.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 11:45:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 08:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
A auto w wersji Avant Cie interesuje?

Moze zainteresujesz sie autem znajomego, bo jak znam zycie to on go nie zrobi przez najblizsze pol roku....
Auto po pelnym lifcie, jasne wnetrze, kolor czarny, silnik 3.0 + lpg z butla w kole.
przebieg 257.000 (moze nie jest najmniejszy, ale realny)
skorzane fotele, el. regulowane, pompowane z pamiecia.
lampy xenony fabryczne,
czujniki parkowania,
lusterka fotochromy wszystkie trzy ( z tym ze jeden wklad do wymiany bo bardzo matowoy jest)
samochod zarejestrowany w pl, przywieziony z belgii jakies trzy lata temu,
posiada instalacje gazowa, jezdzi na benzynie i na gazie.
lakier w dobrym stanie, nie jest poobdzierany itp...
srodek wg mnie to trzeba wyprac, bo na jasnym wszystko widac.
webasto napewno nie dziala, bo go tam nie ma :D
a numer vin napewno znajde w dowodzie :D

jedyny mankament to najprawdopodobniej glowice do zrobienia, bo auto sie grzeje, mialo wymieniony termostat i pompe wody, ale dalej mu sie robi zbyt cieplo.
cena moim zdaniem na tyle atrakcyjna, ze starczy na zrobienia glowic, a i pewnie na rozrzad starczy.
transport auta zapewnic moge w razie czego...

jesli masz swojego zaufanego mechanika to mozesz sie zainteresowac, bo dosc fajne auto, tylko ze nie ma sie nim kto zajasc.
jakbys chcial zobaczyc to zdjecia wkleje pozniej.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 10:17:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2011 19:05:02
Posty: 404
Auto: a8 d2 i 80
powiem tak mam 4.2 jedyny słuszny silnik, bezawaryjny jak na razie, super na gazie, spalanie nie aż takie wysokie, bardzo dobry i dlatego zachwalają ludzie, z tego co słyszałem 3.0 to już nie tak dobry silnik, lepiej celować w 2.8

_________________
Maluch - był
Audi 80 - zezłomowana
Audi A8 D2 - jest
Mercedes W140 - jest
Mazda 626 GE -jest
następne będzie Audi A8 D3 lub W221


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 11:22:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2012 13:46:41
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Passat B5 1.9 tdi
zegar napisał(a):
A auto w wersji Avant Cie interesuje?

Moze zainteresujesz sie autem znajomego, bo jak znam zycie to on go nie zrobi przez najblizsze pol roku....
Auto po pelnym lifcie, jasne wnetrze, kolor czarny, silnik 3.0 + lpg z butla w kole.
przebieg 257.000 (moze nie jest najmniejszy, ale realny)
skorzane fotele, el. regulowane, pompowane z pamiecia.
lampy xenony fabryczne,
czujniki parkowania,
lusterka fotochromy wszystkie trzy ( z tym ze jeden wklad do wymiany bo bardzo matowoy jest)
samochod zarejestrowany w pl, przywieziony z belgii jakies trzy lata temu,
posiada instalacje gazowa, jezdzi na benzynie i na gazie.
lakier w dobrym stanie, nie jest poobdzierany itp...
srodek wg mnie to trzeba wyprac, bo na jasnym wszystko widac.
webasto napewno nie dziala, bo go tam nie ma :D
a numer vin napewno znajde w dowodzie :D

jedyny mankament to najprawdopodobniej glowice do zrobienia, bo auto sie grzeje, mialo wymieniony termostat i pompe wody, ale dalej mu sie robi zbyt cieplo.
cena moim zdaniem na tyle atrakcyjna, ze starczy na zrobienia glowic, a i pewnie na rozrzad starczy.
transport auta zapewnic moge w razie czego...

jesli masz swojego zaufanego mechanika to mozesz sie zainteresowac, bo dosc fajne auto, tylko ze nie ma sie nim kto zajasc.
jakbys chcial zobaczyc to zdjecia wkleje pozniej.


Jaki kolor wnętrza? Skóra szara czy beżowa? Szczerze powiem, ze celuje w czarny środek, no ewentualnie szary/popielaty jest do zaakceptowania. Beż wygląda pięknie z czarnym nadwoziem, ale niestety nie jest praktyczny w codziennym użytkowaniu. Skrzynia tip? Q? Który rok? Prawde mówiąc avant nie za bardzo mi pasuje, bardziej podoba mi się limuzyna, ale jeżeli nie byłoby problemem to podeślij mi fotki na PW. Trochę odstrasza mnie fakt konieczności remontu silnika, ale zależy ile Twój znajomy życzy sobie za swój egzemplarz. pozdro :)!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 11:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Sluchaj, wszystko bedziesz wiedzial wieczorem, dzisiaj bede sie widzial, to dowiem sie jak najwiecej.
Kolor auta czarny, skora bezowa, skrzynia tiptronic, naped Quattro.
Wg, vinu auto 2002, ale byc moze byc produkcja z konca 2001.
dowiedzialem sie, ze rozrzad byl teraz wymieniany, (rachunki sie znajda)
jedyna wada, to ze sie grzeje.
cena to +/- 16 tys z przywiezieniem do domu na lawecie, (chyba ze masz wlasny transport)
auto normalnie odpala jezdzi itp.

