2rafal7 napisał(a):
skrzynia manualna jest faktycznie o wiele wytrzymalsza - sama w sobie potrafi znieść na prawde wiele, natomiast to co mnie zabolało to to, że po 130tkm rozleciało mi się sprzęgło, rozleciał się zacisk i zablokował skrzynie (dobrze, że był but na 1 biegu, a nie np. po za miastem
). Od tego uderzenia lekko dostał dwu mas, ale nie ruszałem i jeździłem tak przez 90tkm i nic złego się nie działo.
Automat z 2.7T to faktycznie mało udane połączenie, auto wyjątkowo muli, dużo więcej pali i do tego skrzynia nie wytrzymuje uderzenia turbin
. Szukaj tylko manuala.
Z silnikiem 2,7BT - zgoda ! Potwierdzają się opinie....
Ale jak się spisuje z silnikiem 4,2 ???
Męczę Was bo w Niemczech znalazłem bardzo ładny egzemplarz właśnie z silnikiem 4,2 na automacie,
z udokumentowanym przebiegiem....
Niestety lub stety, nie znajdę 4,2 z manualem - zresztą nie wiem, czy chciałbym rezygnować z automatu...
raczej na 100% chciałbym pozostać przy ASB...
Konkludując wywód:
- czy bać się tiptronica z silnikiem V8 ???
Jakieś wady konstrukcyjne, przypadłości, udokumentowane awarie ?
(z pominięciem przypadku konwentera i uszczelnienia u MisiaD)