Grabson7654 napisał(a):
Ivo napisał(a):
spanky napisał(a):
nie tylko o oske 1.9 TDI ... w pasku B5 tez byl torsen ...

nie bylo

bo był haldex

torsen

IVO w b5 vw
torsen, haldex jest w nowych autkach AudiBrandGroup (motorwnie w poprzek).
iż 4Motion w starym passacie to Torsen a w innych był to juz Haldex... Obecnie Haldex króluje a Torsen został tylko w Phaetonie i Touaregu...
z materiałów producenta układu Torsen wynika ze jakby chcieli to mogli bo stosować ten system przy poprzecznie umieszczonym silniku... Ale kto by wtedy kupował Audi quattro?
Co do A3, nie jest to zle auto ja wybralem Mk5 ze wzgledu ekonomicznego jak pisal
Przemik jak i dla tego, ze z przodu rosly pasazer moze jechac z wyprostowanymi nogami [silnik poprzecznie] co nie oznacza, ze jest to klopot dla ewent. mechanika (slabszy dostęp) Audi ma lepsze wykonczenie, ale porownujac A4 i VW B5 to nie jest to samo, same wywazenie aut po drugie to juz klasa srednia...prowadzenie A4 bije paska jak kolor dwie damy.
Bo nowy passat juz ma w poprzek motorownie to poprawilo jazde, co do poprzednika...
Takze czy A3, Mk4 na wypasie to juz rzecz gustu i finansów, podejscia.
Co do leona bym byl ostrozny.
pozdrawiam