.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 23:15:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 13:45:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
GrzesB napisał(a):
Baskecior napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Co do 1.9 TDI - jak ktoś nie śmiga bardzo szybko to spoko, ja powiem szczerze, że do jazdy po mieście 1.9 by wystarczyło spokojnie. Na trasę to już 2.5 znacznie lepsze. Jedyny minus 1.9 to brak quattro, a każdy kto pojeździł quattrówką i przesiądzie się do ośki (tak jak ja teraz) to odczuwa mega dyskomfort :!!:
Dlatego kupuje się A4 1,9 TDI quattro , jedzie się do ciptunera i jeździ się tanio, bez obaw wysrania się motoru za najbliższym zakrętem. :)Niestety inżyniery z Ingolstadt pokpili sprawę nie oferując AWX/AVF`a z quattro w C5 ... Powinni fabrycznie wzmocnić silnik do 150 KM i byłoby oki.
Ale w A4 czuję się jak sardynka w puszce :): IMHO z tymi zakrętami to przesadzasz :P - dziennie pokonuję ich dość sporo ale jeszcze nie nabrałem obaw o wysranie silnika. Co więcej - kierując się własnym casusem mogę powiedzieć, że opinie na forum odnośnie V6 TDI biorą się głównie z tego, że ludzie chcą tanio i na drucik... a później faktycznie boją się o każdy zakręt... Niestety większość z nas kupuje samochody, na których utrzymanie nie ma odpowiednio dużych sakiewek :/

Grzesiu ... nie będę kontynuował tematu, na którego potwierdzenie istnienia na forum technicznym można zaczytać się na śmierć ;)
Niech twoje AKE żyje wiecznie :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 13:54:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Baskecior napisał(a):
Grzesiu ... nie będę kontynuował tematu, na którego potwierdzenie istnienia na forum technicznym można zaczytać się na śmierć ;)
Niech twoje AKE żyje wiecznie :)


W sumie to nawet OT zrobiliśmy :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 13:57:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Przemysław napisał(a):
Przepraszam Cie Lonnyy ale co było nie kulturalnego w tym zdaniu ???? bo nie rozumie ??? odpowiedziałem ci na twój post "W sumie wszystkie okolo 10kEuro i w 40 tys sie zamkne "
- wydaje mi sie że chesz USPRAWIEDLIWIĆ swój brak znajomości nawet minimalnej j. niemieckiego , bo pokazujesz nam samochod z uszkodzonym silnikiem i mówisz że w 40 sie zamkniesz :D:D:D:D nie żartuj ....
ps. nie lecz swoich kompleksów nazywając innych " chamem" , każdy chce ci tu wytłumaczyć(czytaj dobrze doradzić ) że cieżko za 9 tys euro kupić igłe a6 i to jeszcze z 2oo2 roku
Pozdrawiam serdecznie


Przepraszam Cie Przemek, złe zrozumiałem Twoja wczesniejsza wypowiedz, zwracam honor PEACE !!
W ogloszenia, ktore przedstawilem nie wglebialem sie i tu moj blad bo rzeczywiscie tak jak piszesz problem z cylindrami....

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 14:31:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
oki :) pozdrawiam miłego dnia :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 14:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Baskecior napisał(a):
Niestety inżyniery z Ingolstadt pokpili sprawę nie oferując AWX/AVF`a z quattro w C5 ... Powinni fabrycznie wzmocnić silnik do 150 KM i byłoby oki.


Ave Baskecior

Zgadzam sie z tym twierdzeniem w 100 % - gdyby podciagneli fabrycznie AWX do 150 koników i to w budzie A6 C5 razem z Q to byłby to mój wymarzony turbokibel :piwo:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 19:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
wtedy z tej a6 już faktycznie zrobiłby sie żółwik :):)
cos mi sie wydaje ze twoj nastepny turbo kibel to bedzie b6 1.9 tdi q :D:D:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 20:44:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
morgothdbma napisał(a):
Nie tworzę mitów, wujek ma 2.5 TDI (z Siedlec) mówię na przykładzie jego przypadku
Dalej uważam że na paliwo mało (niech Ci będzie 10 litrów - to mało)
I uważam że utrzymanie jest drogie - chociażby rozrząd i jednak te wałki (wyszły wujkowi 2 lata temu), ma silnik na A**
Nie wciskam nikomu A8 (poszukaj moich postów), tutaj kolega waha się między innymi między A8 V8 a A6 V6 TDI, więc z tych dwóch zdecydowanie polecam A8 (moja subiektywan opinia)

Mam taki zwyczaj że jak coś nie wiem to nie piszę, a jak usłyszalem o czymś od innych to piszę (fakt nie zawsze, ale często) - zasłyszana opinia itp.

Pozdrawiam :peace:


10L ? To chyba średnia miasto/trasa 50/50, co jak na TDI jest sporo i w stosunku do chociażby R5 2,5TDI jest o jakieś 2L więcej, a do 1,9TDI o 3-3,5L więcej. To daje różnicę od 8 do 15zł na 100km, mało ?

Ceny rozrządu są porównywalne, 200-300zł różnicy... A wałki ? Jeden zmienia wałek, a drugi pakuje instalację za 6k zł...

Lonnyy jak widzę przegląda głównie avanty i bardzo dobrze, bo ergonomia przede wszystkim. Pieniędzy to ma tak na prawdę ani w tę, ani w tę jeśli wybierać spośród audi. Na B6 za mało, na C5 1,9TDI w fajnym wypasie maławo, na A6 2,5TDI V6 w miarę, ale zdecydowanie przed liftingiem, a przy kupnie trzeba uważać ze stanem silnika, na A8 kasę ma, ale na stare kondony, bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...

Dlatego właśnie powtórzę po raz kolejny, że tak na prawdę, to w tych pieniądzach można ustrzelić rozsądne 530d przed liftingiem ;) Widzę, że na Q i tak szczególnie intensywnie nie patrzy :)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 21:03:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2007 10:22:38
Posty: 313
Lokalizacja: Bolesławiec
Sprinter napisał(a):
bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...


z tym lpg w Niemczech to sie mylisz
duzo jest juz aut w Niemczech na LPG
ja tam juz widzialem tt-ki z gazem, merce cls itp. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:17:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Sprinter napisał(a):
a przy kupnie trzeba uważać ze stanem silnika, na A8 kasę ma, ale na stare kondony, bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...


Chłopie jak czegoś nie wiesz tylko gdzieś słyszałeś to nie pisz bo tylko wkó...asz tych co to maja, jeżdżą i trochę się na tym znają

Najpierw się do edukuj na temat gazu a potem pisz.
Co do A8 też widać że pojęcie masz kiepskie wiec poco wprowadzać kogoś w błąd.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:29:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Esperak napisał(a):
Sprinter napisał(a):
a przy kupnie trzeba uważać ze stanem silnika, na A8 kasę ma, ale na stare kondony, bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...


Chłopie jak czegoś nie wiesz tylko gdzieś słyszałeś to nie pisz bo tylko wkó...asz tych co to maja, jeżdżą i trochę się na tym znają

Najpierw się do edukuj na temat gazu a potem pisz.
Co do A8 też widać że pojęcie masz kiepskie wiec poco wprowadzać kogoś w błąd.


Nie no pewnie, kupiłeś A8 i masz patent na wiedzę o tym modelu ;) 20 lat mieszkałem na granicy, znam Niemców, znam ich opinie, a że ktoś gdzieś tam sobie zagazował w niemcowni auto, to jeszcze nie argument...

Więcej luzu, a skoro już masz doktorat gazownika, to nas oświeć, po to jest forum żeby wymieniać informacje, nieprawdaż ? :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Sprinter napisał(a):
Dlatego właśnie powtórzę po raz kolejny, że tak na prawdę, to w tych pieniądzach można ustrzelić rozsądne 530d przed liftingiem ;)

to dalczego jeździsz audi?
...a jeśli już o rozsądku mówimy to tanio jeździ sie polonezem na śrubie a nie jakimkolwiek audi - stosunkowo autem drogim w utrzymaniu :diabel:


Lepiej już nikomu nie doradzać dosyć jest napisane na forum wystarczy troche sie wysilić i poczytać czego nie należy kupować.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:54:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Heh, ale powiem Wam szczerze, że Sprinter ma według mnie najwięcej racji :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 22:58:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
tylko co to ma do pytania zadanego na forum audi :056: :okulary:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2008 23:04:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Mauzer napisał(a):
tylko co to ma do pytania zadanego na forum audi :056: :okulary:


A choćby tyle:
Lonnyy napisał(a):
Coraz bardziej zastanawiam sie nad A8 + sekwencja lub 740, albo cos z 530D, bo jednak z Audi nic wiecej sensownego nie wybiore.....


Czasem mam wrażenie, że pozjadałeś wszystkie rozumy :/ Lonnyy jasno napisał, że rozważa również taką opcję. Jak ma kupić jakieś padło bo ma za małe wiaderko monikaów to niech lepiej kupi 530D - chociaż on będzie zadowolony.


Mój mechanik jest specem od BMW, ale ostatnio robi najczęściej Audice - jak widać BMW być może jest mniej awaryjne... i jeśli by mi nie przeszkadzał wygląd wnętrza i RWD też bym nie jeździł C5-tką...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 00:50:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Dlatego właśnie powtórzę po raz kolejny, że tak na prawdę, to w tych pieniądzach można ustrzelić rozsądne 530d przed liftingiem ;)

to dalczego jeździsz audi?
...a jeśli już o rozsądku mówimy to tanio jeździ sie polonezem na śrubie a nie jakimkolwiek audi - stosunkowo autem drogim w utrzymaniu :diabel:


Aj tam Mauzerro, przecież Lonnyy ma konkretne upodobania, konkretną kwotę i to jemu staramy się doradzić. Mi przyświecały zupełnie inne cele przy zakupie audi, ale to nie temat tego wątku ;)

Zresztą czy jako fani marki AUDI mamy być w nią ślepo zapatrzeni ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 08:29:06 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Sprinter co do tych cen rozrządu w 2.5 TDI to ostro zaniżyłeś ale spoko
Co do gazu w V8 to jednak jakoś to jeździ (ale tutaj juz zasłyszane opinie) bo sam gazu nie mam.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 09:12:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
a co do tego 530d - w temacie trakcji i własciwosci jezdnych - to czy pomimo ~200KM na jedną oś ESP/ASR poradzi sobie z taką konfiguracją? Pytam, bo nie jeździłem autami RWD a tylko FWD, no i wiadomo że w zakrętach to ciut bezpieczniej jest jednak FWD

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2008 11:53:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2007 14:07:42
Posty: 22
Lokalizacja: podkarpacie
Co do cena rozrzadu w 2.5 tdi to wlasnie w poniedzialek wymienilem. Komplet powtarzam pelny komplet rozrzadu to koszt w serwisie po wszelkich mozliwych zniezkach 3500 pln w silniku BDH wiec napewno sporo wiecej niz w 1.9.
Pozdrawiam
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 23:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Sprinter napisał(a):
Esperak napisał(a):
Sprinter napisał(a):
a przy kupnie trzeba uważać ze stanem silnika, na A8 kasę ma, ale na stare kondony, bo w Niemczech nikt ich już nie szanuje, palą jak smoki, serwis kosztuje, a tam nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje LPG do V8, bo to jakieś polskie fanaberie...


Chłopie jak czegoś nie wiesz tylko gdzieś słyszałeś to nie pisz bo tylko wkó...asz tych co to maja, jeżdżą i trochę się na tym znają

Najpierw się do edukuj na temat gazu a potem pisz.
Co do A8 też widać że pojęcie masz kiepskie wiec poco wprowadzać kogoś w błąd.


Nie no pewnie, kupiłeś A8 i masz patent na wiedzę o tym modelu ;) 20 lat mieszkałem na granicy, znam Niemców, znam ich opinie, a że ktoś gdzieś tam sobie zagazował w niemcowni auto, to jeszcze nie argument...

Więcej luzu, a skoro już masz doktorat gazownika, to nas oświeć, po to jest forum żeby wymieniać informacje, nieprawdaż ? :peace:



A co tu o oświecać czytać umiesz to poczytaj napisane jest tu o tym na forum z milon razy

Gaz w wersji sekwencyjnej ( porządna instalacja i montaż) nie zmienia parametrów silnika jego osiągów i żywotności.
Oczywiście mowie tu o markowych porządnie zainstalowanych instalacjach do tego z porządnym strojeniem nie ustawieniem "autokalibracja". I tu niestety muszę przyznać że odsetek godnych polecenia gaziarzy jest mniejszy niż odsetek porządnych mechaników. A instalacja w takim warsztacie nie kosztuje 4K tylko 8K. Ale za to otrzymujemy A8 w którym nie poznasz że masz gaz! jeśli ci właściciel nie powie :):

oczywiście pozostje kwestia własnych upodobań (uprzedzeń) użytkowników
którzy odpierają wszelkie argumenty bo GAZ JEST ZŁY!

Dobry wniosek jest taki że nie mogą wszyscy pomykać na LPG bo LPG osiągnie cene PB.

tak jako już czysta dygresia.
Właśnie jestem po 4 kursie Katowice-Starachowce i po raz 4 spalanie LPG 12L/100km. jazda jak pozostali na trasie. Kto mi powie że A8 jest paliworzerna.. :diabel:

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 23:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Esperak napisał(a):
Gaz w wersji sekwencyjnej ( porządna instalacja i montaż) nie zmienia parametrów silnika jego osiągów i żywotności.
Oczywiście mowie tu o markowych porządnie zainstalowanych instalacjach do tego z porządnym strojeniem nie ustawieniem "autokalibracja". I tu niestety muszę przyznać że odsetek godnych polecenia gaziarzy jest mniejszy niż odsetek porządnych mechaników. A instalacja w takim warsztacie nie kosztuje 4K tylko 8K. Ale za to otrzymujemy A8 w którym nie poznasz że masz gaz! jeśli ci właściciel nie powie :):

oczywiście pozostje kwestia własnych upodobań (uprzedzeń) użytkowników
którzy odpierają wszelkie argumenty bo GAZ JEST ZŁY!

Dobry wniosek jest taki że nie mogą wszyscy pomykać na LPG bo LPG osiągnie cene PB.

tak jako już czysta dygresia.
Właśnie jestem po 4 kursie Katowice-Starachowce i po raz 4 spalanie LPG 12L/100km. jazda jak pozostali na trasie. Kto mi powie że A8 jest paliworzerna.. :diabel:


Zgadzam sie z toba w 100 %... Dla mnie gaz jest tylko wyjście z sytuacji dla ludzi którzy :
- dużo jeżdżą
- mają samochody które dużo palą i nie da sie nimi jeździć bo poprostu nie stać
bo nie oszukujmy sie , jak kogoś stać na nowe a8 to leje na to czy wyda na paliwo 800 zł czy 1500

- Uwierz mi kolego Esperak , byli tacy co za gaz daliby sie pociąć że tania jazda itd , koleś bmw 740 zamykał licznik taka miał instalke , i co posypał sie samochodzik przegrzał , jak i wiekszość ludzi którzy jeździli ci powiedz 40 -50 tys przjedziesz bez problemów zakochasz sie , poźniej sie schody zaczynają. a teraz jak zapytam ich o gaz ???to usłyszysz "powoli bedziemy sie z tego wyfocywać " bo to jest tylko alternatywa dla biednych ludzi poprostu .... co sie bedziemy oszukiwać , jak i dla ludzi którzy idą za modą gaz i diesel czasami przepłacą 10 tys na różnicy benz/ diesel i wogole tego nie odjeżdżą ale diesla ma "oszczędza"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: