.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 19:59:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 13:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Kup se trampka 1.1. Pali mało, całkiem wygodne, tanie w utrzymaniu a lansuj sie sobą a nie autem. jak kupisz go za 500 PLN i wsadzisz w niego 3 tys to będziesz miał coś co bedziesz szanowal prze kolejne lata :) A lans ? Jak pisałem, zamiast szpanu, zaimponuj którejś, chyba że chodzi tylko o weekenowe wypady na tylną kanape to ok. Ale to i tak wolałbym A3 choćby ze względu na napęd.

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 21:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
BladyRS napisał(a):
Baskecior napisał(a):

PS2: czy mam pisać co potrafi zrobić chipsnięty AFN + q lub AWX + q z 328 i ? :D


no napisz, bo 328i ma 7.0s do setki i v max prawie 250 km/h, a AWX w A4 w serii ma 10s do setki i v max 207 wg danych z audiklubu , niech po samym czipie AWX ma 160 KM, to ile mu zejdą osiągi , no dobra niech ma 8,5 s i v max podskoczy do 225 , to chyba coś jeszce brakuję do "babci" w benzynie ;)

o AFN juz nie pisze wogole, bo w serii ma 11,7s do setki i 195 vmax, wiec nie wiem ile gratow by musial miec wlozonych by sie zblizyc do 7s i rozbujac do 250 km/h

wiec oba są dymane przez 328i, tak samo jak oba by były dymane przez A4 2.8 ACK 193 km lub dłubnięte 1.8T na 180-190 km.

pozdr.


tylko ze jak popada to AVF Q po nieszkodliwym programie łyka na starcie beemke ktora ma 7.2 do 100 i Vmax 242km/h

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 14:46:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
MorgothV8 napisał(a):
Bierz 1.8T, turbo benzyna łatwo się czipuje, ma lepszy dźwięk

:/ W tym jest problem ze to nie ma zadnego dzwięku ,no sorki odkurzacza ;)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 14:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 23:19:09
Posty: 16
Lokalizacja: Leżajsk
Ale w trasie przy dużych prędkościach dostanie jeszcze większe baty od beemki niż ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 16:39:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
widze ze z tematu chce kupić zamienił sie w dane fabryczne ...
kosior kup co uważasz ale kup a nie dumaj przed monitorem co by bylo gdyby bylo dla ciebie każdy z tych samochodów bedzie za mocny i nie adekwatny do rozumu i umiejętności ... chodzi mi oczywiście o rozum za kierownicą każdy młody lubi pocisnąć i im słabszy na początek im bezpieczniejszy tym lepszy samochód....****ja np teraz i pewnie wiekszosc klubowiczow tez przejezdza w swoich ulubionych miejscach z predkością 2 razy mniejsza niz po odebraniu prawka i to pewnie niekiedy wydaje sie za duzo *****

a co najważniejsze żeby był oszczędny !!!!!!! bedziesz chciał sobie pojeździć poszaleć i jak bedziesz musiał pracować jakąś cześć dnia caly dzien lub dwa na to żeby sie rajdnąć po mieście to wg mija sie z celem ( nie wnikam w zarobki ) a z 2 strony mieć moc i z niej nie korzystać bo boli to tez nie jest frajda

mam już to za sobą troche nalało mi sie wody do uszu ( np zmieliłem przeguby ,wyrwałem srube z poduszki silnika , spalilem tarcze na kolor tencza z przewazajacym fioletem jedna przejeżdząką no wiele takich sytuacji miałem)i wiem że dla chłopaka w okolicach 20 lat najważniejsze jest żeby
- nie być zawalidroga to jest bardzo ważne
- autko malo paliło
-bylo tanie w ekspolatacji bo co ci z wózka który stoi pod domem
- podobało sie laską :D:D
i poprostu żeby to samochód był dla ciebie a nie ty dla samochodu

kup co uważasz wg mnie dla młodego rwd z silnikiem 2.8 to jest jak trumna na kołach
najlepszym wyborem bedzie a3 1.9 tdi / 1.6 /1.8 125 koni to jest max co młody powinien mieć i to za dużo .albo jakas fajna ibizka leon czy inne tego typu autko

pozdrawiam i zycze ci owocnych zakupów :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 19:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 23:19:09
Posty: 16
Lokalizacja: Leżajsk
Dzięki, masz trochę racji ale nie do końca... Spalanie dla mnie nie jest najważniejsze ponieważ nie jeżdzę zbyt wiele i 10-15 litrów mnie nie przeraża, ale sporo ważniejsza jest bezawaryjność. Co do szybkiej jazdy ja mam tak że na codzień jezdzę bardzo spokojnie ale czasami jak mnie coś najdzie to... :diabel:
Przemyślałem wszystko i interesuje mnie tylko a3,a4,E36 i E46 ze wzkazaniem na bmw po prostu daje więcej frajdy z jazdy

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 13:32:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
dejf napisał(a):

tylko ze jak popada to AVF Q po nieszkodliwym programie łyka na starcie beemke ktora ma 7.2 do 100 i Vmax 242km/h


hmm,nie będe polemizował na temat przyczepności, jak odnajdę w starym wydaniu auto motor i sport, porównanie M3 E46 z S4 4.2 na suchym i mokrym torze, to wkleje skany, ale niestety audi na mokrym dostało jeszcze większe baty jak na suchym od beemki.

pozdr.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 14:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
BladyRS napisał(a):
dejf napisał(a):

tylko ze jak popada to AVF Q po nieszkodliwym programie łyka na starcie beemke ktora ma 7.2 do 100 i Vmax 242km/h


hmm,nie będe polemizował na temat przyczepności, jak odnajdę w starym wydaniu auto motor i sport, porównanie M3 E46 z S4 4.2 na suchym i mokrym torze, to wkleje skany, ale niestety audi na mokrym dostało jeszcze większe baty jak na suchym od beemki.

pozdr.


To jest właśnie dolewanie oliwy do ognia...

BTW weź pod uwagę, że przeciętny użytkownik nie ma umiejętności wyścigowego kierowcy, więc jazda AWD jest, hmm jak to ująć - łatwiejsza, od RWD.

Pozdro.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 15:29:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
BladyRS napisał(a):
dejf napisał(a):

tylko ze jak popada to AVF Q po nieszkodliwym programie łyka na starcie beemke ktora ma 7.2 do 100 i Vmax 242km/h


hmm,nie będe polemizował na temat przyczepności, jak odnajdę w starym wydaniu auto motor i sport, porównanie M3 E46 z S4 4.2 na suchym i mokrym torze, to wkleje skany, ale niestety audi na mokrym dostało jeszcze większe baty jak na suchym od beemki.

pozdr.

a ja tak na szybko znalazłem taki filmik -> http://pl.youtube.com/watch?v=1uGp8rC5Hd0
obejrzyj go uważnie i zauważ że pod koniec Clarksson karteczkę z wynikiem Audi wiesza wyżej niz z wynikiem BMW.

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 15:55:16 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Zauważam, że na tym forum kryterium "lepszości" auta jest to, że ma 0.5s do 100 km/h więcej :/ No i to że można "podriftować" lub nie...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 10:03:04 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8326
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Nie dla wszystkich.
Niektórzy lubią po prostu wielkie jeżdżące tapczany dla leniwców którym się biegów zmieniać nie chce....
Ostatnio częsciej jeżdżę z patrolową prędkością.... :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 22:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2007 00:27:29
Posty: 107
Lokalizacja: mysłowice
ja czegoś nie rozumie.Chłopak ma 19 roków a wy podajecie 200kM??
30 km do pracy- 60 dziennie- 323- czy 325- jazda na zimnym silniku- dzienne zużycie ok 12 litrów- Gratuluje wygranej.....
Zapakuj A3-4- 1,9- 110- naucz sie jeżdzić a jeszcze ci na dyskoteke zostanie..i jeżdzij długo i szczesliwie.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2008 07:08:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 18:54:05
Posty: 94
Lokalizacja: Gdańsk
Ostatnio zmieniłem Audi na BMW.
Jeżeli mogę Ci coś doradzić, jak masz 19 lat to zdecydowanie polecam Ci Audi. Wcześniej jeździłem Audi z Quattro i FWD. RWD z mocnym silnikiem naprawdę nie jeździ się łatwo jak jest chociażby trochę ślisko. Pewnego pięknego razu postawiło mnie niespodziewanie bokiem podczas redukcji przed skrzyżowaniem, na mokrych pasach dla pieszych. Tak wiem, lamer ze mnie. Ale jak jeździsz mocnym RWD, szczególnie bez kontroli trakcji to trzeba być cały czas skoncentrowanym na prowadzeniu.

E36 to stary gniot, A3,A4 też nie jest jakimś pięknym autem ale wygląda na auto zdecydowanie młodsze.

_________________
Audi Coupe 2.3 20v
Audi 90 2.3 20v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 00:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2008 23:25:05
Posty: 2
Cytuj:
E36 to stary gniot, A3,A4 też nie jest jakimś pięknym autem ale wygląda na auto zdecydowanie młodsze.


E36 to stary gniot? a co powiesz na A4 z 1995 roku? są młodsze E36 niż A4... A jeśli masz na myśli stylistykę tych aut (wygląd zewnętrzny) to jesteś w dużym błędzie! To że audi jest bardziej "okrągłe" nie oznacza ze wygląda na młodsze...
Zadbane E36 w dobrym stanie wygląda o niebo lepiej od A4 B5 (ale o gustach podobno się nie dyskutuje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 07:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
pago napisał(a):
Cytuj:
E36 to stary gniot, A3,A4 też nie jest jakimś pięknym autem ale wygląda na auto zdecydowanie młodsze.


E36 to stary gniot? a co powiesz na A4 z 1995 roku? są młodsze E36 niż A4... A jeśli masz na myśli stylistykę tych aut (wygląd zewnętrzny) to jesteś w dużym błędzie! To że audi jest bardziej "okrągłe" nie oznacza ze wygląda na młodsze...
Zadbane E36 w dobrym stanie wygląda o niebo lepiej od A4 B5 (ale o gustach podobno się nie dyskutuje ;)

Widze, że kolega się tak poruszył, że aż założył konto, aby napisać tu posta :) Ja osobiście się zgadzam z tym, że E36 to stary gniot. Może linie nadwozia ma troszkę nowocześniejszą, ale na tym zalety się kończą. W środku to skansen, miejsca nie za dużo, silnik hałasuje, zawiecho kiepskie, oraz duża awaryjność; wydaje mi się, że nie ma tutaj B5 co porównywać, gdyż moim skromnym zdaniem, E36 przegrywa ten pojedynek z B3/B4. Jedynie gama silników benzynowych jest tutaj na plus, zwłaszcza w stosunku do B3.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 09:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Tego nie da sie zaprzeczyć, że E36 jest głośna. Jakiś czas temu jechałem ze znajomym z rodziny, on ma E36 1.8. Jezuss jakie to głośne jest, w trasie 140-150 to naprawde już normalnie nie da sie romzwiać, trzeba krzyczeć :). Dodam, że auto nie było nigdzie bite itp było równiutki i nie miało żadnych przedmuchów powietrza. B4 czy A4 B5 wypada tu zdecydowanie lepiej.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 12:22:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2008 18:50:50
Posty: 25
Lokalizacja: Dziwnowek
Mam A4 1.9 TDi 2000r, BMW 320i Coupe 1994r i 323Ci Coupe 2000r. Oprocz tego mam znajomych ktorzy jezdza 318i 1993r, 323Ci 2000r oraz dwoma A4 1995r, jeden 1.6, drugi 1.8.
318tka kumpla na mnie wrazenia dobrego nie zrobila, glosne, prowadzenie nie to co oczekuje od BMW, wnetrze :/ . Obie A4 z 1995r juz lepiej, ale 1.6 to silnikowy mul. Prowadzenie, wnetrze i tak dalej na korzysc Audi.
320i Coupe to jest to, silnik nadal glosny, ale to przepiekny ryk R6, prowadzenie super (nie wiem dlaczego taka roznica do 318i :?: , niby powinno byc to samo ale tak nie jest). Wnetrze z lepszych materialow niz starsze sedany E36. W sumie ideal dla sportowego kierowcy.
A4 B5 FL z TDi rowniesz bardzo fajnie, zawiecha bardzo dobra choc prowadzenie 320i lepsze. Wnetrze A4 o niebo lepsze, fotele, materialy itp.
Jednak do 323Ci w budzie E46 to B5 podejscia nie ma. Nagle sprezyste B5 zamienia sie w ponton. Wnetrze (fotele, materialy) E46 lepsze.

Ale musze napisac ze moje E46 ma zawieche M-Technik i swietne sportowe fotele. B5 ma oryginalne zawieszenie z kolami 16" i zwykle fotele. Oba auta na niezlym wypasie. W Audi jestem zachwycony kiera z S2, jest super.

Jesli kupowac BMW to tylko R6, Audi ma za to swietne silniki TDi.
Jesli mialbym wybierac sedany, to wybralbym Audi. Jednak trojki Coupe sa sliczne, maja swietne prowadzenie i z silnikami R6 swietny dzwiek.

Dla dynamicznego kierowcy polecam 323i Coupe lub 328i Coupe, uzywaj z rozwaga, reszta to juz twoja sprawa. Na sedany z TDi przyjdzie jeszcze czas.
:peace:

_________________
B5 AHH+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 13:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
kolego a ja proponuje ci dozbierac troszke kasy i kupic cos takiego.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7285967
badz z benzynka
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6414354
ogloszenia przypadkowe. moim osobistym zdaniem silniki tdi 150 rzadza :) jezdzilem takim. mial chipa na 180 km i byla to rakieta na kolach, przy stosunkowo nie duzym spalaniu. do tego rocznikowo mlode auta i z tego co wiem malo awaryjne. silniki chodza zawieszenie wytrzymuje polskie drogi. chyba ze nie lubisz plastikowych wnetrz ;p

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 13:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2008 18:50:50
Posty: 25
Lokalizacja: Dziwnowek
Te Leony to na 100% sciema. Cena TDi o wiele za niska, tego 1.8T jak na ten rocznik rownierz. :rofl:

_________________
B5 AHH+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 15:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2008 23:25:05
Posty: 2
Cytuj:
Widze, że kolega się tak poruszył, że aż założył konto, aby napisać tu posta Smile Ja osobiście się zgadzam z tym, że E36 to stary gniot. Może linie nadwozia ma troszkę nowocześniejszą, ale na tym zalety się kończą. W środku to skansen, miejsca nie za dużo, silnik hałasuje, zawiecho kiepskie, oraz duża awaryjność; wydaje mi się, że nie ma tutaj B5 co porównywać, gdyż moim skromnym zdaniem, E36 przegrywa ten pojedynek z B3/B4. Jedynie gama silników benzynowych jest tutaj na plus, zwłaszcza w stosunku do B3.


Kolega zalozyl konto a pozniej dopiero przeczytal ten temat, wiec Twoja teoria wlasnie legla w gruzach ;)

Co do tego ze zalety sie koncza na linii nadwozia... bez komentarza. Widac ze nie znasz ani troche tego modelu.

W srodku... zgodze sie, audi jest lepiej wykonane, spasowane itp.

Silnik hałasuje? Seria 3 to nie limuzyna dla biznesmena zeby w srodku mogl sie przespac jak go szofer wiezie... silnik ma byc slychac, a jesli to jest R6 to jest to lepsza muzyka niz z radia...

Zawieszenie kiepskie? Ponownie bez komentarza...

Duza awaryjnosc? az mi sie zal robi ludzi ktorzy takie brednie opowiadaja o danej marce tylko dlatego ze ich na nia nie stac lub im sie nie podoba...

P.S.
A4 B5 w srodku rowniez jest ciasna ;)

Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: