GrzesB napisał(a):
TV zawsze można było dołożyć

No i to jest właśnie kwestia priorytetów. Po jedno

nie jest mi potrzebne, a po drugie - wolałem zostawić "nie dotykane" tapicerki tak, jak złożyła je fabryka. Oczywiście wiem o tym, że nie ma problemu z odpowiednim przygotowaniem się do operacji, zakupieniem nowych kołków (itp), jednak swoje samochody cenię własnie wtedy najbardziej, kiedy pozostają "dziewicze" (szczególnie we wnętrzu, to co pod maską można "ruszać").
GrzesB napisał(a):
Jednym z moich braków jest właśnie telefon (instalację mam) i Telematic - dlatego byłem tak bardzo szczęśliwy, że nie mam pełnej opcji
Dużo poruszając się po Niemczech - Telematic spisywał się rewelacyjnie, szczególnie pod względem wspólnych opcji z Audi-Logbuch. No naprawdę rewelacja i bieżący dostęp wielu informacji od Audi-Zentrum. W PL oczywiście kompletnie nieprzydatne ale też niekłopotliwe dopóki nie skończył się abonament na kartę sim telematica (kosztuje ok. 400EUR / 3 lata, więc odpuściłem). Wtedy zaczął się koszmar, bo zaistniała potrzeba dwukrotnego "c/ok", na co znalazłem potem półśrodek ale i tak mnie to wkurzało ... .
Fabryczny telefon (z głosową możliwością wyboru prawie wszystkich funkcji) idealnie utrzymywał jakość połączeń ... ale co z tego, skoro wymagał odrębnej karty sim, czyli innego numeru ... . To był model C5, bez BT ... .
GrzesB napisał(a):
Przy okazji - szyby podwójne w avancie z tyłu nie występowały równocześnie z radiem lub dużą Navi

Tak, to prawda, że tylne boczne szyby nie były "daemglass", tak samo jak i w tylnej klapie, jednak w niczym to nie przeszkadzało. W tylnej klapie miałem fabryczne żaluzje (wystarczy), a boczne tylne szyby stanowiły nawet ułatwienie, ponieważ odbiornik GPS (od PDA) działał tylko i wyłącznie w ich "rejonie" (z PDA korzystałem w PL, ponieważ wtedy mapy tego dziwnego kraju zawierały jedynie kilka głównych szlaków komunikacyjnych).
GrzesB napisał(a):
A mi właśnie tych rzeczy brakuje z opcji najbardziej. Szybra i webasto.
Można dołożyć ...

.
GrzesB napisał(a):
To fakt. Mam PDA a i tak korzystam głównie z Navi fabrycznej. Piotrze - zawsze można Navi dołożyć

Dzięki za radę ale nie skorzystam. Z tych samych powodów jak powyżej (TV).
Jestem tak przeciwny wszelkim przeróbkom, że nie skorzystałem nawet z możliwości montażu ori-navi przez SSERWIS chociaż wiem, że zrobiliby mi to bardziej starannie od wykonania fabrycznego.
Dopóki auto pozostanie w moich rękach - wszystko będzie "ori". Taki jestem i już ...

.
A co mam "w zamian" ?? W moim odczuciu niemało, bo samochód 101% bezwypadkowy, ze śmiesznie niskim przebiegiem (stan w chwili zakupu), zakupiony wprost od niemieckiego fabrykanta, który nawet po opony jeździł wyłącznie do ASO Audi (z napisami allroad). Ponieważ znam tego człowieka osobiście to wiem, że nie kupował SUVa celem pokonywania bezdroży, tylko zależało mu na zawieszeniu pneumatycznym z powodu chorego kręgosłupa (a to jest najcenniejsza informacja dla nabywców tego modelu).
Jeżeli więc Lonnyy kierował się podobnymi kryteriami co ja i równie dobrze "upolował" - będzie zachwycony nowym nabytkiem bardzo długo.
Ciekawostka jest taka, że byłem dosłownie o 10 minut przed zakupem innego egzemplarza, z absolutnie "fullwypasem". Tylko przypadek sprawił, że bardzo życzliwa osoba zadzwoniła do mnie z informacją, że mogę kupić inne, technicznie bardziej wymarzone auto. Wypas przestał się liczyć, po kilku godzinach cały szczęśliwy wracałem swoim "nowym", ascetycznym

(ale czystym jak łza) "statkiem" - do domciu. A dokładnie to do SSERWISu, który "tu i ówdzie" ulepszył po swojemu "to i owo"

(ale tylko pod maską, a nie w środku). Od tamtej pory banan z gęby jeszcze mi nie zniknął

.
Naturalnie nie zmierzam do postawienia wniosku, że fullwypas to coś "złego". Fajnie byłoby mieć skórę i navi (MMI, mniam), ale stan techniczny (i prawdziwie niski przebieg) - w momencie zakupu "używki" - wydaje mi się jednak bardziej ważkim argumentem od dodatków. Myślę, że podobna idea przyświecała Lonnyy-iemu i dlatego pochwalam jego wybór, ponieważ położył nacisk na to, co w samochodzie jest naprawdę ważne. Kolor ucelował rewelacyjny i raczej rzadko spotykany, a ładnym "laczem" może to autko jeszcze bardziej uatrakcyjnić (jeśli tylko będzie chciał, ja bym to olał ...).
Oczywiście - ja bym zadbał jeszcze o nową hydraulikę ("z definicji") ale to już jego osobista sprawa 
.