.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:20:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 13:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
Baskecior napisał(a):
Totalnie nierozwojowy paliwożerca bez polotu. Zwykłe C5 AVF ze zmienionym Windowsem na 190 KM wciągnie go nosem od świateł do świateł


co to za windows co daje 60 km? :):

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 14:54:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
giganteusz napisał(a):
co to za windows co daje 60 km? :):

Jedź do dobrego chipmajstra, daj mu wolną rękę i sam się przekonasz. Bawimy się w łapanie za słówka, ale przekaz był nieco szerszy, czyli jak za g....ne pieniądze jeździć szybko i bawić się Dr. Niutonem ... :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 15:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Baskecior napisał(a):
Później przejedź się C5 1.9 TDI z chipsem, takim na powiedzmy 180 - 190 KM.


Co by troszke zejsc na ziemie z tymi optymistycznymi danymi ;) ... te samochody sa coraz starsze i standardowa modyfikacja to przyrost rzedu ~ 170 PS ... na wiecej trzeba pozmieniac graty ;)

ale oczywicie jak najbardziej C5 z 170 konnym dizlem pod maska i niutonem na poziomie liczby 360 jest calkiem mila opcja ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 16:09:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
szkoda, że w c5 dostępne tylko w wersji FWD :/

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 16:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
No to ok, w takim razie poszukam jakiegoś sensownego quattro 1.9 TDI 130 KM.

No proszę, nie widziałem że na tej kresce TDI jest lepsze

Jak jest z tymi dodatkami do paliwa w zimie? Trzeba coś dolewać czy wystarczy tankować na porządnych stacjach?

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 17:48:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Brick napisał(a):
No to ok, w takim razie poszukam jakiegoś sensownego quattro 1.9 TDI 130 KM.

No proszę, nie widziałem że na tej kresce TDI jest lepsze

Jak jest z tymi dodatkami do paliwa w zimie? Trzeba coś dolewać czy wystarczy tankować na porządnych stacjach?


Nic nie musisz dolewac. Tym sie nie przejmuj. Szukaj silnika w dobrym stanie.
Z Twojego ostaniego postu wynika ze celujesz w :
A4 B6 1.9 TDI AVF Quattro.

Mimo wszystko jesli trafiłaby Ci sie oska w przyzwoitym stanie... tez brałbym pod uwage.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 19:17:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Loża szyderców zrobiła swoje :D

Co do B6 AVF q ... dobry wybór choć ciasno w środku. Warto się przymierzyć przed zakupem :)

@ przemik: ośka > 300 Nm ? :):
Fuj ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 19:22:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Z tą kreską byłbym sceptyczny.

Ja wiem, że skoro waść Basket twierdzi, że widział, to widział, ale przypadek 200 KM tdi vs. 200 KM otto jest mocno wydumany. ;)

Ja jeżdżę tzw. mułem bagiennym :): , ale przez 2,5 roku jeszcze się nie znalazło r4 tdi, które szybciej odjechałoby spod świateł. Koksu nie posiadam.

Swoją drogą ocenianie aut na podstawie wyników spod kreski to po prostu zakrzywianie rzeczywistości. :peace:

Nie zmienia to faktu, że b6 r4 tdi q to optymalny wybór. :peace: Ale tylko ze względu na ekonomię. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 19:34:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sebolec napisał(a):
Swoją drogą ocenianie aut na podstawie wyników spod kreski to po prostu zakrzywianie rzeczywistości. :peace:


Coś jest w tym co piszesz, ale pamiętaj że nie zawsze przed maską mamy autostradę i jazde na wysokim biegu na tempomacie. Częściej miasto , wyprzedzanie i walkę o metry. Tutaj potrzebujemy elastyczności. Kreska w pewnym sensie odzwierciedla możliwości jednostki napędowej.
Myla się Ci , którzy piszą o dieslu jedynie przez pryzmat ekonomii. Warto poszerzyć horyzonty i nieco się douczyć ;) Piszę to bez złośliwości, bo czasem ludzie naprawdę dziwią się co potrafi odchwaszczony 10-letni klekot.

Dziś nie widzę dla siebie auta do miasta innego niż moje na moim koksie (ma kopać nisko i mocno i kręcić się do czerwonego pola) ewentualnie mocnej turbobenzyny z momentem > 330 Nm.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 14:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
[/quote]

Myla się Ci , którzy piszą o dieslu jedynie przez pryzmat ekonomii. Warto poszerzyć horyzonty i nieco się douczyć ;)

Dziś nie widzę dla siebie auta do miasta innego niż moje na moim koksie (ma kopać nisko i mocno i kręcić się do czerwonego pola) ewentualnie mocnej turbobenzyny z momentem > 330 Nm.[/quote]

skoro ma kopać i ekonomia się nie liczy to nie widzę dla Ciebie innego motoru niż V8 ;)

wybór benzyna/diesel to kwestia upodobań. Mnie w bezpośrednim porównaniu w bmw wyraźnie bardziej przypadł do gustu 2 litrowy diesel 160 koni zdaje się niż 218 konny 2,5i. Ale jednak diesla bym nie kupił.

do autora wątku: zastanawiałeś się nad innymi opcjami? w twoim zakresie spokojnie masz bmw 330 d nawet w wersji 4x4, toyotę avensis z dieslem 400 nm i 180 KM, volvo cross country 2,5 T 210 KM albo z dieslem 163 KM albo s60, subaru forester 2,5 T, albo legacy 2,0 lub 2,5 T.

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 22:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Odkopuję temat bo kupiłem w końcu. Przerwa w szukaniu była większa ale potem wróciłem do tematu. Kupiłem A4 Avant 1.9 TDI 130 KM, multitronic, bez quattro (nie udało się znaleźć)

Dzięki wszystkim za porady, ten 1.9 TDI jest super, jak dla mnie rewelacja. Automat zmienia biegi tak że nie czuć w ogóle. Mocy wystarczy w zupełności i żwawość na niskich obrotach bardzo przyjemna. Na trasie Niemcy-Polska spalił 4.5 litra na 100km :)

Udało mi się upolować w Niemczech od osoby prywatnej, w bardzo dobrym stanie, przebieg 130 tys potwierdzony książką serwisową. Drugi właściciel, dbał o autko, wszystko robione wg przykazań, dołożył nawet tempomat.

Szczerze doradzam kupowanie u naszych sąsiadów, najlepiej od osoby prywatnej. To co się dzieje w Polsce to słów brakuje. Kręcone liczniki, odpicowane złomy powypadkowe, lewe książki serwisowe, a w opisie wszystko jest "IDEAŁ". Oczywiście nie mówię że wszyscy tak robią ale większośc na pewno, zwłaszcza ci handlarze.

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 22:47:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Wyrazy współczucia :):
Oby była bezawaryjna.
Widac,że nie czytałeś dokładnie o skrzyniach :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 09:28:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Czytałem opinie takie, że jeżeli skrzynia była użytkowana prawidłowo a auto serwisowane stale w ASO (regularna wymiana oleju) to nie powinno być z nią problemu. Moje auto nie ma haka czyli nie ciągnęło przyczepy.

W książce serwisowej nie mam wpisanej żadnej naprawy skrzyni zatem sprawuje się dobrze cały czas. Podczas jazdy super płynne przełączanie, bez żadnych szarpnięć. Czas pokaże czy to był dobry wybór.

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 09:40:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
rafala6 napisał(a):
Wyrazy współczucia :):
Oby była bezawaryjna.
|


Ja także Dopisuje się do księgi i :pop:

wymień olej w skrzyni i jak ci się podoba to jest ok
:D

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 14:11:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Kolego nie może szarpać bo tam nie ma biegów. Multitronic to jest troszkę ulepszona przekładnia pływająca stosowana w kombajnach maszynach rolniczych i skuterach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: