.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 22:38:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 12:37:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
no i znowu powraca temat kabli do A8 :):

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 12:44:01 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
jezdze nią 2 miesiące i faktycznie początki sa trudne bo jednak trzeba powymieniać to i owo ale jak to zrobisz to masz lluz na 50-60 tyś

wiec pokolei.

wymiana oleju Mobil 1 5W/50 - 320zł
wymiana świec NGK co 60K 320zł
wymiana filtra powietrza i przeciwpyklowych 120zł
wymiana oleju w automacie 800zł
w moim przypadku to tyle z koniecznych

600zł bi xenon w Heveliusza
220zł komplet przednich klocków ATE
220zł jedna tracza hamulcowa ATE
1250zł kompletne przednie zawieszenie FEBI ( 8 wahaczy + 2 koncówki)
6000zł Instalacja LPG LandiRenzo + keihin wtryskiwacze

to koszty innych czesci. czy to taka astronomia.???????

spalanie na LPG umnie trasa 12L mieszana 14=15L

oczywiscie to wszystko tyczy się zakupu zadbanego modelu jak kupisz klocka to faktycznie mogą te koszty wzrosnąć.


Mniej więcej się zgadza, zsumuj to i podziel przez 6-7 miesięcy i masz 1000 PLN na miesiąć (napisałem że w poczatkowej fazie - taką mam, potem jak już doprowadzić do sensownego stanu to pewnie będzie sporo taniej)
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 1,9TDI, A6 2,5 TDI V6, A6 1,9TDI, A8 4,2 V8 + sekwenc
PostNapisane: 16.sty.2008 12:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Lonnyy napisał(a):
Witam Klubowiczów.

Kwota jaka wchodzi w gre to 40tys zł.


z taka kwota to o pozycjach 1, 2 [w dodatku seria B], 3 mozesz zapomnieć :!: :!: :!:

zostaje opcja nr 4 .... :okulary2:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 15:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
mniej więcej tak samo się zastanawiałem ostatnio i dochodzę do wniosku że bardzo ciekawym rozwiązaniem jest BMW 330d lub 530d. Wiadomo, że BMW będzie miało swoje wady (mało miejsca w 330d i napęd na tył) ale z drugiej strony silnik lepszy od 2.5TDI V6 wszystkich wersji, a jakość wykonania i jakość wnętrza podobna.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 16:15:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
foxbat napisał(a):
a jakość wykonania i jakość wnętrza podobna.


Jakość tak, ale co do stylizacji, to pozostali gdzieś w okolicach przełomu lat '80/'90... 530d piękne auto z zewnątrz, świetny silnik, bardzo dobre osiągi, prowadzi się super, ale jak się wsiada do środka, to ze standardową kierownicą, wielkim kaseciakiem i całą resztą lekko odrzuca... Dopiero te mocno wypasione wersje zaczynają ładnie wyglądać.

Jeśli nie zależy Ci jakoś bardzo na napędzie Lonnyy, to z tymi pieniędzmi tylko 530d. Wersji 330d jest stosunkowo mało, są drogie, a przy okazji mniejsze, więc możesz czuć się nieswojo po C4.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 16:37:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Sprinter napisał(a):
foxbat napisał(a):
a jakość wykonania i jakość wnętrza podobna.


Jeśli nie zależy Ci jakoś bardzo na napędzie Lonnyy, to z tymi pieniędzmi tylko 530d. Wersji 330d jest stosunkowo mało, są drogie, a przy okazji mniejsze, więc możesz czuć się nieswojo po C4.


Seria 3 troche mala, moj znajomy ma taka 320D i ogolnie z tylu nikt nie suiadzie normalnej postury. z przodu sie wygodnie siedzi,a el jadnak jest takie uczucie malego auta. Oczywiscie wchodzi w gre 530D i biore ja tez pod uwage. Co powiecie o tym:

1. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

2. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3

3. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3

4. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3

5. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

6. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

W sumie wszystkie okolo 10kEuro i w 40 tys sie zamkne :).

Pozdro

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 16:45:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
W tych rocznikach aut, z tym przebiegiem i cenami przy silniku 2,5TDI ryzykujesz wtopę 6-12 tys. zł na starcie po zakupie ;)

Podejrzane te cenki.

Druga sprawa, że jak już ośka, to na pewno bym wybrał 530d :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 16:50:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Sprinter napisał(a):
W tych rocznikach aut, z tym przebiegiem i cenami przy silniku 2,5TDI ryzykujesz wtopę 6-12 tys. zł na starcie po zakupie ;)

Podejrzane te cenki.

Druga sprawa, że jak już ośka, to na pewno bym wybrał 530d :peace:


Dlaczego od razu wtope?? Nawet gdyby cos byłoby do ew. napraw to czemu az 12 tys zł. Co przy przebiegu ok 200tys 1,9 TDI moze sie dziac ??

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 17:00:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 10:22:38
Posty: 313
Lokalizacja: Bolesławiec
Sprinter napisał(a):
Podejrzane te cenki.


no ceny jakies niskie jak na a6 po lifcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 17:19:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Lonnyy napisał(a):
Sprinter napisał(a):
W tych rocznikach aut, z tym przebiegiem i cenami przy silniku 2,5TDI ryzykujesz wtopę 6-12 tys. zł na starcie po zakupie ;)

Podejrzane te cenki.

Druga sprawa, że jak już ośka, to na pewno bym wybrał 530d :peace:


Dlaczego od razu wtope?? Nawet gdyby cos byłoby do ew. napraw to czemu az 12 tys zł. Co przy przebiegu ok 200tys 1,9 TDI moze sie dziac ??


Wyraźnie napisałem, że przy silniku 2,5TDI. A dwa pozostałe 1,9 mogą też mieć bogatą historią, to nie są tanie auta w tych rocznikach...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 17:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
pewnie że sie zamkniesz w szczególności że ten 1 ma awarie w silniku cos z cylindrami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2008 18:52:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
jesli moge sie wtracic do dyskusji to ja polecam z prywatnych rak C5 AWX/AVF + chips - bedziesz zadowolony a spalanie znikome :):
nawet ciekawa sztuka z AVF
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Pozdrawiam i cierpliwosci zycze :):

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 07:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Przemysław napisał(a):
pewnie że sie zamkniesz w szczególności że ten 1 ma awarie w silniku cos z cylindrami


Podałem tylko przykłady. Wiadomo wtopa przy niskiej cenie samochodu jest najbardziej prawdopodobna. Wszystkie samochody ładnie wyglądają na zdjęciach.

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Ostatnio edytowano 17.sty.2008 13:55:58 przez Lonnyy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 08:08:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
DAlej uważam że A8 lub A6 w benzynie V8 będzie tańszym (w zakupie i utrzymaniu) i lepszym rozwiązaniem :P
2.5 TDI - jest tani w paliwie drogi w utrzymaniu
1.9 TDI - jest ok, trochę słaby na A6 ale ok

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 10:39:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
morgothdbma napisał(a):
2.5 TDI - jest tani w paliwie drogi w utrzymaniu


Nie pisz tyle o tym co wyczytasz na forach, bo tworzysz kolejne mity, a przy okazji bzdety.

Po pierwsze nie jest tani w paliwie, a po drugie normalny egzemplarz nie jest droższy w utrzymaniu od przeciętnego A8, które tak każdemu wciskasz...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 10:50:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sprinter napisał(a):
morgothdbma napisał(a):
2.5 TDI - jest tani w paliwie drogi w utrzymaniu


Nie pisz tyle o tym co wyczytasz na forach, bo tworzysz kolejne mity, a przy okazji bzdety.

Po pierwsze nie jest tani w paliwie, a po drugie normalny egzemplarz nie jest droższy w utrzymaniu od przeciętnego A8, które tak każdemu wciskasz...


:peace: Masz rację. Nie jest tani w paliwie. A normalne utrzymanie jest też znośne - kwestia egzemplarza. Ja zrobiłem na początku pierwszy duży serwis i od tamtej pory do silnika to tylko olej leję i filtry zmieniam. No, świeczki w międzyczasie zmieniłem. Co do paliwa - pochłania 11-12 w mieście w korkach wersja z quattro i automatem, ale w trasie już 7,5. IMHO A8 nie jest fajne i nigdy nie będzie, chyba, że zaczną produkować Avanty :P

Co do 1.9 TDI - jak ktoś nie śmiga bardzo szybko to spoko, ja powiem szczerze, że do jazdy po mieście 1.9 by wystarczyło spokojnie. Na trasę to już 2.5 znacznie lepsze. Jedyny minus 1.9 to brak quattro, a każdy kto pojeździł quattrówką i przesiądzie się do ośki (tak jak ja teraz) to odczuwa mega dyskomfort :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 11:06:45 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
Nie pisz tyle o tym co wyczytasz na forach, bo tworzysz kolejne mity, a przy okazji bzdety.

Po pierwsze nie jest tani w paliwie, a po drugie normalny egzemplarz nie jest droższy w utrzymaniu od przeciętnego A8, które tak każdemu wciskasz...


Nie tworzę mitów, wujek ma 2.5 TDI (z Siedlec) mówię na przykładzie jego przypadku
Dalej uważam że na paliwo mało (niech Ci będzie 10 litrów - to mało)
I uważam że utrzymanie jest drogie - chociażby rozrząd i jednak te wałki (wyszły wujkowi 2 lata temu), ma silnik na A**
Nie wciskam nikomu A8 (poszukaj moich postów), tutaj kolega waha się między innymi między A8 V8 a A6 V6 TDI, więc z tych dwóch zdecydowanie polecam A8 (moja subiektywan opinia)

Mam taki zwyczaj że jak coś nie wiem to nie piszę, a jak usłyszalem o czymś od innych to piszę (fakt nie zawsze, ale często) - zasłyszana opinia itp.

Pozdrawiam :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 11:18:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
GrzesB napisał(a):
Co do 1.9 TDI - jak ktoś nie śmiga bardzo szybko to spoko, ja powiem szczerze, że do jazdy po mieście 1.9 by wystarczyło spokojnie. Na trasę to już 2.5 znacznie lepsze. Jedyny minus 1.9 to brak quattro, a każdy kto pojeździł quattrówką i przesiądzie się do ośki (tak jak ja teraz) to odczuwa mega dyskomfort :!!:

Dlatego kupuje się A4 1,9 TDI quattro , jedzie się do ciptunera i jeździ się tanio, bez obaw wysrania się motoru za najbliższym zakrętem. :)
Niestety inżyniery z Ingolstadt pokpili sprawę nie oferując AWX/AVF`a z quattro w C5 ... Powinni fabrycznie wzmocnić silnik do 150 KM i byłoby oki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 12:21:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Przepraszam Cie Lonnyy ale co było nie kulturalnego w tym zdaniu ???? bo nie rozumie ??? odpowiedziałem ci na twój post "W sumie wszystkie okolo 10kEuro i w 40 tys sie zamkne "
- wydaje mi sie że chesz USPRAWIEDLIWIĆ swój brak znajomości nawet minimalnej j. niemieckiego , bo pokazujesz nam samochod z uszkodzonym silnikiem i mówisz że w 40 sie zamkniesz :D:D:D:D nie żartuj ....
ps. nie lecz swoich kompleksów nazywając innych " chamem" , każdy chce ci tu wytłumaczyć(czytaj dobrze doradzić ) że cieżko za 9 tys euro kupić igłe a6 i to jeszcze z 2oo2 roku
Pozdrawiam serdecznie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 12:45:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Baskecior napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Co do 1.9 TDI - jak ktoś nie śmiga bardzo szybko to spoko, ja powiem szczerze, że do jazdy po mieście 1.9 by wystarczyło spokojnie. Na trasę to już 2.5 znacznie lepsze. Jedyny minus 1.9 to brak quattro, a każdy kto pojeździł quattrówką i przesiądzie się do ośki (tak jak ja teraz) to odczuwa mega dyskomfort :!!:
Dlatego kupuje się A4 1,9 TDI quattro , jedzie się do ciptunera i jeździ się tanio, bez obaw wysrania się motoru za najbliższym zakrętem. :)Niestety inżyniery z Ingolstadt pokpili sprawę nie oferując AWX/AVF`a z quattro w C5 ... Powinni fabrycznie wzmocnić silnik do 150 KM i byłoby oki.
Ale w A4 czuję się jak sardynka w puszce :): IMHO z tymi zakrętami to przesadzasz :P - dziennie pokonuję ich dość sporo ale jeszcze nie nabrałem obaw o wysranie silnika. Co więcej - kierując się własnym casusem mogę powiedzieć, że opinie na forum odnośnie V6 TDI biorą się głównie z tego, że ludzie chcą tanio i na drucik... a później faktycznie boją się o każdy zakręt... Niestety większość z nas kupuje samochody, na których utrzymanie nie ma odpowiednio dużych sakiewek :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: