.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 22:14:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 13:22:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Co do passata To passaty występowały ze napędem 4x4 i silnikiem 1.9TDI 131km, a nie tak jak w A6 trzeba kupowac niestety 2.5TDI :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 15:15:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Zgadza sie 4Motion Haldex AVF 1.9, Choc ciezko tu porownywac A6 do paska. Nawet oski. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 15:22:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
grejf napisał(a):
Zgadza sie 4Motion Haldex AVF 1.9, Choc ciezko tu porownywac A6 do paska. Nawet oski. ;)


fakt , jak kupilem paska i koles podjechal a6 to mi sie dziwnie zrobilo, bo jednak audi to audi, no ale jak go cholowalem do mechanika z jego 2.5tdi to wiedzialem, ze dokonalem dobrego wyboru... zawsze chcialem a6 4b, ale nigdy go sobie nie kupilem bo niestety nie mialo odpowiedniego dla mnie silnika, dopiero jak zrobili 3.0tdi to kupilem v6 diesel w audi...


A jezeli chodzi o samo auto :)

Dzisiaj raz jeszce zadzwonilem do pacjenta od tego a6, i mowie ze wczoraj dzwonilem i co z tym nr. VIN, mowie ze chcialbym go dostac SMS`em, on oczywiscie , nie ma problemu... :) potem dzwonilem 6 razy co godzine i koles juz nie odebral odemnie telefonu :)
Auto jak widac pewnie z najwyzszej polki :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 21:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2009 18:06:14
Posty: 7
zostałem jednak przy A6 2.5TDI, pomimo wielu negatywnych opinii o tym motorze wybrałem własnie ten model. Jesli dobrze pójdzie to w niedziele będzie już w Polsce :-)

EDIT:
co to tematu to warto dodac jeszcze ze auto jest caly czas w sprzedazy a to moje uwagi:
http://www.allegro.pl/item645941006_aud ... owana.html

- właściciel kłamie - w aucie było palone, popielniczki z przodu i z tylu były pełne popiołu
- nie działa teleskop klapy bagażnika (klapa nie zostaje w gorze tylko opada i trzeba ja trzymać)
- tył klapy od wewnątrz był cały mokry, właściciel nie wiedział dlaczego
- drobne rysy na karoserii o których nie pisze
- nawigacja to pic na wodę fotomontaż - zepsuty jest wyswietlacz wiec nic nie widac,
- patrz wyżej - uszkodzony wyświetlacz tam gdzie jest wyświetlana nawi (nie pamiętam jak to się fachowo zwało :)
- sprzętu audio nie sprawdziliśmy bo radio szumiało (podobno antenę ukradli)
- czujnik cofania o którym pisze w aukcji - niesprawny
- ksenony - nie świeca jednakowo, nie znam się na tym i nie wiem czy trzeba by było wymieniać sam żarnik czy przetwornice... nie wiem, po prostu nie świecą jednakowo a właściciel mi o tym nie powiedział przez telefon
- "Dodatkowo wymienione kloci i tarcze oraz oleje i wszystkie filtry." BZDURA! tarcze z przodu i z tylu pordzewiałe a klocki nie wymieniane od zakupu czyli - nie jak pisze na aukcji - 2 LATA a pól roku temu! to mnie rozbroiło kompletnie - w aukcji jest napisane ze auto od dwóch lat w Polsce, a w karcie pojazdu pisze jak wół - data pierwszej rejestracji w Polsce - XII.2008 (czyli co? stało 1,5 roku u mechanika po sprowadzeniu?)
- fotele jakoś nie bardzo działają tak jak w A6 brata, zwłaszcza ten pasażera szwankuje - nie czuć ruchu jednego wałka wcale
- kolejna sprawa która mnie zirytowała - umawiałem się ze sprzedającym na konkretny dzień i godzinę na obejrzenie auta, jechałem 200 km w jedna strone i troche mi sie spieszylo, niestety sprzedawca po trzecim razie gdy do niego zadzwonilem bezczelnie wylaczyl telefon!! Na szczescie swidnik nie jest duzy i zaraz namierzylem auto pod jednym z domków, otworzył chyba tata sprzedającego i powiedział - "już budzę syna" - bez komentarza

To tyle jesli chodzi o tę konkretna maszyne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 21:32:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
tkt napisał(a):
- kolejna sprawa która mnie zirytowała - umawiałem się ze sprzedającym na konkretny dzień i godzinę na obejrzenie auta, jechałem 200 km w jedna strone i troche mi sie spieszylo, niestety sprzedawca po trzecim razie gdy do niego zadzwonilem bezczelnie wylaczyl telefon!! Na szczescie swidnik nie jest duzy i zaraz namierzylem auto pod jednym z domków, otworzył chyba tata sprzedającego i powiedział - "już budzę syna" - bez komentarza


O fuck, ale hardcore... :/

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2009 23:18:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
grejf napisał(a):
Zgadza sie 4Motion Haldex AVF 1.9, Choc ciezko tu porownywac A6 do paska. Nawet oski. ;)


Passat B5 i B5FL ma silniki wzdłużnie i torsena panie kolego. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 07:38:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Sprinter napisał(a):
grejf napisał(a):
Zgadza sie 4Motion Haldex AVF 1.9, Choc ciezko tu porownywac A6 do paska. Nawet oski. ;)


Passat B5 i B5FL ma silniki wzdłużnie i torsena panie kolego. ;)


jedyna zaleta paskow ... :): [takie Quattro w gorszym opakowaniu]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 09:55:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
tkt współczuję Ci, ale chlopaki z forum Ci pisali, maja trochę doswiadczenia i cena mowila sama za siebie. Lecz co do nie podawania nr VIN po prośbach, to standard, bo jesli wlasciciel wie, ze jest pokręcony samochód nie podaję bo i tak nie kupisz po sprawdzeniu...

Sprinter, a faktycznie wzdłużnie maja b5 VW miałem w rodzinie 1.8T, salonówkę nówkę...(siedzę ost w golfach po zakupie i się zapatrzyłem ;) )

szkoda, ze nie wywazyli auta jak A4, bo trakcje VW miał / ma jak "w ogóle" ;)
juz wolal bym miej miejsca w A4 niż "kangura" VW...

A co do

Cytuj:

jedyna zaleta paskow ... :n: [takie Quattro w gorszym opakowaniu]


zdecydowanie.
quattro to dla mnie stały napęd na 4 koła wałem kardana. Inne napędy możliwie zachowują się na szosie, lecz wjezdzając w piach quattro nie ma tendencji do szaleństw innej ośki tylnej czy przedniej, co daje efekt "przejścia jak czołg" po piachu czy błocie.
(znam quattro z autopsji w allroadzie i jego mozliwosci) ;) a jeszcze reduktor w moim przypadku robi z limuzyny ofroudówkę kiedy potrzeba.

"Nowe quattro" "C6" to niestety nie tędy droga, bardzo nad tym ubolewam juz sie nawet pogodziłem z nowym desine Audi, wnętrzem, tymi mykami księgowych, ale napędu nie przeboleje nigdy.

3.0 TDi się okażę jaki to pożeracz pieniędzy, przy 2.5 to dieta ;) polatają 3.0, 200-300tkm w tedy będziemy mieli porównanie, moj AKE ma 250tkm i planuję wymienić kompletną hydraulikę po raz pierwszy za 20tkm :) która z rozrzadem kompletnym mnie wyniesię ok 5-6 tpln ;) i latam dalej spalanie 8-9 L, fakt mam serie MTM, którą zewryfikuje po remoncie hydrauliki na 230ps i ok 500Nm, fakt to nie ma porównania do serii 180ps. Lecz biorąc poprawkę na to, ze 250tkm przelatane z glową na MTMie i się nie rozpadł. malo tego nie ma wycieków, to V6 każde z diesli wymaga opieki, bez opieki jest to zenua.pl.

produkcja V6 Diesel, na owe czasy wymagala, jak i wymaga większej opieki to nie podlega dyskusji, lecz dopiero teraz u nas w PL mechanicy są w stanie i to nie liczni, fachowo serwisowac 2.5 TDi, a bolaczki w nich to:
- walki
- turbo (generalnie jak w kazdym turbognoju)
- pompa wtryskowa.
- wycieki, z braku serwisu

Lecz jesli fachowiec skalibruje te wszyskie rzeczy wedlug standardow na 2.5, sa to trwałe jednostki. Z glowicami nie ma problemow jeszcze jak to jest manual to w ogole... Choć "dbajac" o tipa takze moze latac i latac.

Dlatego cena i stan V6 TDi, nie przebieg jest tu wyznacznikiem.
Zawsze sie musze tak rozpisac bo pisanie w jednym zdaniu "nie kupuj 2.5 zadnego" jest nieadekwatne do rzeczywistosci. I jesli kolega sie zdecydowal na 2.5 to trzeba mu obiektywnie przedstawic sytuacje. Ze 2.5 to wyznanie, jesli sie znajdzie z fachowcem od 2.5 to bedzie zadowolony, jesli kupi od w/omawianego handlarza 2.5 bedzie zalowal.

pozdrawiam. :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 13:29:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Grejf ja słyszałem, że 3.0tdi to naprawde udane jednostki (oprócz tych problemów z rozrządem, który został poprawiony po 2007r?), nie mają tak dużych problemów jak 2.5tdi (wałki, hydraulika). Mimo to, to zawsze turbo kibel :D

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 14:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Za pare lat dowiemy sie,ze rocznik 2007 jest wielkim bublem :): .Kiedy to sie skończy.Juz wiem,skończy się wtedy kiedy zapożyczą motory od BMW :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 15:55:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Mam kolege, ktory sprzedaje czesci w VW/OOOO w Olsztynie i zawsze jak cos chce w kwestii wyboru samochodu to zaczynam od niego, pytalem go wiele razy o 2.5tdi, pozniej tez o 3.3tdi i zawsze mi mowil, ze z moim stylem jazdy i pokonywami przebiegami to albo bede wydalawac 10.000 rocznie na silnik, albo znajac mnie spale ten samochod po pierwszej awarii, nie pozniej niz w 3 miesiacu uzytkowania ... potem pojawilo sie 3.0tdi i kolega powiedzial - taki mozesz sobie kupic no i faktycznie jezdze rok , przejchalem 100.000 i moj kontakt z serwisem ogranicza sie dowymiany oleju, fiiltrow, itd.... teraz mnie naszlo na touarega 5.0tdi v10, kolega powiedzial stanowczo NIE, tak samo jak w przypadku 2.5tdi. Nikt mi nie wmowi, ze 3.0tdi to jednostka, ktora ma tyle problemow co 2.5. Poprostu te stare v6 to silnik specjalnej troski i nie nadaje sie dla ludzi, ktorzy duzo jezdza i nie maja czasu na lizanie samochodu przez 6 dni w tygodniu zeby w niedziele pojechac do kosciola i moze wrocic na kolach ...
2.5tdi jest fabrycznie skrzywdzone i poprostu nieudane...
Pomijam fakt spalania i sprawnosci (przyspieszanie, etc.)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 17:15:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Zobaczy sie ile beda kosztowaly regeneracje VP monstrum - cisnienia. ;) Ale jak Ty masz 100t to bedzie przeklinal nast. wlasciciel wiec po czesci Cie rozumiem.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 17:22:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Nie wiem czy bedzie, mam kilka zaprzyjaznionych 3.0tdi z przebiegami w jednym przypadku 380.000km i wszystko caly czas smiga, silnik jest w touaregu, wiec i auto nie lekkie a silnik caly czas bardzo daje rade, do tego jest jeszcze za nim ciagany jacht...
Orietuje sie ktos jak jezdza 4.0tdi np. w a8, bo takie cos tez mam w glowie?

sorry za OT

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 18:50:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
To ciesze sie ze z 3.0 jest w miare ok., moze 3 gener. V TDi bedzie juz wzorem + twin T :diabel:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 18:52:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
Chcialbym takie czary, jak w bmw 535d :) 280km :) cos pieknego :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: