GrzesB napisał(a):
S6 nie jeździłem. Nie wiem czy to tiptronic tak muli czy jak, ale skoro 2.8 30V w tiptroniku czołga się jak żółw i swoim starym AAH (tyle, że manual) objeżdżam jak chcę to chyba coś w tym jest. Oczywiście z 4.2 nie staję w szranki, ale naprawdę nie ma rewelacji... Ja chciałem mieć automata, ale w obecnej sytuacji jedyny automat którym mi się dobrze jeździło to było BMW 740i steptronik czy jak go tam zwą z silnikiem słabszym niż ten w Audi a lepiej to chodziło... Jak się teraz zastanawiam, w Audi żaden tiptronik mnie nie powalił na kolana... zawsze miałem wrażenie, że AAH da sobie z nim radę
Nie wiem jaki masz silnik i model audi ale podejrzewam ze taki jak ja mialem doniedawna czyli 174KM i nie wiem tez czy Q czy nie ale ja majac AAH 174KM i Quattro mialem okazje kilka razy sie targnac z A6 2.8 193KM w TipTronicu i niezbyt mi szlo, zawsze mnie wyprzedzalmoze nie tak szybko ale zawsze bylem gorszy.
Moze moje audi bylo nie takie, moze Quattro spowalnia jazde ale skoro piszesz Twoje AAH "
da sobie rade" z 4.2 w Tiptroniku to chyba masz jakas niezla wersje AAH?
To juz sam nie wiem co jest z tymi skrzyniami TT ale wydaje mi sie ze przelaczaja biegi dosc szybko, pewnie 4.2 manual bylby szybszy ale ja wole komfort i wygode i dlatego wolalbym TT.
Czekam na wypowiedzi tych co jezdzili S6 4.2 i A6 4.2 zeby sie wypowiedzieli.
Mam C4 w ośce - nie napisałem, że objadę 4.2 ale nie ma wielkiej różnicy... Powiem tyle - w Dreda S2 moc czuć - w 4.2 nic mnie nie urzekło (no może poza elastycznością, jeszcze większą niż AAH).