.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:24:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 11:14:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
autorus napisał(a):
A jak to jest z allroad też z silnikiem 3.0 tdi.?


ASB oraz BNG "2-giej generacji"

autorus napisał(a):
Gdzie można znaleźć informację odnośnie pakietów dodatkowych dla poszczególnych roczników, bo rozumiem ze cos tam zawsze dodali :)


www.audi.de

autorus napisał(a):
Mam jeszcze pytanko odnośnie wersji a6 po 2004r
znalazłem limuzyna, avant, quattro, allroad i tak się zastanawiam czy wszystkie te wersję są quatrro? Czym się rożnią itd. Nie wiem gdzie to znaleść :(


Wszystkie 3.0 są quattro.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 12:04:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 10:54:35
Posty: 64
Lokalizacja: Skierniewice
Piotruś napisał(a):
autorus napisał(a):
A jak to jest z allroad też z silnikiem 3.0 tdi.?


ASB oraz BNG "2-giej generacji"

autorus napisał(a):
Gdzie można znaleźć informację odnośnie pakietów dodatkowych dla poszczególnych roczników, bo rozumiem ze cos tam zawsze dodali :)


www.audi.de

autorus napisał(a):
Mam jeszcze pytanko odnośnie wersji a6 po 2004r
znalazłem limuzyna, avant, quattro, allroad i tak się zastanawiam czy wszystkie te wersję są quatrro? Czym się rożnią itd. Nie wiem gdzie to znaleść :(


Wszystkie 3.0 są quattro.


Super jeszcze raz dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 13:23:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
autorus napisał(a):
Super jeszcze raz dzięki :)


Zawsze do usług ... :) .

Mam dla Ciebie propzycję nie do odrzucenia ... :): . Zaopatrz się w tonę chrupek albo "innych orzeszków" , do tego najmniej sześciopak dobrego piwka albo czegoś nonalkohol i dopiero wtedy kliknij sobie tu:

http://a6.stufftoread.com/wiki/index.php/Hauptseite

Kopalnia wiedzy ... . Bariera językowa - jeśli istnieje - da się pokonać. Poprzeglądaj wszystkie odnośniki - jest tak wiele tabelek, porównań i praktycznych porad, że szok ... :) .

Po zarejestrowaniu się otrzymasz dostęp do takich obszarów, jakie dotąd mi osobiście się nawet nie śniły (jako powszechnie dostępne poprzez usenet).

:P :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 17:18:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Zdecydownie polecam http://www.motor-talk.de/forum/audi-a6- ... -b162.html :d

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 17:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Dred napisał(a):
Piotrze a od kiedy był montowany multitronik w silniku 3.0 TDI JAKIMKOLWIEK :??: :>


Wydaje mi sie ze nigdy nie były montowane w tym silniku :P

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 06:57:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 10:54:35
Posty: 64
Lokalizacja: Skierniewice
żeby to było po angielsku to by nie było problemu a tak :/

Autorus

Ale i tak dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 13:14:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 10:54:35
Posty: 64
Lokalizacja: Skierniewice
Odnośnie tunningowania tego auka dostałem od Mastersa taką odpowiedz:

'Ja nie widzę żadnych problemów z chipowaniem tych aut. Przedwczoraj robiliśmy A4 3.0TDi w manualu dla pewnej zagranicznej firmy tuningowej której właściciel był gościnnie u nas. finalnie wyszło 288PS 550Nm a w serii tylko 204 PS. Jak się przyspiesza....to właściciel mówił że mało fotele się nie powywracają :)

Jeśli chodzi o aftomat w quattro...nie ma żadnych problemó. Są pomiary na hamowni i wszystko mamy pod kontrolą'

Autorus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 15:51:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
meszrum napisał(a):
z DPF można sobie radzić za pomocą VAG-Com'a. po zapełnieniu filtra należy przeprowadzić BS na odpowiednim bloku i przejechać się ze stałą prędkością na odpowiednim dystansie, aż wypalanie zanieczyszczeń dobiegnie końca [<10%].
po zakończeniu operacji DPF jest jak nowy.

wiesz jest możliwe oczyszczenie za pomocą Vaga ale co z tego :( patrz poniżej

meszrum napisał(a):
co ciekawe, niewiele ASO ma świadomość istnienia tej procedury.
...a Wódz robi ją systematycznie...
:):
właśnie coś takiego robilismy w Q7 przy filtrze zapchanym w 75% i się filtr oczyścił. Więc jednak coponiektóre ASO wiedzą co i jak.

meszrum napisał(a):
po zupełnym zapełnieniu filtra auto nie uruchomi. ASO wymienia filtr, a auto dalej nie uruchamia... :d
a wystarczy odpalić z odpowiednim loginem - nawet z zapchanym filtrem uruchomi.


niestety przy kolejnej wizycie filtr był zapchany w 95% i się nadaje tylko do wymiany wcześniej był oczyszczany :( , a uruchamianie z odpowiednim loginem też nic nie dało :(
dlatego DPF to rzecz która bardzo uprzykrza użytkowanie tych aut :(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 14:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2006 09:10:58
Posty: 81
Lokalizacja: warszawa
[

BMK, 165kW (224PS) - już nie produkowany
ASB, 171kW (232 PS) - w produkcji
BNG 155kW (211 PS) - (chyba już nie produkowany)
BUN, 155kW (211PS) - w produkcji
]



witam, ja zrobilem rozeznanie ze BMK byl produkowany do 05/2006 a ASB od 05/2006 do dzis

gdzie mozna rozpoznac , znaczy znalezc to oznaczenie jak by sie trafil model sprzed maja 2006?

czy masz juz moze jakies info jakie sa najwieksze bolaczki silnika BMK i czy zostaly one po czesci wyeliminowane w ASB ???

_________________
Audi A6 2001r. 2.5TDi V6 180KM Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 15:01:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
wojti12 napisał(a):
[

BMK, 165kW (224PS) - już nie produkowany
ASB, 171kW (232 PS) - w produkcji
BNG 155kW (211 PS) - (chyba już nie produkowany)
BUN, 155kW (211PS) - w produkcji
]



witam, ja zrobilem rozeznanie ze BMK byl produkowany do 05/2006 a ASB od 05/2006 do dzis

gdzie mozna rozpoznac , znaczy znalezc to oznaczenie jak by sie trafil model sprzed maja 2006?

czy masz juz moze jakies info jakie sa najwieksze bolaczki silnika BMK i czy zostaly one po czesci wyeliminowane w ASB ???


wklejka w książce serwisowej i w miejscu koła zapasowego, ewentualnie, po wbiciu Vinu do Etki w ASO wywali Ci oznaczenie silnika

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2008 15:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
a dokłądnie to wygląda tak:

[Select]
[01 - Engine]


[Coding-II - 11]


Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]


[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter


Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).


[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]






3.0l V6 TDI (BKS/BMK/BUN)

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: