szczygiel napisał(a):
jedno jest pewne, niezaleznie jak mu sie przyciskalo, komputer srednio pokazywal 8,9l spalanie.
Aż tak dobrze to nie jest

. Musisz pamiętać (
a powinienem to doprecyzować w poprzednim poście !), że mój zachwyt nad zmniejszonym spalaniem "manualnego BCZa" dotyczy porównania z "automatycznym BAU", przy
bezwarunkowym zachowaniu zdyscyplinowanego stylu jazdy.
Inaczej mówiąc - porównanie takiego BCZa z manualnym BAU już tak różowo nie wygląda, a gdybyś zechciał non-stop wyciskać z BCZ "siódme poty", to różnica pod dystrybutorem praktycznie będzie niewidoczna ....

.
Bardzo mi zależy, zebyś dobrze zrozumiał co chciałem Ci przekazać (w poprzednim poście) i dlatego zwróć (prosżę) uwagę na urywek mojej wypowiedzi, w którym napisałem :
" rozsądnie i umiejętnie traktowane BCZ - potrafi "dokonać prawdziwego cudu" i zmiażdżyć najlepiej utrzymane BAU "
Istotą sprawy jest tutaj stwierdzenie "
rozsądne i umiejętne", bo
jeśli preferujesz dynamiczny styl jazdy, to "przewaga" BCZa nad BAU
okaże się iluzoryczna już przy pierwszym tankowaniu i decydując się na zakup Allroada ze słabszym dieslem - poprostu musisz zawsze o tym pamiętać ... .
Dlatego powtórzę jeszcze raz, że
manualnym BCZem można dużo zaoszczędzić ale tylko i wyłącznie pod niezbywalnym warunkiem wyważonego i spokojnego stylu jazdy. Jeżeli należysz do kierowców, którzy zawsze muszą być "na szpicy" (egall - w miescie czy na autostradzie), to
szybciutko nabawisz się kompleksów (wobec posiadaczy Allroadów z BAU), a
na stacji paliw rozczarowanie okaże się równie wielkie ... .
Sorry za to, że w poprzednim poście nie wyraziłem się dostatecznie precyzyjnie ...

.
szczygiel napisał(a):
Autem sie zainteresowalem bo faktycznie cena jest atrakcyjna.
"Coś za coś"

. Sztuka kompromisu jakiej życie od nas wymaga/oczekuje na każdym kroku ... .
szczygiel napisał(a):
Co prawda egzemplarz ktory ogladalem nie byl jakos na wypasie, ale bardziej biore pod uwage stan silnika i karoserii.
Moim zdaniem - bardzo słusznie ... .
szczygiel napisał(a):
Jedno na co zwrocilem uwage i zreszta sprzedawca tez, to niewielkie dragania na postoju przy pracujacym silniku, które dalo sie czuc jeszcze bardziej gdy dodalem gazu i powyzje 2k obrotow drgania czuc bylo juz pod siedzeniem. Drgania byly rowniez przy ruszaniu io czuc bylo na sprzegle.
Podobno to kwestia tylko jednej z poduszek, na ktorej jest silnik umocowany i to mialobybyc zrobione w przypadku kupna. Piotrus, Co sadziz na ten temat ?
Nic nie sądzę, bo nie widzę auta w tzw. "realu"

... . Według mnie byłoby ideałem gdybyś mógł uczestniczyć w tej naprawie aby pozyskać 101% pewności, że problem rzeczywiście pochodzi tylko od poduchy ... .
szczygiel napisał(a):
jak oceniasz w ogole samochody sprowadzone z Belgii ? ten wlasnie pochodzi z Belgii i ma pelne ASO.
Samochody z Belgii ogólnie oceniam kiepsko ale do kazdej sprawy należy podchodzić indywidualnie. Zachowując maksimum zimnej krwi oraz posiłkując się doświadczeniem fachowca obytego z tym modelem Audi - masz duże szanse na zakup fantastycznego egzemplarza, który pomimo niezbyt imponującej dynamiki - posiada szereg innych - "równoważących" ten "niedobór" - cech pozytywnych

.
