Chciałbym zakończyć jakoś sensownie ten wątek i podziękować wszystkim, którzy mi pomogli w kilku
kwestiach. Reasumując, dla potomnych, kiedy kupuje się samochód używany, zawsze są dodatkowe
koszta, które trzeba brać pod uwagę, bo nie ma aut idealnych i chcąc nie na handel, a dla siebie, konieczne
jest doinwestowanie. Poniżej krótkie zestawienie kosztów dodatkowych i ostateczna kwota jaką
poświęciłem całej operacji zakupu:
Ogólna kwota za przygotowanie techniczne, przegląd i naprawy z częściami 2400.-
- Olej Motul 8100 X-Clean 5W40
- Filtr oleju Knecht OX164D
- Filtr paliwa Knecht KL91
- Filtr powietrza i kabiny WIX
- Mikropaski i napinacz+uszczelki chłodniczki olejowej (mus demontażu przy zmianie napinacza)
- Wahacze górne prawe
- Wahacz dolny przód prawy (tylny)
- Geometria
- Uszczelki kap zaworowych Audi (miałem ori, sama robocizna)
- Teleskopy klapy (słabiutkie były)
Dodatkowo widzimisie w kwocie ~1600 + 180.- rejestracja:
- Silnik wycieraczki tylnej 100.- (ciekło spod zaworka do klapy zalewając płynem)
- Dywaniki 70.-
- Pióra 100.- (komplet 3szt Valeo płaskie)
- Automat świateł 100.- (samo wł/wył po rozruchu)
- Naprawa radia 100.- (wymiana chipa i konserwacja)
- Wkłady luster 120.- (nie dało się jeździć na niebieskich ori)
- Xenon 220.- (zestaw pod H1, cena tylko dla mnie, przyjaciel handluje bardzo dobrej jakości)
- Kratka 60.- (nawiew środkowy, ktoś zrobił dziurkę na diodę - debil)
- skórka koło dźwigni biegów 20.- (gałkę zajebiaszczyłem z rozbitka

)
- Ramki 85.- (elu ramki na zegary 6szt kpl)
- Polerowanie lamp 50.-
- Szyba czołowa 550.- (niesamowicie podziurawiona mikro dziurkami, nie dało się jeździć)
plus wiele drobnych rzeczy, których nie liczy się kwotowo, a jednak trzeba było zrobić
dla czystej estetyki i zrobiłem to sobie sam, jak choćby naprawa podświetlenia przełącznika
świateł, bo górna dioda padła, ale ja lubię takie grzebanko i mam z tego radochę
Pozostało jeszcze pełne polerowanie, zaprawki i doprowadzenie powłoki do ideału
oraz kompletne pranie i czyszczenie wnętrza, doprowadzając również do ideału, razem będzie za 600.-
Po tych zabiegach i wkładzie, w tym momencie stan nieosiągalnie idealny, chcąc kupić A6 w takim
stanie w tym kraju to nie realne, może możliwe, ale nie za kwotę jaka mi wyszła końcowa ~20.000.-
Oczywiście blisko 2kzł, to widzimisie jak napisałem wyżej, ale wcześniej czy później trzeba
to kupić, zrobić, a robiąc dla siebie jaki sens ma opóźnianie.
Podsumowując, jeszcze raz ogromnie dziękuję zainteresowanym i mam nadzieję, że nie byłem upierdliwy,
a w przyszłości ktoś będzie miał choćby przykład, na moim zakupie i inwestycji.
No i na koniec zewnętrzne nowe fotki, środek sobie zrobię po praniu
