.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 14:18:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 08:13:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Bilu a AEL 97 quattro "wchodzi w gre"?bo ktos szukal na zamianę

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 08:38:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jacku, wydaje mi się że aby zredukować koszty spalania trzeba szukac małego auta ze stosunkowo mocnym motorem benzynowym ( i ewentualnie skazić go gazem) lub diesla. ACK quattro nawet w C5 nie powala (powala spalaniem ;) ) a co dopiero w A8 q ...
Na długie trasy jesli ma być tanie - szukać B5 z AFN`em i cieszyć się 5/100 a eskę zostawić i cieszyć się fajnym autkiem. Suma sumarum będzie Cię to kosztować jedno OC więcej, a przy jeździe zamiennej (diesel na codzień i eska w weekendy) nie poczujesz kosztów aż tak bardzo.
Chyba że priorytetem jest lans w A8 , wtedy reszta argumentów upada ;) Gdybym stał przed takim wyborem szukałbym A8 3,3 TDI q.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 09:54:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
j@cek napisał(a):
Bilu a AEL 97 quattro "wchodzi w gre"?bo ktos szukal na zamianę

podeslij pacjenta do mnie :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 09:58:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Bilu nieszkoda ci tej ESY,tyle pracy w to pudlo wlozyleś ,wyglad silnik zawias.Az szkoda dac te auto jakiemus paprokowi :zly:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 10:17:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Bilu napisał(a):
j@cek napisał(a):
Bilu a AEL 97 quattro "wchodzi w gre"?bo ktos szukal na zamianę

podeslij pacjenta do mnie :peace:

ok, w tygodniu cos bede wiecej wiedzial....

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 10:23:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Baskecior napisał(a):
Jacku, wydaje mi się że aby zredukować koszty spalania trzeba szukac małego auta ze stosunkowo mocnym motorem benzynowym ( i ewentualnie skazić go gazem) lub diesla. ACK quattro nawet w C5 nie powala (powala spalaniem ;) ) a co dopiero w A8 q ...
Na długie trasy jesli ma być tanie - szukać B5 z AFN`em i cieszyć się 5/100 a eskę zostawić i cieszyć się fajnym autkiem. Suma sumarum będzie Cię to kosztować jedno OC więcej, a przy jeździe zamiennej (diesel na codzień i eska w weekendy) nie poczujesz kosztów aż tak bardzo.
Chyba że priorytetem jest lans w A8 , wtedy reszta argumentów upada ;) Gdybym stał przed takim wyborem szukałbym A8 3,3 TDI q.

Tak, masz duzo racji, tez uwazam, ze a4 AFN jest optymalny tym bardziej, ze na pokladzie moze byc ponad 300 dr. Niutonow, a wtedy w trasie jedzie sie bardzo przyjemnie :D przy spalaniu fajnym spalanku :diabel: Tylko, ze Bilu chce sie zamienic, a kolesie oferuja nieco inne autka niz AFN :diabel:
PS. Moze lepiej jednak sprzedac eske, bo z tymi zamianami to roznie wychodzi,szczegolnie diesli :D tylko wez sprzedaj eske :zly:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 13:01:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
nie wiem na ile sa to wiarygodne dane ale znalazlem takie oto zestawienie dotyczace przyspieszen A8/D2
(wg http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a8/):

6.0 quattro (420 Hp) 5.6
4.2 40V quattro (310 Hp) 6.9
4.2 quattro (299 Hp) 7.3
3.7 40V (260 Hp) 8.1
3.3 TDI (224 Hp) 8.2
2.8 30V (193 Hp) 8.4 (9.9)
2.8 30V quattro (193 Hp) 8.5 (0.1)
3.7 40V quattro (260 Hp) 8.6
3.7 (230 Hp) 8.7
2.5 TDI (180 Hp) 8.8
3.7 quattro (230 Hp) 9.1
2.8 (174 Hp) 9.1
2.8 quattro (174 Hp) 9.1
2.5 TDI (150 Hp) 9.9
2.5 TDI quattro (180 Hp) 9.9
2.5 TDI quattro (150 Hp) 11.3

wynika z tego, ze auto "jedzie" dopiero od przyspieszen na poziomie seryjnej eSki :D

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 13:32:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wiem jak jeździ ack w a6 i wiem jak jeździ 4.2, spalanie ack 13-15L/100 po mieście, 4.2 14-16L/100, w trasie ack 9-10L/100, 4.2 9.5-10.5 do 160 powyżej stosunkowo więcej, więc pytam po co kombinować z a8 z ack - przecież to nieporozumienie i wynalazek a A8.
Do tego coś mi się wydaje że ktoś chce Ci wcisnąć syfa ;)
Nie kombinuj kup sprawdzoną jednostke więc jak chcesz a8 to tylko 4.2, zagazujesz to będziesz jeździł jak AEL Q, a jeśli inne to zrezygnuj z A8 w tych cenach, no chyba że to a8 ma kosztować 12tyś to bierz.
Co do osiągów to nie ma żadnego porównania od 100 4.2 to pocisk i do 240km/h jest moment :): duuużo lepiej jak eskaT na serii, ack będzie mułem zwłaszcza po przesiadce z eski do tego brzmi fatalnie

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 20:15:06 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
trochę was nie rozumiem... Powiedzcie mi ile razy można dojeżdżając do pracy w Polsce wykorzystać tą zabójczą różnicę w przyspieszaniu od 100 do 240 która tak przemawia na korzyść 4,2? No chyba że Bilu zamierza pracować/ mieszkać gdzieś na trasie Berlin - Hannover....
Ja myslę, że taka alternatywa - A8 zamiast eSy jest dużo bardziej sensowna niż np. A4 z dieslem i to nie dlatego że nie lubię diesli a dlatego że np. dla mnie A4 jest po prostu małe!!! Dla mnie to dopiero byłby dyskomfort przesiąść się z C4 do A4 i przez kilka godzin dziennie wspominać przestrzeń którą straciłem...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 20:45:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
arthurr napisał(a):
Dla mnie to dopiero byłby dyskomfort przesiąść się z C4 do A4 i przez kilka godzin dziennie wspominać przestrzeń którą straciłem...


Masz rację! A4 jest bardzo małe i w żaden sposób nie można go porównać do C4... Choć znam ludzi mojej postury (a mały nie jestem) którzy śmigają A4... Mimo, że A4 jest fajne to zmuszony jestem szukać A6 - dla własnego komfortu... Bilu - nie zapominaj, że będziesz później dojeżdżał po 1,5h do pracy i będziesz się wkurzał na małe auto. A8 w ACK napewno nie jest demonem prędkości, ale jeździł tanio będzie! Ja akutualnie szukam auta już nie tak szybkiego jak C4 AAH ale napewno komfortowego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 22:58:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Prownywac a8 do a4 to jakies jaja? :|
Nie zastanawiaj sie i zamieniaj na A8,ceny czesci do zniesienia,sprawdz tylko tiptronic
Komfort,prowadzenie,cisza przy 180km/h....nie trzeba nic dodawac,to auto jest stworzone do takich tras
Mialem wczesniej s4 sc4,passata B5(wieksze w srodku od A4) i A8 bije je na głowe.
PS.Wkoncu znalazłem idealne auto dla siebie,im dłuzej nim jezdze tym bardziej sie o tym przekonuje :D

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 23:22:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Necro, co ty piszesz? Kolega zastanawia sie nad A8 w dieslu lub z silnikiem 2,8. Dlaczego wciskasz mu taki badziew? Chcą sie zamienić bo nie mogą padalca pozbyć się. W Częstochowie był taki jakiś czas temu i był i był i był... Ze zdjęć nawet fajny i niedrogi, i zagwozdka: dlaczego nikt tego nie chciał? Sprzedać A8 z tymi silnikami to jest nie lada wyczyn i samo doradztwo takiego zakupu powinno być karalne :peace:

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 23:26:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Pisze ogolnie o A8,ale nawet jakbym mial jezdzic A4 AFN lub C4 AEL i tak wybiore A8 2.8 :peace:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 23:35:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
I dobrze bo to dobry model ten A8. :580:
Ale tylko 4,2 :peace:

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 10:07:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Simpson napisał(a):
Piotruś szkoda też żeby eSka wyjeżdżała 2 razy w miesiącu po zakupy.
Bilu potrzebuje auta do jazdy do pracy i praktycznie do niczego innego.


Napisałem tamtego posta w innym duchu :): . Widzę, że eSka pojawiła się na otomoto i doskonale rozumiem, że Bilu próbuje "na gwałt" redukować koszty eksploatacji. Myślę, że własnie dlatego cena spadła do drastycznie niskiego poziomu i szukanie oszczędności przestaje wychodzić Bilu na zdrowie (niech ktoś spróbuje kupić TAK SAMO UTRZYMANĄ eSkę w DE za 6000 EUR ... ).
Z tego powodu pomyślałem, że przesiadka na stare i drogie w eksploatacji A8, na dodatek "za wszelką cenę" -> spowoduje większe starty niż korzyści. No i własnie dlatego wymyśliłem np. dobrze utrzymanego Golfa/B4 z TDI-kiem, żeby "zyskać" czas na sprzedaż eSki za normalną wartość i spokojne przemyślenia - "co dalej" ... :galy: .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: