.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:15:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 01:46:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
A6 C5 FL z AWX/AVF :!!: po 2001r

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 02:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BiLu napisał(a):
jak zwykle człowiek szuka "zwykłego" auta do jazdy codziennej to po jakimś czasie okazuje się, że tylko eSka jest jedynym słusznym rozwiązaniem :):


ps. C5 2.8 wydaje się być zdroworzsądkowym wyborem :peace:

Totalnie nierozwojowy paliwożerca bez polotu. Zwykłe C5 AVF ze zmienionym Windowsem na 190 KM wciągnie go nosem od świateł do świateł nie zużywając butli gazu od skraju lasu do przedmieść ...
Chyba że priorytetem jest niska cena przejechanego km w perspektywie obolałej prawej nogi nad pedałem gazu ...
Takie rzeczy wie już nawet moja prawie 3 letnia córka.

Reszta do wyczytania na forum.

To tylko mój skromny głos w sprawie w stronę autora tematu. Zupełnie przyziemnie i w zasięgu portfela. Panom od "esek" gratuluję jak zwykle czytania ze zrozumieniem. :|

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 07:31:13 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Podsumowując:
chcesz śmierdziela: A6 C5 1.9 TDI
chcesz smoka: A6 C5 2.8
Starczy za wszystko, a czy smok czy śmierdziel to kwestia religijna
:peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 08:21:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Baskecior napisał(a):
BiLu napisał(a):
jak zwykle człowiek szuka "zwykłego" auta do jazdy codziennej to po jakimś czasie okazuje się, że tylko eSka jest jedynym słusznym rozwiązaniem :):


ps. C5 2.8 wydaje się być zdroworzsądkowym wyborem :peace:

Totalnie nierozwojowy paliwożerca bez polotu. Zwykłe C5 AVF ze zmienionym Windowsem na 190 KM wciągnie go nosem od świateł do świateł nie zużywając butli gazu od skraju lasu do przedmieść ...
Chyba że priorytetem jest niska cena przejechanego km w perspektywie obolałej prawej nogi nad pedałem gazu ...
Takie rzeczy wie już nawet moja prawie 3 letnia córka.

Reszta do wyczytania na forum.

To tylko mój skromny głos w sprawie w stronę autora tematu. Zupełnie przyziemnie i w zasięgu portfela. Panom od "esek" gratuluję jak zwykle czytania ze zrozumieniem. :|

no tak tylko....
Brick napisał(a):
Mile widziane:
- quattro

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 08:33:35 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Fakt, czyli

A4 B6 1.9TDI q
A6 C5 2.8 q tiptronic

I było jeszcze że automat....
Chyba automat i quattro to tylko 2.5 TDI jesli chodzi o klekoty, a było także proste, bezawaryjne, bezproblemowe czyli zostaje to co napisałem na początku:
A6 C5 2.8 q tip

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 09:27:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dokładnie o to mi chodziło. W takiej konfiguracji zostaje 2.8 w C5 i tego się kolega powinien trzymać :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 09:40:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
amen :D

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 09:46:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Baskecior napisał(a):
Zwykłe C5 AVF
...
gratuluję jak zwykle czytania ze zrozumieniem. :|


Brick napisał(a):
Mile widziane:
- quattro

no właśnie Przemku ;)

poza tym jak już coś ma być wciągane od świateł do świateł to jednak faktycznie - musi być eSka :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 10:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za odpowiedzi.

Rozumiem że tą "S-ką" zachwycamy się czysto teoretycznie?
Pomijając fakt, że zapewne jest po dzwonie, przebieg zapewne 250 tys lub więcej, to autko na pewno dostało tak w dupę, że jedynie można go dobić z litości żeby się już nie męczył.

Czyli mamy na razie dwa typy:
- A4 1.9 TDI (130 KM)
- A6 2.8 30V quattro (193 KM)

Co z silnikami 2,5 TDI? Nie są udane?
A benzynowe 1.8T (150KM)?
Automat nie musi być, jest mile widziany, ale jeżeli jakiś typ jest wart zainteresowania a nie ma automata to ok, też biorę pod uwagę.

Z tym dolewaniem dodatków do oleju napędowego to prawda? Trzeba coś w zimie dolewać? Nie muszę chyba pisać że nie tankuję na tanich stacjach.

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 10:55:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
faktycznie - jeszcze 1.8T będzie sensownym rozwiązaniem.
Dylemat sprowadziłbym do wyboru: duże (A6) vs średnie (A4).
Podstawą napęd quattro :peace:
* skrzynia - to zależy jak zadbane auto się trafi (bezobsługowość manuala, lepsze osiągi, niższe spalanie ;) )
* jeśli skłonny jesteś do A4 (nowsze) to szukałbym 1.8t q avant coś w tym stylu:
http://allegro.pl/item830346901_audi_1_ ... avant.html
http://allegro.pl/item832377697_audi_a4 ... lecam.html

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BiLu napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Zwykłe C5 AVF
...
gratuluję jak zwykle czytania ze zrozumieniem. :|


Brick napisał(a):
Mile widziane:
- quattro

no właśnie Przemku ;)

poza tym jak już coś ma być wciągane od świateł do świateł to jednak faktycznie - musi być eSka :diabel:

Mile widziane nie odbieram jako "bezwzględnie konieczne" :)
Dlatego nie tylko ja proponowałem C5 AVF `a ;)
Ja zaś cały czas uparcie twierdzę, że dziś byle skoksowane bydlę na gnój z przerostem tuningu zleje dupsko temu twojemu smokowi ;) Oby gaz mu lekkim był :peace:


Do założyciela tematu: postaw sobie kilka pytań:
- czy lubię dużo mocy , ale wysoko ? (benzyna V6 2.4 lub 2.8, turbo benzynka 1,8 T)
- czy wolę zabawę Nm ? (gnojowóz w stylu AVF`a)

Zanim podejmiesz decyzję przejedź się C5 2.8 (ACK) i C5 1.9 TDI 130 KM (AVF). Później przejedź się C5 1.9 TDI z chipsem, takim na powiedzmy 180 - 190 KM. Zrozumiesz dlaczego fajniej będzie się ujeżdżało autko z dużym momentem od dołu.
Quattro z 1,9 TDI w C5 nie uświadczysz. Pozostaje albo A4 1,9 TDI q, albo ośka w A6. Silników 2,5 TDI V6 unikamy. O tym dużo napisano na forum.

Moja rada: przejechać się i wrócić do dyskusji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:11:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Baskecior napisał(a):
- czy lubię dużo mocy , ale wysoko ? (benzyna V6 2.4 lub 2.8, turbo benzynka 1,8 T)
- czy wolę zabawę Nm ? (gnojowóz w stylu AVF`a)
Moja rada: przejechać się i wrócić do dyskusji.

akurat benzynowe V6 i turbodoladowana benzyna ma calkiem niezly dół jeśli chodzi o moment obrotowy, za to nie kończy się frajda na 3,5-4 tys obr/min, wiec chyba chybiles z argumentami.
poza tym skoksowane 1.8t wciaga skoksowane 1,9 tdi
i sie zaczęło.... :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BiLu napisał(a):
Baskecior napisał(a):
- czy lubię dużo mocy , ale wysoko ? (benzyna V6 2.4 lub 2.8, turbo benzynka 1,8 T)
- czy wolę zabawę Nm ? (gnojowóz w stylu AVF`a)
Moja rada: przejechać się i wrócić do dyskusji.

akurat benzynowe V6 i turbodoladowana benzyna ma calkiem niezly dół jeśli chodzi o moment obrotowy, za to nie kończy się frajda na 3,5-4 tys obr/min, wiec chyba chybiles z argumentami.
poza tym skoksowane 1.8t wciaga skoksowane 1,9 tdi
i sie zaczęło.... :):

V6 benzyna ma niezły dół :): Pomyliło się koledze z V8 , tutaj pełna zgoda. :)
Nic się nie zaczęło Jacku. Nie raz widziałem na kresce 1,8 T 200 KM i 1,9 TDI 200 KM. Wynik wiadomy ... :)
Koniec OT. NIe chcę zaśmiecać ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:18:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Baskecior napisał(a):
V6 benzyna ma niezły dół :): Pomyliło się koledze z V8 , tutaj pełna zgoda. :)
Nic się nie zaczęło Jacku. Nie raz widziałem na kresce 1,8 T 200 KM i 1,9 TDI 200 KM. Wynik wiadomy ... :)
Koniec OT. NIe chcę zaśmiecać ;)

nie pomyliło tylko dół w V8 jest zaje*^*&^ a w V6 niezły :diabel:
a kolega zapewne szuka rodzinnego kombi na ćwiartkę ;)
ps. mogę prosić o autoryzację mojego podpisu? :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Do założyciela tematu: postaw sobie kilka pytań:
- czy lubię dużo mocy , ale wysoko ? (benzyna V6 2.4 lub 2.8, turbo benzynka 1,8 T)
- czy wolę zabawę Nm ? (gnojowóz w stylu AVF`a)

Żeby to założyciel tematu wiedział... ;)
Do tej pory jeździłem tylko benzynami (bez gazu), więc pewnie jestem przyzwyczajony do mocy na wyższych obrotach. Ale może to i fajnie przy niskich obrotach też mieć pod pedałem...

Chyba faktycznie się muszę przejechać TDI i zobaczyć o co chodzi. Kolega kupował nowego Forda S-Max. Przejechał się TDI i benzyną. Bardzo mu się podobał TDI ale kupił ... benzynę :) Stwierdził, że jakoś mu to nie leżało, nieobliczalny był ten silnik.

"Nie raz widziałem na kresce 1,8 T 200 KM i 1,9 TDI 200 KM. Wynik wiadomy ... "
Poproszę o przetłumaczenie co to znaczy "na kresce" i jaki był wynik?
I o co chodzi jak piszecie "koks"?
Quattro daje dużą różnicę w porównaniu do zwykłego na jedną oś?
Nie jeździłem nigdy quattro ale kuzyn mówi że nie kupi już na jedną ośkę.

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Ostatnio edytowano 02.gru.2009 11:46:58 przez Brick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 11:46:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
sluchaj kuzyna dobrze gada, strat nie odczujesz, a start duzo lepszy i zakrety tez bajka.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 12:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
mój typ: (mam nadzieje, że kolega edmondo nie pogniewa się za przytaczanie jego oferty :D

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=830470460

nie ma AT, nie ma quattro ale zestawienie napewno ciekawe i na lata

Jak masz czas to oczywiście szukaj quattro w zadbanej budzie, jak jezdzisz normalnie to latem nie bedziesz wiedzial czy ma quattro czy oske, zimą roznica bardzo duza

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 12:53:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
A myślałeś może o BMW e-39? 530d


Prawda jest taka, ze kupując AUDI bierze się tylko dwa typy pod uwagę.
Każde 4,2 i 1,9TDI (najlepiej 1Z lub AFN) - reszta to eeeeeeeeeeeeeeeeeeee... komplikacje. - jak nie ducha, serca z sumieniem, to innego technicznego ustrojstwa.

Polecane 2,8 wcale nie jest taki słodkie jak się może wydawać.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 13:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BiLu napisał(a):
Baskecior napisał(a):
V6 benzyna ma niezły dół :): Pomyliło się koledze z V8 , tutaj pełna zgoda. :)
Nic się nie zaczęło Jacku. Nie raz widziałem na kresce 1,8 T 200 KM i 1,9 TDI 200 KM. Wynik wiadomy ... :)
Koniec OT. NIe chcę zaśmiecać ;)

nie pomyliło tylko dół w V8 jest zaje*^*&^ a w V6 niezły :diabel:
a kolega zapewne szuka rodzinnego kombi na ćwiartkę ;)
ps. mogę prosić o autoryzację mojego podpisu? :):

Jacku - dla Ciebie wszystko. Masz moje błogosławieństwo :peace:

Cytuj:
Żeby to założyciel tematu wiedział... Wink
Do tej pory jeździłem tylko benzynami (bez gazu), więc pewnie jestem przyzwyczajony do mocy na wyższych obrotach. Ale może to i fajnie przy niskich obrotach też mieć pod pedałem...

Chyba faktycznie się muszę przejechać TDI i zobaczyć o co chodzi. Kolega kupował nowego Forda S-Max. Przejechał się TDI i benzyną. Bardzo mu się podobał TDI ale kupił ... benzynę Smile Stwierdził, że jakoś mu to nie leżało, nieobliczalny był ten silnik.

"Nie raz widziałem na kresce 1,8 T 200 KM i 1,9 TDI 200 KM. Wynik wiadomy ... "
Poproszę o przetłumaczenie co to znaczy "na kresce" i jaki był wynik?
I o co chodzi jak piszecie "koks"?
Quattro daje dużą różnicę w porównaniu do zwykłego na jedną oś?
Nie jeździłem nigdy quattro ale kuzyn mówi że nie kupi już na jedną ośkę.


Kreska to linia startu dla wyścigów - głównie nielegalnych ;) W takich konfiguracjach przy podobnych mocach diesle leją benzyniaki.
Koks to zwyczajowa nazwa mocnego tuningu - w naszym lokalnym światku mowa o mocnym chiptuningu ew. chiptuningu + tuningu mechanicznym silników diesla.
Chiptuning to operacja pozwalająca bezinwazyjnie podnieść moc i moment dowolnego silnika sterowanego dzięki ECU (engine Control Unit). Zmiana map sterujących kilkunastoma parametrami silnika umożliwia taka procedurę. Stosunkowo niedrogo (1000-1500 zł).
Co do quattro - słuchaj kuzyna, w nagrodę kup mu najlepszy alkohol jaki lubi i szukaj quattro.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 13:47:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
sebos17 napisał(a):
mój typ: (mam nadzieje, że kolega edmondo nie pogniewa się za przytaczanie jego oferty :D

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=830470460

nie ma AT, nie ma quattro ale zestawienie napewno ciekawe i na lata

Jak masz czas to oczywiście szukaj quattro w zadbanej budzie, jak jezdzisz normalnie to latem nie bedziesz wiedzial czy ma quattro czy oske, zimą roznica bardzo duza


To moje to moje :laola:

a Mondek wystawił mi je grzecznościowo, bo mam za mało postów na A4-klub :(

Jakby coś to PW poproszę ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: