.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:44:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:12:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
wowo napisał(a):
Dobra, to w takim razie jak najłatwiej rozpoznać czy jest już początek końca??


To akurat napisałem wyraźnie :): . Nie trzeba czekać, tylko wymieniać razem z rozrządem. Gdybym moje A6 kupił przed wymiana pasków i reszty kramu - bez zastanowienia wymieniłbym również całą hydraulikę.
A jak poznać? U mnie lekko obniżył się moment obrotowy. Tylko na jednym wałku (głównym, lewa głowica) pojawiły się minimalne ślady zużycia (ale naprawdę nie powodujące konieczności wymiany, 3 cylinder).
Po założeniu nowej hydrauliki silniczek pokazał 378 Nm (czyli 8 ponad serię).

wowo napisał(a):
Jaki jest koszt hydrauliki, którą ewentualnie należałoby zawczasu wymienić (same części) ?


24 x dźwigienka, 24 x hydroelement, 24 x podkładka na trzpień zaworu ... .
W ASO razem będzie jakieś 2300 zł. . W zamiennikach niedostępne ale są operatywne warsztaty, w których jest to koszt nawet do tysiaka niższy :D .
W ASO DE - również (odczuwalnie) taniej niż w PL :galy: ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
witam
piekny i tresciwy elaborat wprost jak do pracy magisterianskiej. Opisales dokladnie to co sie dzieje z tymi silnikami ja mialem jeszcze to "szczescie" ze wyskoczyla mi dzwigienka podczas gaszeniu samochodu i swobodnym ruchem wyladowala na dnie glowicy, samochod o wlasnych silach dojechal do warsztatu i po kilku "drobnych" :D wymianach tego i owego bangla az milo

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:50:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
wowo napisał(a):
Miki_V6 napisał:
Cytuj:
Wg mnie porownywalna, skoro cena ropy i benz zbliozna, 2.5TDI pali 10l a 2.8V6 10-12 to koszt porownywalny.


Noo jeśli liczysz że 2.8 spali Ci 10l to i owszem. Tylko że tyle NIE SPALI!!!
Stary AAH w coupe przy delikatnej jeździe żłopie 12-13l ale przecież wiesz to doskonale. W A6 te spalanie będzie większe i myśle że 15l nalezy przyjąć śmigając na PB. Mowa oczywiście i mieście po na trasie w jednym i drugim przypadku wyniki są sporo mniejsze.
Masz rację z tym starszym silnikiem, jeśli chodzi o spalanie.Ale w 2.8 30v przy delikatnej jeździe po mieście można zejść do 10 litrów. Przynajmniej mi sie to czasami udaje , choc przyznam że rzadko. A średnia spalania u mnie wynosi do 12 litrów. Maxymalnie miałem 15. Trasa 8-9.

Miki V6- polecam Ci A4 2,8 30v sedanie, w manualu oczywiście. Buda jest lżejsza i osiągi lepsze niż w A6 z tym samym silnikiem. A jak chcesz mieć jeszcze mniejsze spalanie, to szukaj takiej z napędem na jedną oś .Choć radocha z jazdy większa z Q.

To, co moim zdaniem deklasuje 2,5tdi w porównaniu do 2,8 30v to dźwięk silnika na + w benz, mniejsza moc w tdi, słabsze osiągi od 0-100 w tdi ,mniejsza prędkość max w tdi, ceny paliw te same a różnica w spalaniu nieznaczna, większa awaryjność tdi'ków ,zwłaszcza tuningowanych, niższa cena zakupu 2,8.

POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 17:32:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
K@mil napisał(a):
wowo napisał(a):
Miki_V6 napisał:
Cytuj:
Wg mnie porownywalna, skoro cena ropy i benz zbliozna, 2.5TDI pali 10l a 2.8V6 10-12 to koszt porownywalny.


Noo jeśli liczysz że 2.8 spali Ci 10l to i owszem. Tylko że tyle NIE SPALI!!!
Stary AAH w coupe przy delikatnej jeździe żłopie 12-13l ale przecież wiesz to doskonale. W A6 te spalanie będzie większe i myśle że 15l nalezy przyjąć śmigając na PB. Mowa oczywiście i mieście po na trasie w jednym i drugim przypadku wyniki są sporo mniejsze.
Masz rację z tym starszym silnikiem, jeśli chodzi o spalanie.Ale w 2.8 30v przy delikatnej jeździe po mieście można zejść do 10 litrów. Przynajmniej mi sie to czasami udaje , choc przyznam że rzadko. A średnia spalania u mnie wynosi do 12 litrów. Maxymalnie miałem 15. Trasa 8-9.

Miki V6- polecam Ci A4 2,8 30v sedanie, w manualu oczywiście. Buda jest lżejsza i osiągi lepsze niż w A6 z tym samym silnikiem. A jak chcesz mieć jeszcze mniejsze spalanie, to szukaj takiej z napędem na jedną oś .Choć radocha z jazdy większa z Q.

To, co moim zdaniem deklasuje 2,5tdi w porównaniu do 2,8 30v to dźwięk silnika na + w benz, mniejsza moc w tdi, słabsze osiągi od 0-100 w tdi ,mniejsza prędkość max w tdi, ceny paliw te same a różnica w spalaniu nieznaczna, większa awaryjność tdi'ków ,zwłaszcza tuningowanych, niższa cena zakupu 2,8.

POZDRAWIAM


problem w tym, ze niezaleznie od stylu jazdy 2.8 zawsze konsumowal mi ok 15-16 PB po miescie... 10? coz, nie twierdze, ze to sci-fi, lecz, zwazywszy na moje doswiadczenia, bardzo nieprawdopodobne...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 17:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Ni daj sie oszukac i nie daj sobie wcisnac 2.5 TDI to jest nawet fajny motor dopoki dziala,osiagi raczej slabawe,poruszalem sie takim w A4 150 konnym i to jezdzi podobnie jak moj ABC i palil przy tym 9l bez problemu. A jak Ci cos kleknie w tym 2.5 to lepiej zebys mial gruby potrfel :): 1.9 widze ze tez rozwazasz ale to tez nie jest zbyt zwawe a jak to zacipujesz to bedziesz mogl spac spokojnie? ten sound 1.9 to jakis koszmar jest przeciez :zly:

Biez 2.8 30v i nawet sie nie zastanawiaj masz 193km juz w seri bez zadnego srania sie jezdzi fajnie pali raczej rozsadnie,chyba nawet mniej niz te starsze V6
Ojca 2.4 w A6 potrafi spalic 10l w miescie a to silnik ktory pali przeciez podobnie co 2.8 30v

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 17:43:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
I znowu po raz n-ty na tym forum problem TDI czy PB. Ludzie są wyznawcy TDI którzy w życiu nie kupią benzynki i odwrotnie. Choć nie znam Was osobiście to po przeczytaniu setek postów niektórych userów można wywnioskować że Baskecik czy Spanky nigdy nie usiądą w benzynie tak samo ja czy inni użytkownicy CCCO nie wybiorą TDI. Ja osobiście brał bym 2.8 nie pali znowu tak dużo (RS 6 pali więciej :D ) da się przeżyć te 10 czy 12 litrów. Oczywiście jeśli się nie robi 500 km dziennie. TDI też ma swoje niepodważalne zalety. Każdy indywidualnie powinien wziąć kartkę i długopis (chociaż żyjemy w XXI wieku więc lepiej otworzyć excela :595: ) i stworzyć sobie tabele za i przeciw Dieslowi bądź benzynie. Policzyć średni miesięczny koszt "wachy" i ewentualnie koszty naprawy silnika ( tu pole popisu ma diesel). Jak dla mnie PB rulez czyli ja stawiam na 2.8 :!: [/quote]

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 18:24:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Przy 25k km rocznie i tej samej cenie paliwa, różnica na korzyść diesla to przynajmniej 3-4k zł na paliwie. Pytanie czy czasem taka różnica nie zostanie na szybko zniwelowana kosztownością napraw 2,5TDI...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 18:50:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
wowo napisał(a):
Miki_V6 napisał:
Cytuj:
Wg mnie porownywalna, skoro cena ropy i benz zbliozna, 2.5TDI pali 10l a 2.8V6 10-12 to koszt porownywalny.


Noo jeśli liczysz że 2.8 spali Ci 10l to i owszem. Tylko że tyle NIE SPALI!!!
Stary AAH w coupe przy delikatnej jeździe żłopie 12-13l ale przecież wiesz to doskonale. W A6 te spalanie będzie większe i myśle że 15l nalezy przyjąć śmigając na PB. Mowa oczywiście i mieście po na trasie w jednym i drugim przypadku wyniki są sporo mniejsze.

W jakich rocznika wkałdano wspomniane silniki??
AFB,AKN,AKE i AYM, BDG, BAU


Przyjalem spalanie usrednione trasa/miastlo, a co spalania ponizej 10l na trasie dla 2.8V6 30V A6 to troche to watpnie i to tymbardziej przy Quattro.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 19:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Miki_V6 napisał(a):
Przyjalem spalanie usrednione trasa/miastlo, a co spalania ponizej 10l na trasie dla 2.8V6 30V A6 to troche to watpnie i to tymbardziej przy Quattro.
Ja mam ośkę, manual,oponki 195..to ma też mały wpływ na spalanie. Katalogowe spalanie 2,8 30v 6,9l./100km na trasie. Ja miałem 8 litrów przy prędk. 90-120km/h. A to że trudno w to uwierzyć...? Kto nie chce nie musi. Średnie spalanie non stop wychodzi u mnie 10-12l.Po co mi gaz, czy diesel ? :peace:


Ostatnio edytowano 03.gru.2006 20:43:12 przez K@mil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niech przemowi AUDI AG odnosnie spalania:

C5 2.8 m (a)
szosa: 7.3 (7.6)
miasto: 14.3 (15.9)

C5 2.8q m (a)
szosa: 8.2 (8.7)
miasto: 15.4 (18)


doprawdy, to swietny silnik, lecz na wszelkie twory transcendentne, jak moze wam wychodzic 10 po miescie?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Czyli rozumiem ze koszt spalania i kultura pracy przemawia na 2.8V6 30V a jak wyglada sprawa gdy 2.5 V6 TDI oraz 2.8V6 30V spotkaja sie na drodze? Czy TDI jest bardziej dynamiczny? Moc przy 2.5 180KM a V6 193 jest porownywalna.
Oraz gdy TDI jest 150 a V6 193?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Znów czytam steki bzdur o awaryjności diesli i super oszczędnych 2,8 ... i znów mój kot marki żeńskiej dziwnie się na mnie spojrzał sugerując zamknięcie przeglądarki ...
Pitolcie głupoty dalej. Miłego spamu
;)
@meszrum - szkoda czasu
Miki_V6 napisał(a):
Moc przy 2.5 180KM a V6 193 jest porownywalna.
Oraz gdy TDI jest 150 a V6 193?

Oho ... coraz lepiej ... w sumie co to jest 13 KM ... ;)
Porównujcie od razu do 1Z`ta będzie wygodniej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
baskecik napisał(a):
(...)i znów mój kot marki żeńskiej dziwnie się na mnie spojrzał sugerując zamknięcie przeglądarki ... (...)


posiadam to samo zwierze, tej samej plci, tyle ze w kilku sztukach [ :): ].
lubia TDI [grzeja futro na masce], nie lubia OTTO.

to chyba wystarczajacy powod, by kupic TDI.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:17:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
baskecik napisał(a):
(...)i znów mój kot marki żeńskiej dziwnie się na mnie spojrzał sugerując zamknięcie przeglądarki ... (...)


posiadam to samo zwierze, tej samej plci, tyle ze w kilku sztukach [ :): ].
lubia TDI [grzeja futro na masce], nie lubia OTTO.

to chyba wystarczajacy powod, by kupic TDI.

OT: Moje zwierzę jest w ilości 1 szt, ale 2 razy do roku generuje kolejne porcje i przyciąga armię adoratorów które leją mi na koła i rysują pazurami dach. Oczywiście dach TDI. Na benzyniakach też nie siadają, coś w tym jest ... kot zawsze ciągnie do złego ;) Chyba widzą w TDI takie ukryte fuujjj takie bleee... ;)
Dlatego nie powinno się kupować TDI.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:34:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
baskecik napisał(a):
meszrum napisał(a):
baskecik napisał(a):
(...)i znów mój kot marki żeńskiej dziwnie się na mnie spojrzał sugerując zamknięcie przeglądarki ... (...)


posiadam to samo zwierze, tej samej plci, tyle ze w kilku sztukach [ :): ].
lubia TDI [grzeja futro na masce], nie lubia OTTO.

to chyba wystarczajacy powod, by kupic TDI.

OT: Moje zwierzę jest w ilości 1 szt, ale 2 razy do roku generuje kolejne porcje i przyciąga armię adoratorów które leją mi na koła i rysują pazurami dach. Oczywiście dach TDI. Na benzyniakach też nie siadają, coś w tym jest ... kot zawsze ciągnie do złego ;) Chyba widzą w TDI takie ukryte fuujjj takie bleee... ;)
Dlatego nie powinno się kupować TDI.

przepraszam bardzo nic nie rozumie z tego watku ale w temacie zwierzatek to moge sie wypowiedziec
LPG to jest mniam ale ma jedna wade u mnie na podworku sraja na niego golebie a na niebieskim lakierze wyglada to niechlujnie aha i jeszcze jedno jak jedziesz za szybko to atakuja lusterka ktore tez mam pomalowane na niebiesko- te golebie to zle stworzenia sa

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:45:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
meszrum napisał(a):
niech przemowi AUDI AG odnosnie spalania:

C5 2.8 m (a)
szosa: 7.3 (7.6)
miasto: 14.3 (15.9)

C5 2.8q m (a)
szosa: 8.2 (8.7)
miasto: 15.4 (18)


doprawdy, to swietny silnik, lecz na wszelkie twory transcendentne, jak moze wam wychodzic 10 po miescie?

Tak naprawde te dane to nie jest do końca wiarygodne źródło.
Wiesz,że dane katalogowe dotyczące spalania są bardzo uśrednione i dotyczą jedynie przewidywalnego spalania jakie powinno mieć dane auto. Nie mówie już o czynnikach wpływajacych na ilość pochłoniętego paliwa jak temp,wspołczynnik oporu cx,wzniesienia i inne mnożące sie pierdoły.Ba fabryki nawet specjalnie nie zajmuja się opracowywaniem ile dane auto spali - wszytskie te dane powstają jako efekt uboczny przy badaniu norm emisji spalin,które sprawdza sie dla auta w cyklu miejskim (ECE) i pozamiejskim (EDUC).
W zasadzie dane które podał K@mil są dośc realne. Moja w mieście przy delikatnym gazie pali od 13 w góre, w trasie do predkości 120 min 9 litrów
P.S. Uwielbiam diesle,ale nie w naszej szerokości geograficznej - tutaj w zimie jest im zdecydowanie za chłodno :)

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Ostatnio edytowano 03.gru.2006 23:24:38 przez ozzy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:48:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Mnie to najbardziej rujnuja auto komary,muchy,muszki i chrzaszcze nijak to nie schodzi ze zderzaka. W temacie kotow i psow mam na koncie po jednym.... ptaka tez jakiegos ale nie wiem jakiego bo przypikowal w przednia szybe i zniknol :zly: Odnosnie tematu 2.5 TDI moze spalic mniej niz 6 litrow w trasie i to mnie cieszy.... czytajac to forum boje sie co bedzie jak sie zepsuje.... ale nadal kurka jezdzi :galy:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 00:29:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Miki_V6 napisał(a):
Czyli rozumiem ze koszt spalania i kultura pracy przemawia na 2.8V6 30V a jak wyglada sprawa gdy 2.5 V6 TDI oraz 2.8V6 30V spotkaja sie na drodze? Czy TDI jest bardziej dynamiczny? Moc przy 2.5 180KM a V6 193 jest porownywalna.
Oraz gdy TDI jest 150 a V6 193?
Osiągi od 0-100km/h i prędkość max. mówi mi wszytko. Czyli tdi zawsze zostaje w tyle :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 08:37:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
K@mil napisał:
Cytuj:
Osiągi od 0-100km/h i prędkość max. mówi mi wszytko. Czyli tdi zawsze zostaje w tyle

To że 0-100 zostaje o około 1s jeszcze nic nie świadczy. To samo jest z prędkością maksymalną. Ile razy w roku jeździsz z taką prędkością?? Odpowiem za siebie: po naszych kochanych drogach jest to może 1-4 razy do roku ze wskazaniem na 1.
Przy codziennej eksploatacji, jeździe miejskie i poza miejskiej TDI bije o głowe benzyniaka (po programie to już zupełnie inna bajka) Wysoki moment w niskich obrotach robi swoje.
Nie ujmuje tu nic 2.8 30V bo to poważny motorek z dobrymi parametrami i także bardzo elastyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 10:46:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
wowo napisał(a):
[TDI bije o głowe benzyniaka (po programie to już zupełnie inna bajka) Wysoki moment w niskich obrotach robi swoje.
Nie ujmuje tu nic 2.8 30V bo to poważny motorek z dobrymi parametrami i także bardzo elastyczny.
OK.Tu kolega pyta jakby wyglądało spotkanie tych dwóch silników na trasie, czyli po prostu który by wygrał od startu, pomijając to, czy takimi prędkościami jeżdżę,bo nie jeżdżę ,ale nie o to tu chodzi. Z tego co pamiętam, to nie chodzi tu też o jedną sekundę do setki, choć to też dużo, a o trochę więcej. Po prostu 2,8 jest mocniejszy,szybszy w pełnym zakresie prędkości. Więc wytłumaczcie mi co to znaczy że 2,8 sunie a tdi rwie doopę? Skoro 2,8 i tak jest ciągle z przodu?Może diesel ma większy moment obr. ale 2,8 jest ciągle z przodu??

PS.Jeżeli mogę też kogoś prosić, to niech poda prawdziwe, dokładne dane katalogowe porównując start od 0-100km/h, najlepiej też do 200km/h, i prędkości max. w tych dwóch silniczkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: