Baskecior napisał(a):
Jacku, wydaje mi się że aby zredukować koszty spalania trzeba szukac małego auta ze stosunkowo mocnym motorem benzynowym ( i ewentualnie skazić go gazem) lub diesla. ACK quattro nawet w C5 nie powala (powala spalaniem

) a co dopiero w A8 q ...
Na długie trasy jesli ma być tanie - szukać B5 z AFN`em i cieszyć się 5/100 a eskę zostawić i cieszyć się fajnym autkiem. Suma sumarum będzie Cię to kosztować jedno OC więcej, a przy jeździe zamiennej (diesel na codzień i eska w weekendy) nie poczujesz kosztów aż tak bardzo.
Chyba że priorytetem jest lans w A8 , wtedy reszta argumentów upada

Gdybym stał przed takim wyborem szukałbym A8 3,3 TDI q.
Tak, masz duzo racji, tez uwazam, ze a4 AFN jest optymalny tym bardziej, ze na pokladzie moze byc ponad 300 dr. Niutonow, a wtedy w trasie jedzie sie bardzo przyjemnie

przy spalaniu fajnym spalanku

Tylko, ze Bilu chce sie zamienic, a kolesie oferuja nieco inne autka niz AFN
PS. Moze lepiej jednak sprzedac eske, bo z tymi zamianami to roznie wychodzi,szczegolnie diesli

tylko wez sprzedaj eske
