.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 22:37:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 19:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Jesli mialbym smigac na benzynie to 2.3 na gazie to 2.8 a osobscie wybralbym 1.9 do cabrio :peace:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 19:42:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Osobiście wybrałbym 2.8, bo ma trochę więcej mocy, a tego mimo wszystko nigdy za wiele. W kwestii dźwięku, jednak wolę brzmienie R5 niż V6.

Nawiązując do wypowiedzi Kora, to co za różnica czy doładowane R5 czy nie ? Oba typy brzmią niemal identycznie, różnice są tylko w lekkich gwizdnięciach turbiny i "sapnięciach" z WG (w zależności od setupu 2.2T)...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2007 20:55:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Lepiej będzie brzmiał ten motor, w którym szklanki (popychacze) będą mniej dzwoniły. :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 00:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Sebolec racja :peace:

2.3 R5 Cabrio
-> http://www.youtube.com/watch?v=J-rW_kRI ... ed&search=

2.8 V6 Cabrio
-> http://www.youtube.com/watch?v=L_KHLaOQ ... ed&search=

Dalej jestem za V6 tylko tu gosciu zamiast fabrycznego tlumika zamontowal sportowy. Odglos pracy 2.3 chowa sie do 2.8 dobrze posluchajcie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Tutaj jednak R5 lepiej wypadło.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 14:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Baskecior napisał(a):
Tylko 2,8 AAH. Żadnego przestarzałego 2,3 z kondonowatym wtryskiem , ktorego nikt nie umie naprawić ...
Tego nikt nie umie naprawić, bo się nie psuje i nie ma na czym trenować :peace: :peace:
P.S. Cabrio z gazem to jakoś mi nie pasuje... :/ :/ :/
Ale kiedyś widziałem TT z gazem, więc i cabrio da się przełknąć....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 15:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
zserty napisał(a):
Tutaj jednak R5 lepiej wypadło.

Co te pierdzenie to dobrze wypadlo ? :> Na wolnych obrotach oba silniki brzmia ladnie, jednak V6 ma lepsza glebie pomruku podczas wchodzenia na obroty. Pod wzgledem mocy i kultury pracy to jest najlepszy silnik do Audi Cabrio. myszon90 Bardziej chyba Diesel nie pasuje do Cabrio, chociaz na pewno jest oszczedny. Poki co to zawor gazu zawsze mozna ukryc w klapce wlewu paliwa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: