.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.maja.2025 00:35:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2010 11:36:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jak zwyklle gwardia zakręciła opiniami w którą strone się tylko dało, ja osobiscie kupil bym sobie rodzynka* D2 2,8 V6 manuala, bez fajerwerków.

Gadam tazke od ~ 3 lat co by tu kupić... sa Panowie i Panie dwa rozwiązania cofać się w czasie, lub pozostać przy swoim jak się spisuję... bo czuję także że zmiana na coś < 2007 to wtopa pod względem kosztów niestety. Nic za darmo

A jeżdżąc dalej swoim zostaje kilka zł w kieszeni na "wszystko".
rodzynka* ~ z 1szej reki od emeryta z przelotem oryg max 100. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2010 12:24:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
toms001 napisał(a):
:): Spanky ludzie nie po to zbierają kasę, żeby cofać się w rozwoju.


dla mnie zbieranie kasy i kupowanie czegos nowszego ale gorszego za grube pieniadze jest cofaniem sie w rozwoju :): ... [nie obrazajac nikogo]

toms001 napisał(a):
, a spalanie nie jest najważniejszym parametrem.


i nie chodzi o ekonomie ale o niezawodnosc i swiety spokoj ... dla mnie auto ma jezdzic a nie stac i pachniec w garazu ...

oczywisce gdybym byl wyznawca benzyn [i to jeszcze V8] to zgodonie z panujacym trendem na forum jedynym slusznym wyborem jest 4.2 PB .... ale nie jestem i polecam stare mocne choc juz kiblowate B5 w dizlu albo A6 C5 ... :peace:

era dobrych Audi juz sie skonczyla i nie powroci .... ;)

Dołożę swoje 3 grosze i podpowiem , że już w tej chwili AEL quattro jest najbardziej poszukiwanym autem w swojej kategorii a A4 B5 TDI q (AFN/AVG/ATJ) już stają się rodzynkami podobnie jak wspomniany AEL q.
Te 2 autka gwarantują święty spokój a głupoty o padających turbinach i extra kosztach w silnikach TDI pomijam ...

Z drugiej strony jak ktoś lubi mocne benzyny to nie żaden paliwożłopowaty 4,2 tylko 2,7 bt w B5 czy C5 ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2010 15:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Baskecior napisał(a):
Z drugiej strony jak ktoś lubi mocne benzyny to nie żaden paliwożłopowaty 4,2 tylko 2,7 bt w B5 czy C5 ...


Ale przyznasz, że jednak większy wybór jest wersji 4,2 biorąc jeszcze pod uwagę A8 i co za tym idzie można teoretycznie znaleźć auto w lepszym stanie. Sam się zastanawiam czy 2,7 BiT czy S8, wszystko ma swoje zalety oraz wady. Jedno jest pewne, koszt turbin nie jest mały w tym silniku oraz trzeba o nich pamiętać w trakcie eksploatacji. Jeżeli kupuje się auto na rok, max dwa to można próbować szczęścia że się nie wysypią. Ja natomiast szukam auta na 5 lat albo i dłużej, dlatego zakładam, że czy to w pierwszym roku czy w piątym turbiny się wysypią ;) może i mylne podejście, ale lepiej być przygotowanym na wszystko. I teraz różnica w spalaniu między 4,2 a 2,7 BiT jest na korzyść 2,7, jeżeli jednak turbo się "wy..ra" to koszty turbo przekroczą różnicę w spalaniu. Oczywiście nikt nie musi zgadzać się z moim tokiem myślenia.

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2010 15:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sebos17 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Z drugiej strony jak ktoś lubi mocne benzyny to nie żaden paliwożłopowaty 4,2 tylko 2,7 bt w B5 czy C5 ...


Ale przyznasz, że jednak większy wybór jest wersji 4,2 biorąc jeszcze pod uwagę A8 i co za tym idzie można teoretycznie znaleźć auto w lepszym stanie. Sam się zastanawiam czy 2,7 BiT czy S8, wszystko ma swoje zalety oraz wady. Jedno jest pewne, koszt turbin nie jest mały w tym silniku oraz trzeba o nich pamiętać w trakcie eksploatacji. Jeżeli kupuje się auto na rok, max dwa to można próbować szczęścia że się nie wysypią. Ja natomiast szukam auta na 5 lat albo i dłużej, dlatego zakładam, że czy to w pierwszym roku czy w piątym turbiny się wysypią ;) może i mylne podejście, ale lepiej być przygotowanym na wszystko. I teraz różnica w spalaniu między 4,2 a 2,7 BiT jest na korzyść 2,7, jeżeli jednak turbo się "wy..ra" to koszty turbo przekroczą różnicę w spalaniu. Oczywiście nikt nie musi zgadzać się z moim tokiem myślenia.

Ehh ... te mity o padających turbinach i ogromnych kosztach napraw ;)
2,7 nie dość że ekonomiczniejszy, podatniejszy na tuning, lżejszy, prostszy - owiany takimi samymi "legendami jak TDI" (psuje się na potęgę a zwłaszcza turbiny).

Co do turbin - na 4 TDI`ki jakie mam jednego kupiłem z wyrobionym łożyskiem - gdybym nie włożył tam łapek do tej pory żyłbym w nieświadomości.
Koszt regeneracji 600 zł. :)

Moja rada: przejedź się jednym i drugim i kup takie auto które w/g Ciebie ma lepszego "kopa"
Przy autach których utrzymanie kosztuje już tak dużo to chyba jedynym czynnikiem wyboru jest potencjał. Tutaj 2,7 bt ma szerokie pole do popisu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2010 16:30:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
O ile dobrze pamiętam to żeby wymienić turbiny w biturbo trzeba wyjąc silnik.
Regeneracje turbo w benzynie można o kant d potłuc.
Tak więc w przypadku padu turbin koszty eksploatacji 2.7 robia się spore - 2 turbiny + demontaż/montaż silnika.
Silniki te mają już sporo nalatane i są mocno spałowane, więc igiełkę ciężko znaleźć.

dodatkowo C5/B5/D2 mocno trąci mychą. I jak ktoś ma do wydania 70 tyś zł to te auta nie są targetem dla niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2010 16:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Baskecior W moim przypadku i tak chyba będzie to raczej 4,2 ponieważ D2 jako całokształt auta lepiej mi przypada do gusty niż C5, mowa oczywiście o S8 po FL ;)

A co do tuningowania 2,7 oczywiście że ma ogromny potencjał (chociaż są tacy co wolą od razu włożyć tam VR6 2,8) jednak nie każdy chce się tym bawić a samym wirusem wielkiej mocy nie wydobędziesz. No i ten dźwięk V8 :D dobra koniec OT w moim wykonaniu bo tak jak mówiłem, każdy ma swoje gusta a prawda jest tylko jedna, czyli "gu..no prawda" :D

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2010 12:07:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
zioolko napisał(a):
O ile dobrze pamiętam to żeby wymienić turbiny w biturbo trzeba wyjąc silnik.
Regeneracje turbo w benzynie można o kant d potłuc.
Tak więc w przypadku padu turbin koszty eksploatacji 2.7 robia się spore - 2 turbiny + demontaż/montaż silnika.
Silniki te mają już sporo nalatane i są mocno spałowane, więc igiełkę ciężko znaleźć.

dodatkowo C5/B5/D2 mocno trąci mychą. I jak ktoś ma do wydania 70 tyś zł to te auta nie są targetem dla niego.


dobrze prawi. 2,7biT po 200tkm sa drozsze od 2,5TDi w eksloatacji, nie nawiazuje tu o osiagach ect..., ale w 2,7 to nie mity o padajacych T. Zreszta kto kupuje taki motor zeby nie rezać... jak jest czym. 4,2 to cos co trzyma grupe przy wladzy, nie zaleznie ze moze nie czuc az tak bardzo tych koni jak 2,7t. 4,2 wytrzymuje rezanie, po to jest :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 21:40:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
PIerwsze 3.0 tdi q byly wyposazone w wadliwe wtryskiwacze (bodajze silniki ASB), te 224konne. Natomiast wersje po lifcie - 232ps sa rewelacyjne :)
np. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2qseqxbr242
Osobiscie jezeli mialbym do wydania 70k PLN nad niczym innym bym sie nie zastanawial, ewentualnie ta jednostka w B7.

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 23:58:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Do 70 tyś nie dostanie A6 3,0 TDI po lifcie

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 09:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Janek512 napisał(a):
Do 70 tyś nie dostanie A6 3,0 TDI po lifcie

A powyzszy egzemplarz? Mysle ze jakby sie uparł to znajdzie, a nawet - jezeli dysponuje sie taką kwotą to dolozenie 2-3tys nie powinno byc problemem a załatwi sprawe wyboru auta.
Jeszcze pozwole sobie dodac ;) IMO auto za taką kase i z mocą powyzej 200ps bez napedu na 4 koła to pomyłka :):

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 09:58:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
dejf napisał(a):
Janek512 napisał(a):
Do 70 tyś nie dostanie A6 3,0 TDI po lifcie

A powyzszy egzemplarz? Mysle ze jakby sie uparł to znajdzie, a nawet - jezeli dysponuje sie taką kwotą to dolozenie 2-3tys nie powinno byc problemem a załatwi sprawe wyboru auta.
Jeszcze pozwole sobie dodac ;) IMO auto za taką kase i z mocą powyzej 200ps bez napedu na 4 koła to pomyłka :):

Tutaj moc nie ma nic do rzeczy. :D
500 Nm ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2010 12:53:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
dejf napisał(a):
Janek512 napisał(a):
Do 70 tyś nie dostanie A6 3,0 TDI po lifcie

A powyzszy egzemplarz? Mysle ze jakby sie uparł to znajdzie, a nawet - jezeli dysponuje sie taką kwotą to dolozenie 2-3tys nie powinno byc problemem a załatwi sprawe wyboru auta.
Jeszcze pozwole sobie dodac ;) IMO auto za taką kase i z mocą powyzej 200ps bez napedu na 4 koła to pomyłka :):


zakładałem że wiesz nie wyda kasy do końca tylko zostawi sobie z 4-5 tyś na ewentualny wkład po zakupie. Ja przynajmniej zawsze tak robię, nigdy nie wiadomo co wyjdzie w eksploatacji

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 08:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
Przeczytałem cały wątek i moim zdaniem zrzędzicie jak stare baby ;)

W dobie wszechobecnego Internetu, gdzie z jednego postu robi się opinię że wszystkie silniki są do ... to chyba przesada (np. szeroko cytowany wątek o 2.0tdi z tego co się orientuje przy odpowiednim przeglądzie serwis standardowo wymienia już ten imbusik).

Obecne silniki diesla są na prawdę skomplikowane, ale wyciśnięcie takiej mocy z przy zachowaniu obecnych norm czystości spalin to nie łatwe zadanie więc coś za coś.

Ale psioczenie i odżegnywanie kolegi od silników TFSI to już duża przesada.
Silnik 2.0 TFSI (wykastrowany żeby nie zdeklasował starego ale droższego 2.4 V6) to moim zdaniem całkiem rozsądny wybór, oczywiście po zakupie należy zwiększyć odpowiednio moc, tuning do 200 KM nie jest tu najmniejszym problemem.

Oczywiście 4,2 to bardzo dobry silnik, ale to strasznie wielka jednostka, ale to już kwestia gustu i zasobności portfela.

pozdrawiam wszystkich narzekających na dzisiejszą motoryzację


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 09:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
To i ja wcisnę kij w mrowisko.
Jeśli brany pod uwagę A6 i Touareg, dla rodzinki, mało awaryjny, rozwojowy i nie chała to dlaczego nie taki - długość i koszty utrzymania jak osobowy, a jazda :D

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bsbft2ngw1ne

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 10:33:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
adiaudi napisał(a):
To i ja wcisnę kij w mrowisko...

hehehe, no to rzeczywiście wcisnąłeś kij w mrowisko :P

W mojej ocenie przesiadka z A6 C5 do VW T4 to taki "powrót do czasów króla Ćwieczka" i epoki Golfa III i Passata B3...
a mam wrażenie że kolega GORALEK wolałby pójść jednak do przodu w temacie swojej floty samochodowej a nie do tyłu.

Osobiście po A6 C5 wybór A8 D2 FL lub S8 D2 FL uważam za całkiem słuszny...
a za takie pieniądze można spokojnie poszukać sobie egzemplarza z końcówki produkcji czyli 2002 które może mieć najfajniejsze wyposażenie i relatywnie najmniejszy przebieg.

S8 4.2V8 to zdecydowanie inna półka niż A6 C5 2.7BiT i różnicę w autach wciąż będzie widać nawet po tuningu obu aut mimo tego że w 2.7 można zrobić więcej.
S8 po zmianach w układzie wydechowym, dopieszczeniu układu zasilania paliwem i dolotu powietrza oraz zmianach w programie eSę można podkręcić prawie na 400KM a dźwięk wolnossącego V8 jest piękny...
można jeździć nie używając zestawu audio :diabel:

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 13:07:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
dejf napisał(a):
PIerwsze 3.0 tdi q byly wyposazone w wadliwe wtryskiwacze (bodajze silniki ASB), te 224konne. Natomiast wersje po lifcie - 232ps sa rewelacyjne :)
np. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2qseqxbr242
Osobiscie jezeli mialbym do wydania 70k PLN nad niczym innym bym sie nie zastanawial, ewentualnie ta jednostka w B7.

To autko Ci wyjdzie ok 82 koła
:-)
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 13:45:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Darp napisał(a):
dejf napisał(a):
PIerwsze 3.0 tdi q byly wyposazone w wadliwe wtryskiwacze (bodajze silniki ASB), te 224konne. Natomiast wersje po lifcie - 232ps sa rewelacyjne :)
np. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2qseqxbr242
Osobiscie jezeli mialbym do wydania 70k PLN nad niczym innym bym sie nie zastanawial, ewentualnie ta jednostka w B7.

To autko Ci wyjdzie ok 82 koła
:-)
Pozdrawiam
Darp

Nie liczę akcyzy od pelnej wartosci auta wg EuroTaxu...

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 17:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:03:12
Posty: 13
dejf napisał(a):
Darp napisał(a):
dejf napisał(a):
PIerwsze 3.0 tdi q byly wyposazone w wadliwe wtryskiwacze (bodajze silniki ASB), te 224konne. Natomiast wersje po lifcie - 232ps sa rewelacyjne :)
np. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2qseqxbr242
Osobiscie jezeli mialbym do wydania 70k PLN nad niczym innym bym sie nie zastanawial, ewentualnie ta jednostka w B7.

To autko Ci wyjdzie ok 82 koła
:-)
Pozdrawiam
Darp

Nie liczę akcyzy od pelnej wartosci auta wg EuroTaxu...


To dolicz zamiast tej pełnej akcyzy...z 6000 za ubezp. +prawdopodobne problemy z klekotem+ żadnej różnicy w komforcie ,a wręcz odwrotnie w stosunku do D2 Fl + suma sumarum podwójny koszt zakupu co D2.... i coraz więcej tego na ulicach jeżdzi [C6]....a więc pytanie po co się w to pchac ?
A i zapomniałem ...napewno gorsze wyposażenie i nie mniejszy przebieg w C6 mimo róznicy wieku
FOSS :piwo:

_________________
S8 D2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 18:24:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
przemu napisał(a):
dejf napisał(a):
Darp napisał(a):
dejf napisał(a):
PIerwsze 3.0 tdi q byly wyposazone w wadliwe wtryskiwacze (bodajze silniki ASB), te 224konne. Natomiast wersje po lifcie - 232ps sa rewelacyjne :)
np. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2qseqxbr242
Osobiscie jezeli mialbym do wydania 70k PLN nad niczym innym bym sie nie zastanawial, ewentualnie ta jednostka w B7.

To autko Ci wyjdzie ok 82 koła
:-)
Pozdrawiam
Darp

Nie liczę akcyzy od pelnej wartosci auta wg EuroTaxu...


To dolicz zamiast tej pełnej akcyzy...z 6000 za ubezp. +prawdopodobne problemy z klekotem+ żadnej różnicy w komforcie ,a wręcz odwrotnie w stosunku do D2 Fl + suma sumarum podwójny koszt zakupu co D2.... i coraz więcej tego na ulicach jeżdzi [C6]....a więc pytanie po co się w to pchac ?
A i zapomniałem ...napewno gorsze wyposażenie i nie mniejszy przebieg w C6 mimo róznicy wieku
FOSS :piwo:

I tak wole 3.0 tdi bo mi mniej wypije...
Gazu nie toleruje a jakbym chcial jezdzic V8 z taka dynamika jak w klekocie to roznice w kosztach paliwa sa kolosalne.. A dlaczego diesel ma sie psuc a benzyna nie??

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 12:55:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:03:12
Posty: 13
proszę skasować

_________________
S8 D2


Ostatnio edytowano 04.wrz.2010 13:06:28 przez przemu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: