meszrum napisał(a):
z DPF można sobie radzić za pomocą VAG-Com'a. po zapełnieniu filtra należy przeprowadzić BS na odpowiednim bloku i przejechać się ze stałą prędkością na odpowiednim dystansie, aż wypalanie zanieczyszczeń dobiegnie końca [<10%].
po zakończeniu operacji DPF jest jak nowy.
wiesz jest możliwe oczyszczenie za pomocą Vaga ale co z tego

patrz poniżej
meszrum napisał(a):
co ciekawe, niewiele ASO ma świadomość istnienia tej procedury.
...a Wódz robi ją systematycznie...
właśnie coś takiego robilismy w Q7 przy filtrze zapchanym w 75% i się filtr oczyścił. Więc jednak coponiektóre ASO wiedzą co i jak.
meszrum napisał(a):
po zupełnym zapełnieniu filtra auto nie uruchomi. ASO wymienia filtr, a auto dalej nie uruchamia...
a wystarczy odpalić z odpowiednim loginem - nawet z zapchanym filtrem uruchomi.
niestety przy kolejnej wizycie filtr był zapchany w 95% i się nadaje tylko do wymiany wcześniej był oczyszczany

, a uruchamianie z odpowiednim loginem też nic nie dało
dlatego DPF to rzecz która bardzo uprzykrza użytkowanie tych aut