odezwe sie wieczorem.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 12:04:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
A powiedz co oznacza to grzanie się? Do jakiej temp dochodzi? Bo z tego co wiem to jak jest ciepło i do tego LPG na pokładzie to silnik grzeje się mocniej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 12:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Jedziesz normalnie, a temperatura nie zatrzymuje sie na 90, tylko idzie dalej az pod czerwone pole.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 12:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
No to jak pod czerwone to rzeczywiście lipa. Mi czasem przekroczy 90 ale do czerwieni się nie zbliża.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 16:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Termostat, albo pompa, krótko mówiąc rozrząd do zwalenia :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 17:22:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
no tak, ale skoro termostat i pompę już miał wymienioną to raczej można te dwie rzeczy wykluczyć...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 20:48:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Zakładam, ze układ odpowietrzony? A co z wentylatorami. Gdyby temp rosła, to powinny się załączyć wcześniej niż czerwone pole. Gdyby była walnięta głowica, to chyba by ubywało płynu chłodniczego. Chyba, ze o czym innym mowa. Czujniki temp tez sprawne?

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 21:06:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
tak tak, termostat i pompa wyminiona, a przy okazji jak byl przod rozpiety to rozrzad byl wyminiony.
po zlozeniu dalej to samo.
co dziwne, przy normalnej jezdzie nie grzeje sie, dojdzie max do 100"C tylko ze gdzies gubi plyn chlodniczy. (choc wyciekow nie ma)
ja tam po swojemu obstawiam ze to albo uszczelka pod glowica, albo cos przy glowicach..

z dzisiajszych ogledzin auta:
nadwozie ma obrysowany jeden przedni blotnik (na rancie - widac na foto)
a po drugiej stronie jest delkiatnie zagnieciony, nie rzuca sie bardzo w oczy, ale "nowy" nie jest.
wnetrze ok, fotele nie sa poprzecierane, jedynie guziki od klimy powycierane ( ale w c5 po lifcie to norma - u mnie wygldaja tak samo)
no tak jak mowie, godne uwagi jest, bo z ceny mozna troche zejsc na poprawki kosmetyczne, a silnik (uszczelka, lub glowice) trzeba ogarnac i bedzie jezdzil.

jak jestes zaintersowany, to z Bydgoszczy do Cze-wy daleko nie masz, oberjzec zawsze mozna.

zdjecia -
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.27.35.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.26.59.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.26.50.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.25.10.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.43.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.25.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.17.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.03.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.50.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.36.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.24.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.09.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.56.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.48.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.37.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.30.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.10.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.02.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.20.30.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.20.21.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.53.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.34.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.12.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.17.52.jpg

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 03.wrz.2012 21:14:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
w tych silnikach występuje również pęknięcie bloku w okolicach cylindrów zwykle 2 albo 3, co również może wpływać na ubywający płyn.polecam jeszcze lekturę do łóżka ;) :
http://a6klub.pl/-asn-30-220-km-koszty- ... d8c7877cb4
http://www.a6klub.pl/a6-c5-v6-30-czy-to ... t20324.htm

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 04.wrz.2012 09:28:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2012 13:46:41
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Passat B5 1.9 tdi
zegar napisał(a):
tak tak, termostat i pompa wyminiona, a przy okazji jak byl przod rozpiety to rozrzad byl wyminiony.
po zlozeniu dalej to samo.
co dziwne, przy normalnej jezdzie nie grzeje sie, dojdzie max do 100"C tylko ze gdzies gubi plyn chlodniczy. (choc wyciekow nie ma)
ja tam po swojemu obstawiam ze to albo uszczelka pod glowica, albo cos przy glowicach..

z dzisiajszych ogledzin auta:
nadwozie ma obrysowany jeden przedni blotnik (na rancie - widac na foto)
a po drugiej stronie jest delkiatnie zagnieciony, nie rzuca sie bardzo w oczy, ale "nowy" nie jest.
wnetrze ok, fotele nie sa poprzecierane, jedynie guziki od klimy powycierane ( ale w c5 po lifcie to norma - u mnie wygldaja tak samo)
no tak jak mowie, godne uwagi jest, bo z ceny mozna troche zejsc na poprawki kosmetyczne, a silnik (uszczelka, lub glowice) trzeba ogarnac i bedzie jezdzil.

jak jestes zaintersowany, to z Bydgoszczy do Cze-wy daleko nie masz, oberjzec zawsze mozna.

zdjecia -
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.27.35.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.26.59.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.26.50.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.25.10.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.43.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.25.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.17.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.24.03.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.50.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.36.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.24.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.23.09.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.56.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.48.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.37.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.30.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.10.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.22.02.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.20.30.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.20.21.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.53.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.34.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.19.12.jpg
http://zegar.eu.interii.pl/2012-09-03%2014.17.52.jpg


Dzięki zegar, przemyślałem Twoją propozycję:) Generalnie konieczność napraw trochę odstrasza, poza tym, przy uwzględnieniu kosztów napraw może się okazać, że za takie pieniądze można nabyć dość dobry i sprawny egzemplarz (choć nie wykluczone, że jeszcze coś będzie trzeba dołożyć, czego się nie planowało przed rozpoczęciem napraw). Zasadniczo autko fajne, ale jakoś bardziej podoba mi się w wersji sedan. No i ta jasna skóra o której wspominałem-pięknie się prezentuje, ale niepraktyczna (zwłaszcza zimą). Popytam wśród znajomych, może ktoś będzie zainteresowany. Tak czy inaczej, po zapoznaniu się z "podręcznikiem" traktującym o 3.0 V6 coraz bardziej skłaniam się ku 2.8 q i najlepszą jak dla mnie propozycją byłaby wersja po tzw. półlifcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 04.wrz.2012 16:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
http://otomoto.pl/audi-a6-2-8-194km-qua ... 19636.html - aukcja przykładowa. Ja bym szukał dokładnie takiej konfiguracji na Twoim miejscu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 05.wrz.2012 13:58:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
majkel1615 napisał(a):
http://otomoto.pl/audi-a6-2-8-194km-quattro-skora-xenon-C24819636.html - aukcja przykładowa. Ja bym szukał dokładnie takiej konfiguracji na Twoim miejscu.


tu lepsza konfiguracja http://allegro.pl/sliczna-sztuka-a6-4-2 ... 78972.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 05.wrz.2012 14:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
lenox1988 napisał(a):
coraz bardziej skłaniam się ku 2.8 q i najlepszą jak dla mnie propozycją byłaby wersja po tzw. półlifcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 05.wrz.2012 20:03:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2012 13:46:41
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Passat B5 1.9 tdi
" tu lepsza konfiguracja http://allegro.pl/sliczna-sztuka-a6-4-2 ... 78972.html "

kusicie,kusicie tym 4.2, ale niestety-nie ma szans (narazie przynajmniej).

Zasniedziale parktroniki?? :D heh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 27.lis.2012 18:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2012 13:46:41
Posty: 17
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Passat B5 1.9 tdi
Witam ponownie!
Jako, że do tej pory nie kupiłem CCCO, a "Pasek" zmienił niedawno właściciela, ponawiam poszukiwania A6 C5. Z góry proszę osoby z Kalisza lub okolic o oględziny, jeżeli czas i możliwości na to pozwolą. http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-navi- ... 37696.html Co sądzicie?

Pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 06.gru.2012 14:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
metyoo napisał(a):
olej wymieniony przez poprzedniego właściciela (bo mało jeździ). sprzedający jest właścicielem od 2 lat (powiedziała mu o tym dopiero żona/dziewczyna)! nie dotykał nic a nic przy silniku!


Wg mnie to moze byc gorszy problem, niz fakt złozenia tylu na niewłasciwych częsciach. Jesli ktos przez taki czas nie zmieniał oleju, nie wie nawet pewnie na jakim oleju jezdzi - to co o tym myslec?

Przeciez to auto ma duzy przebieg i na pewno jak kazda v6 Audi - lubi sobie wypic. Ciekawe czy dolewał olej i jaki? Nie zdziwilbym sie, jakby na bagnecie miał sucho lub ponizej minimum?

Ciekawe co by powiedział o rozrządzie? Kiedy robiony? Opony pewnie też smietnik...

Tu z 10 tys zł trzeba by dołożyć na wstępie, zeby tym bezpiecznie i wygodnie jezdzic....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 3.0 quattro tiptronic sedan lift LPG 2001r
PostNapisane: 06.gru.2012 14:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
lenox1988 napisał(a):
metyoo napisał(a):
części kompletnego rozrządu to koszt 500-600pln (2.7T), 300-400pln (2.8), 600-700 (3.0), do 1000pln (4.2).


Faktycznie, między 2.7bT a 2.8 cena rozrządu jest praktycznie jednakowa. Jestem trochę zaskoczony, sądziłem, że do bardziej skomplikowanego konstrukcyjnie silnika jakim jest 2.7 cena rozrządu będzie znacznie wyższa. :)

Tak czy inaczej, w tej sytuacji jedyną rozsądną jak na tę chwilę opcją jest 2.8 quattro tiptronic + montaż instalacji LPG (ewentualny zakup z już zamontowaną). Szkoda, że 3.0 był następcą 2.8 w tym sensie, że po lifcie już nie montowali tej drugiej jednostki. Generalnie polifty ładniej się prezentowały, zwłaszcza w czerni jaka mnie interesuje.



Trzeba tez zwrócic uwage, ze dobre auta z silnikami 4.2 a takze 2.7TT są duuuużo droższe niż te z silnikami 2.8.
Dobre S6 w Polsce to jak igła w stogu siana.... i jak sie trafia to nie w okolicach 25 tys zł.

Chcesz mocne i trwałe, niepsujace sie auto. Bierz silnik 2.8....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: