morgothdbma napisał(a):
Nie tworzę mitów, wujek ma 2.5 TDI (z Siedlec) mówię na przykładzie jego przypadku
Dalej uważam że na paliwo mało (niech Ci będzie 10 litrów - to mało)
I uważam że utrzymanie jest drogie - chociażby rozrząd i jednak te wałki (wyszły wujkowi 2 lata temu), ma silnik na A**
Nie wciskam nikomu A8 (poszukaj moich postów), tutaj kolega waha się między innymi między A8 V8 a A6 V6 TDI, więc z tych dwóch zdecydowanie polecam A8 (moja subiektywan opinia)
Mam taki zwyczaj że jak coś nie wiem to nie piszę, a jak usłyszalem o czymś od innych to piszę (fakt nie zawsze, ale często) - zasłyszana opinia itp.
Pozdrawiam

10L ? To chyba średnia miasto/trasa 50/50, co jak na TDI jest sporo i w stosunku do chociażby R5 2,5TDI jest o jakieś 2L więcej, a do 1,9TDI o 3-3,5L więcej. To daje różnicę od 8 do 15zł na 100km, mało ?
Ceny rozrządu są porównywalne, 200-300zł różnicy... A wałki ? Jeden zmienia wałek, a drugi pakuje instalację za 6k zł...
Lonnyy jak widzę przegląda głównie avanty i bardzo dobrze, bo ergonomia przede wszystkim. Pieniędzy to ma tak na prawdę ani w tę, ani w tę jeśli wybierać spośród audi. Na B6 za mało, na C5 1,9TDI w fajnym wypasie maławo, na A6 2,5TDI V6 w miarę, ale zdecydowanie przed liftingiem, a przy kupnie trzeba uważać ze stanem silnika, na A8 kasę ma, ale na stare kondony, bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...
Dlatego właśnie powtórzę po raz kolejny, że tak na prawdę, to w tych pieniądzach można ustrzelić rozsądne 530d przed liftingiem

Widzę, że na Q i tak szczególnie intensywnie nie patrzy
