skoro 2.8 ma 24KM wiecej z 200cm3 i kolektor ktory daje Ci komfort montazu dowolnej instalacji
a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać :diabel:
Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu


ja wiem :diabel: jezdzilem 2,6 w i to w osce, byla tragedia :D wg mnie mul :):

Kiedy "wyloisz" moje na gazie? :diabel: :):
z toba zawsze :diabel:


pffff :peace: :diabel: :):

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 17:30:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 21:57:15
Posty: 21
Wielkie dzieki za wszystkie opinie, naprawde mi pomogliście. Tylko ostatnie pytanko. Ile 2,8 może spalać gazu (gaz II gene. :D ) przy spokojnej jeździe.
Myślałem też o 2,5TDI ale ma tylko 115KM, i wydaje mi sie że to troche za mało jak na kombi. Tak więc pozostane przy 2,8 tylko ile on spali?
Pozdrawiam Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 18:00:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2006 20:54:28
Posty: 430
Lokalizacja: Złotoryja
ja mam a4 2.6 w automacie - może nie startuje szybko, ale na trasie jak się rozbuja, to idzie OK i wyprzedzanie z automatem nie sprawie żadnych problemów. Kolega ma AAH (stan idealny) na gazie w automacie i daję mu radę. Co do instalacji, to inny kolega miał C4 ABC i zagazował ją zwykłą instalką u dobrego gazownika - raz mu strzeliła, ale powymieniał kable, świece itd, i jeździł bez żadnych problemów, nie narzekał na utratę mocy. Zamienił ją na MB 124, a nowy właściciel dalej śmiga tamtą na zwykłym gazie bez żadnych problemów.

_________________
PIES...też człowiek :)

A4 Avant 2.8 Q Tiptronic - znowu żyje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 18:15:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
ciochu napisał(a):
Myślałem też o 2,5TDI ale ma tylko 115KM, i wydaje mi sie że to troche za mało jak na kombi.

Przejedź się najpierw zdrowym 2.5TDI a potem oceniaj. Wiem po sobie, że można się zdziwić na korzyść diesla :peace:
Wiem, że to dwa zupełnie inne auta i nie ma co porównywać, nie chcę teraz burzy co jest lepsze :P Ale po prostu zaznaczam, że dobre AAT też nie jest złe :):

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 19:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ciochu napisał(a):
Wielkie dzieki za wszystkie opinie, naprawde mi pomogliście. Tylko ostatnie pytanko. Ile 2,8 może spalać gazu (gaz II gene. :D ) przy spokojnej jeździe.
Myślałem też o 2,5TDI ale ma tylko 115KM, i wydaje mi sie że to troche za mało jak na kombi. Tak więc pozostane przy 2,8 tylko ile on spali?
Pozdrawiam Marcin
dobra instalka II generacji z blosem kosztuje 2200zł a sekwencje juz 3600-3800 mozna znaleśc wiec co lepiej załózyć :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 19:13:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Wrcając do tematu 2.0 , 2.3 czy 2.6, trzeba dołożyć jednostkę 2.8 ! Jest to najmocniejszy z tych silników , jednocześnie bezproblemowy do gazu i wcale nie będzie palił dużo więcej , jeśli nie tyle samo co 2,3 czy 2,6. Nie jest wcale droższy w utrzymaniu a za to chyba najtrwalszy z tych silników . W moim przypadku dobrze znosił blosa i chyba nawet podjął bym wyzwanie z 2,6 na sekwencji :peace:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 19:51:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
sero c4 napisał(a):
2.8 (...) to chyba najtrwalszy z tych silników

Wszystko się zgadza, oprócz tej części :peace: Najtrwalszy jest 2,3 (patrz liczba takich taryf), ale oczywiście i jak zwykle wszystko zależy od poprzedniego właściciela.
Oczywiście, żeby nie było, nie ujmuję nic 2.8, bo też przy dobrej obsłudze jest nie do zajechania :peace:

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 20:09:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 21:57:15
Posty: 21
Oki, tylko powiedzcie z waszych doświadczeń jak plasuje się spalanie, oczywiście na gazie. Bo słyszałem że 2,8 może nawet spalic po mieście ok 20L. Czy to jest prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 21:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
ciochu napisał(a):
Oki, tylko powiedzcie z waszych doświadczeń jak plasuje się spalanie, oczywiście na gazie. Bo słyszałem że 2,8 może nawet spalic po mieście ok 20L. Czy to jest prawda?


na zwyklym gazie to 2,6 i 2,8 moga spalic 20-25 gazu.

Sekwnecja przy tych silnikach to 14-16 w miescie

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 22:34:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2005 18:34:18
Posty: 539
Lokalizacja: Rybnik (śląsk)
Góral napisał(a):
ja wiem :diabel: jezdzilem 2,6 w i to w osce, byla tragedia :D wg mnie mul :):

dobrze ze dodales, ze to wg ciebie :peace: ja tak nie sadze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 22:35:28 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
moja C4 2.8 na sekwencji pali na mieście do 16 l, więcej nie odnotowałem bo przeważnie ganiam w trasie. Miałem taką samą Audi 2.8 ze zwykła instalką II generacji (bez BLOSA) i paliła nieco więcej ale nawet nie pamiętam ile, na pewno mniej niż 19-20. Średnio ok.14 l. Jednak odczuwalny był spadek mocy po założeniu gazu. Dlatego teraz założyłem sekwencję i nie narzekam :peace: Gdy miałem C4 2.3 AAR z instalką I generacji, paliła tyle samo co 2.8, może nieco mniej w trasie ale to pewnie dlatego że spokojniej jeździłem :diabel:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 18:56:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Góral napisał(a):
ciochu napisał(a):
Oki, tylko powiedzcie z waszych doświadczeń jak plasuje się spalanie, oczywiście na gazie. Bo słyszałem że 2,8 może nawet spalic po mieście ok 20L. Czy to jest prawda?


na zwyklym gazie to 2,6 i 2,8 moga spalic 20-25 gazu.

Sekwnecja przy tych silnikach to 14-16 w miescie
Nie straszcie chłopa!! nawet 20l nie mówiąc o 25l to chyba coś nie tak z motorkiem albo instalacją. Miałem takie auto przez 2 lata i nigdy nie przekroczyłem 17l/100km a na blosie jeszcze trochę spadło! Dodam tylko że silnik miałem w dobrym stanie , żadnego drutowania ! Jak autko kupiłem w szwajcarii miało 180000km jak sprzedawałem coś ponad 240000km z czego około 50tyś na gazie i naprawdę żadnych problemów!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 22:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
yooo25 napisał(a):
a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać :diabel:
Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu


Nie rob burdelu chlopcze na forum, nie chce mi sie z Toba dyskutowac.

P.S. jesli nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma ;) Jak pozbyles sie 2.8 to zachwalasz 2.6 :diabel: :): :galy: lol

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 09:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
mAlIbOr napisał(a):
yooo25 napisał(a):
a po czym tak sądzisz o 2.6 bo co miałes czy wiesz co koledzy mówią...... i wszytko wiesz. Ale lepiej znać sie widząc V na obrazku niz posiadać :diabel:
Brawa dla kolego za idealną znajomosc tematu


Nie rob burdelu chlopcze na forum, nie chce mi sie z Toba dyskutowac.

P.S. jesli nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma ;) Jak pozbyles sie 2.8 to zachwalasz 2.6 :diabel: :): :galy: lol
chłopca to sobie znajdz....... Wiesz faktycznie tak zrobiłem jak napisałes :galy: :galy: :galy: rozgyzłes mnie :galy: ... chłopcze....

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 16:25:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
ja mam 2.3 + 2 gen + BLOS - zrobilem na tym ponad 60 tysiecy (wczesniej bez blosa tez troche), i nic sie nie dzieje po prostu jezdze.
Wczesniej auto bylo mulaste teraz jest OK aczkolwiek bede kupowal cos nowszego w avancie wiec pewnie bedzie 2.5 TDI ;]
Reasumując 2.3 bardzo tani w eksploatacji, 2.8 ciut drozszy w eksploatacji ale wiecej zabawy ;)
Co do trwałości wiem że 500 000 w 2.3 nie jest czyms nadzwyczajnym, co do 2.8 się nie wypowiem ;)

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 01:12:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
moze napisze cos jasnie o tych silniczkach (z moich doswiadczen) poniewaz posiadalem/posiadam audi wlasnie z taka motorownia

2.0 115KM Mialem to w Coupe, silnik praktycznie bezobslugowy,wszystko mi w tym autku dzialalo po prostu jak nalezy. W Coupe jeszcze jakos to sie odpychalo, nie bylo zle ani dobrze. Silnik ma calkiem niezly dorny zakres obrotow jak na ta pojemnosc i moc, fajnie idze od dolu jednak nawet jak pociagniesz wyzej nic ciekawego sie nie dzieje :/ to ma po prostu za malo momentu. Moje Coupe kupilem przy przebiegu 140 tkm od pierwszego wlasciciela, dobilem do 210tkm i sprzedalem i nic zlego z autkiem sie nie stalo, absolutnie bezawaryjne. Jednak drugio raz bym nie kupil Audi z tym motorem,to po prostu za malo :/ tymbarziej w C4/A6 W nadwoziu Coupe auto palilo ok 7-7,5 trasa 10,5-11 miasto.

2.3 w budzie C3 to bylo moje pierwsze Audi. Silniczek oprocz fenomalnego dzwieku niestety nic ciekawego nie oferuje. Moment dosyc slaby, w sumie jezdzilo to OK, musze przyznac ze byl kompletnie bezawaryjny (silnik bo z reszta roznie bywalo) Kupilem bez gazu, po jakim czasie zalozylem i to bylo moje pierwsze i ostatnie Audi z gazem :/ Spalanie jeszcze na PB 12-13 PB maisto przy spokojniutkiej jezdzie :/ 8-9,5 trasa

2.6 w tej chwili w budzie A4 to moim zdaniem z tych 3 zdecydowanie najlepsza motorownia. Spory moment w kazdym zakresie obrotow. czuc ze silniczek jest zdecydowanie silniejszy i bardziej elastyczny od pozostalych. Mimo ze jak sie patrzy gdzies po katalogach to niby roznica niezbyt duza patrzac na osiagi 2.3 vs 2.6 ale ten kto sie przejechal to poczuje kolosalna roznice. Silniczek ma cudowna kulture pracy,jest najcichszy a jednoczesanie przy wkrecaniu go na obrot fajniutko mruczy :D Awarii jak narazie zadnych bo autko ma zaledwie lekko ponad 120TKM wiec w sumie jest jak nowe ;) Spalanie 7-8 trasa ,miasto 11,5-12.


Reasumujac najlepiej brac jakies V6 2.6 lub 2.8. Juz to przerobilem na wlasnej skorce i zapewniam ze nic ponizej po prostu nie oplaca sie kupowac :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 22:46:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 21:19:42
Posty: 41
Lokalizacja: Gorzów
witam.. kiedys bylo Audi C4 2.3 z gazem II gen i chodzilo to idealnie.. odczuwalny byl spadek mocy ale kultura pracy silnika bez zastrzezen.. spalanie w miescie ok 15-17 litrow..
teraz posiadam A6 C4 2.8 AAH takze z instalacja II generacji i nie moge napisac zlego slowa.. na gaziku chodzi bardzo dobrze.. spadek mocy ledwo odczuwalny (jesli wogole jest), zadnych strzalow itp rzeczy... spalanie w miescie ok 14 litrow.. w trasie przy ok 100km/h do 10l/100km wiec nie ma co narzekac..
i nie rozumiem dlaczego ludzie upieraja sie tak przy sekwencji do tego silnika..
ojciec ma A6 C4 2.6 z gazem II generacji i tez nie ma zadnych strzalow, chodzi bardzo ladnie.. chociaz pali o 2 litry gazu wiecej niz 2.8..
podsumowujac najlepszym wyborem bedzie silniczek 2.8 ale bez gazu.. gaz zalozyc lepiej samemu u dobrego gaziarza..
hmm.. moze jest chetn na moja..? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2007 18:57:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 21:57:15
Posty: 21
Witam mam fajną propozycjię zamiany na mojego golfa 3TD. Jest to Audi 2,3b w kombi. Po rozmowie z właścicielem naprawde auto przedstawia sie fajnie. Włściciel mowił ze samochód malował, i twierdzi że nie był bity, na co ma odpowiednie badania djagnostyczne i badania grubości blachy i zdjęcia samochodu przed malowaniem kiedy był jeszcze czerwony. Sam sprowadził je z niemiec dla siebie.
Pytanie:
Z jakim spalanie musze sie liczyć (nie posiada gazu) przy delikatnej jeździe?
Na co musze zwrucić uwage? (jakieś wskazówki)
Pilne pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: