.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lut.2025 18:59:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 06:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Cygaro, będziesz swapował? Do czerwcówki zdążysz? :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 07:07:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Leo napisał(a):
Cygaro, będziesz swapował? Do czerwcówki zdążysz? :)

Pewnie, że będę - z Jaśkiem. Ale niech najpierw podrośnie :)
Silniczek się ogarnie, i niech sobie czeka. A nóż sie trafi Allroad C5 z padniętym 2,7 z manualem.... :)

Krisker, chodzi mi o uszczelkę 078129717C: dzieli dolot w poziomie na dwie części.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 08:17:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Cena w aso ok. 120zł, dostępność średnia, ale raczej do ściągnięcia. Zamienniki 55-60zł, dostępne bez problemu (Elring 636.530, Reinz 71-31702-00).

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 08:30:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Co do zakupów z ASO to polecam naszego partnera zlotowego z Torunia. Na hasło Audi Klub Polska jest zniżka - dwa razy kupowałem trochę klamotów i było nieźle, dodatkowo wysyłka w gratisie.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 09:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
ArtHurO napisał(a):
Co do zakupów z ASO to polecam naszego partnera zlotowego z Torunia. Na hasło Audi Klub Polska jest zniżka - dwa razy kupowałem trochę klamotów i było nieźle, dodatkowo wysyłka w gratisie.

O widzisz - to sa bardzo cenne informacje!

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 15.maja.2017 15:29:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Do AAH większość dostępna prawie od ręki. Do kolektora miałem u siebie na już ale to było 4-5 lat temu. Obecnie też nie ma raczej większych problemów.

Co do listwy tak jak krisker wspomniał. Zapieczone będzie na oringach więc polecam popsikać trochę i na bujanego do góry wyciągać.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 16.maja.2017 07:15:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Z ostatniej chwili:
- listwa odeszła od wtrysków
- wtryski wyszły
- przepustnice umyte
- zawór stabilizacji biegu jałowego umyty
- 6 małych przepustnic w dolocie umyte
- ogólnie w środku miło i czysto, delikatny "powiew" oleju od odem - wszystko w normie. Uszczelka do ponownego wykorzystania

Pytanka dwa:
- jak w AAH zrealizowano odmę skrzyni korbowej?
- co jest pod płaskim deklem między głowicami?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 16.maja.2017 07:23:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
cygaro-avant napisał(a):

Pytanka dwa:
- jak w AAH zrealizowano odmę skrzyni korbowej?


Źle :D Masz dwa wyjścia z obu głowic na klipsach, które się łamią. Z głowicy 4-5 idzie pod przepustnicą do 1-3 i wtedy odprowadzenie ciśnienia do puszki. Jeśli chcesz aby było lepiej polecam założyć tam silikony + OCT i wypuścić prze filtr w atmosfere a puszkę zaślepić. U mnie zdawało egzamin, miał lżej i przestało ubywać oleju.

cygaro-avant napisał(a):
- co jest pod płaskim deklem między głowicami?


Pod kolektorem na bloku masz okno rewizyjne do wału.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 16.maja.2017 07:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
bloku napisał(a):
Źle :D Masz dwa wyjścia z obu głowic na klipsach, które się łamią. Z głowicy 4-5 idzie pod przepustnicą do 1-3 i wtedy odprowadzenie ciśnienia do puszki. Jeśli chcesz aby było lepiej polecam założyć tam silikony + OCT i wypuścić prze filtr w atmosfere a puszkę zaślepić. U mnie zdawało egzamin, miał lżej i przestało ubywać oleju.

Silnik wyjmowałem osobiście ze sprzedającym i jeśli dobrze pamiętam, obie odmy głowic idą do rury ssącej, między przepływką a przepustnicami....

A pamiętasz który króciec idzie do serwa hamulców?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 16.maja.2017 08:14:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A6/1996/168/R/1

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 19.maja.2017 13:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Chciałbym samodzielnie wymienić szklanki i uszczelniacze trzonków. Są po drodze jakieś pułapki? coś można zwalić? Będę potrzebował szczególnych narzędzi? Na co szczególnie uważać?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 19.maja.2017 13:51:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kompresor :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 19.maja.2017 13:54:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
A da się zawór jakoś podeprzeć jakmiś "haczykiem przez otwór świecy?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 19.maja.2017 14:47:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zależy od silnika, jest na YT, filmik jak user Ziemor, zmieniał uszczelniacze w 16V i tam sobie podpierał tylko o tłok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 18:09:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Przygód z ogarnianiem AAH ciąg dalszy:
- czy tarcza wieńca zębatego do wału zawsze jest przykręcona śrubami z nietypowym łbem? Ja jakieś takie "kwiatuszki" mam zamiast sześciokąta :D
- jak walczyć ze szpilkami łączącymi kolektory wydechowe z wydechem? Wszystkie mam mocno wrdzewiałe we flansze, część ukręcona
- dwa czujniki mam z boku silnika: jeden na fasolkach, jakby czytał z wieńca zębatego, drugi w bloku, jakby bardziej z przodu. Który się wykręca, by włożyć blokade na wymianę rozrządu?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 21:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ad jeden - torksy pewnie...
ad dwa - rozwiertaki i jedziesz. przejeb.na robota ale jak poukręcałeś to ... powodzenia.
a czy - nie wiem :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 21:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Leo napisał(a):
ad jeden - torksy pewnie...

No nie właśnie. Odróżniam torxy, imbusy itp, wiem jakie są "gwiazdki" w śrubach mocujących głowicę itp. A to jest łeb zewnętrzny, ale nie ma sześciu płaskich krawędzi jak normalna śruba, ale chyba 8 łuczków. Jutro zrobię zdjęcie, pierwszy raz widzę takie łby

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 21:54:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
cygaro-avant napisał(a):
Leo napisał(a):
ad jeden - torksy pewnie...

No nie właśnie. Odróżniam torxy, imbusy itp, wiem jakie są "gwiazdki" w śrubach mocujących głowicę itp. A to jest łeb zewnętrzny, ale nie ma sześciu płaskich krawędzi jak normalna śruba, ale chyba 8 łuczków. Jutro zrobię zdjęcie, pierwszy raz widzę takie łby
spline.. ;) ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 22:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a te, no tak. Są takie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4]pojedynek 2,8 czyli AAH kontra ACK
PostNapisane: 27.maja.2017 22:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Nie, nie spline....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: