.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 23:00:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2008 23:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
Esperak napisał(a):
Gaz w wersji sekwencyjnej ( porządna instalacja i montaż) nie zmienia parametrów silnika jego osiągów i żywotności.
Oczywiście mowie tu o markowych porządnie zainstalowanych instalacjach do tego z porządnym strojeniem nie ustawieniem "autokalibracja". I tu niestety muszę przyznać że odsetek godnych polecenia gaziarzy jest mniejszy niż odsetek porządnych mechaników. A instalacja w takim warsztacie nie kosztuje 4K tylko 8K. Ale za to otrzymujemy A8 w którym nie poznasz że masz gaz! jeśli ci właściciel nie powie :):

oczywiście pozostje kwestia własnych upodobań (uprzedzeń) użytkowników
którzy odpierają wszelkie argumenty bo GAZ JEST ZŁY!

Dobry wniosek jest taki że nie mogą wszyscy pomykać na LPG bo LPG osiągnie cene PB.

tak jako już czysta dygresia.
Właśnie jestem po 4 kursie Katowice-Starachowce i po raz 4 spalanie LPG 12L/100km. jazda jak pozostali na trasie. Kto mi powie że A8 jest paliworzerna.. :diabel:


Zgadzam sie z toba w 100 %... ale Dla mnie gaz jest tylko wyjście z sytuacji dla ludzi którzy :
- dużo jeżdżą
- mają samochody które dużo palą i nie da sie nimi jeździć bo poprostu nie stać
bo nie oszukujmy sie , jak kogoś stać na nowe a8 to leje na to czy wyda na paliwo 800 zł czy 1500

- Uwierz mi kolego Esperak , byli tacy co za gaz daliby sie pociąć że tania jazda itd , koleś bmw 740 zamykał licznik taka miał instalke , i co posypał sie samochodzik przegrzał , jak i wiekszość ludzi którzy jeździli ci powiedz 40 -50 tys przjedziesz bez problemów zakochasz sie , poźniej sie schody zaczynają. a teraz jak zapytam ich o gaz ???to usłyszysz "powoli bedziemy sie z tego wyfocywać " bo to jest tylko alternatywa dla biednych ludzi poprostu bo takto nie byłoby jazdy byle gdzie albo wogole samochodu ...ja już z tych co jeździli i wiem że lepiej skromniejsze młodsze mniejsza pojemność a bez kombinacji....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 00:10:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
...jakich kombinacji :?: są ludziska którzy jednym autem robią min 200 tys na gazie i sprzedaja taki wóz który ma pod maską 600tys przejechane ogółem i najeździ jeszcze pare km. Podstawa to dbanie o nalezyty stan instalacji, niebagatelizowanie kłopotów z wtryskiwaczami na sekwencji, co 10-15tyś sprawdzanie parametrów mieszanki czyli nic poza to co robi się na Pb.
kolego jak cie czytam to mi sie przypomina "tato a marcin powiedział" :056:

Gaz to zło konieczne w tych zasranych czasach bo gdyby inaczej sie sprawa miała na rynku ropy to nie było by 60% postów na tym forum, a równie dobrz można powiedzieć że ON jest dla ubogich i opał&frytki sa dla uboższych :/


p.s piękne masz wozy... mają gaz? :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 20.sty.2008 00:15:30 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 00:14:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Esperak napisał(a):
A co tu o oświecać czytać umiesz to poczytaj napisane jest tu o tym na forum z milon razy

Gaz w wersji sekwencyjnej ( porządna instalacja i montaż) nie zmienia parametrów silnika jego osiągów i żywotności.
Oczywiście mowie tu o markowych porządnie zainstalowanych instalacjach do tego z porządnym strojeniem nie ustawieniem "autokalibracja". I tu niestety muszę przyznać że odsetek godnych polecenia gaziarzy jest mniejszy niż odsetek porządnych mechaników. A instalacja w takim warsztacie nie kosztuje 4K tylko 8K. Ale za to otrzymujemy A8 w którym nie poznasz że masz gaz! jeśli ci właściciel nie powie :):

oczywiście pozostje kwestia własnych upodobań (uprzedzeń) użytkowników
którzy odpierają wszelkie argumenty bo GAZ JEST ZŁY!

Dobry wniosek jest taki że nie mogą wszyscy pomykać na LPG bo LPG osiągnie cene PB.

tak jako już czysta dygresia.
Właśnie jestem po 4 kursie Katowice-Starachowce i po raz 4 spalanie LPG 12L/100km. jazda jak pozostali na trasie. Kto mi powie że A8 jest paliworzerna.. :diabel:


I to jest ta twoja super wiedza, którą chciałeś przekazać na temat LPG ? :diabel: Przeczytaj teraz jeszcze raz moją wcześniejszą wypowiedź, bo zupełnie jej nie zrozumiałeś, normalka, jak większość Polaków masz problem w czytaniu ze zrozumieniem (podobno to kwestia niewłaściwego u nas systemu nauczania...). Do tego doszedł chyba uraz osobisty jako posiadacza A8 w konfrontacji z wyrażeniem "stary kondon". :D Otóż nigdzie nie napisałem, że jestem przeciwnikiem instalacji, nie napisałem również nic o zaletach czy wadach takiego rozwiązania, napisałem wyraźnie jakie jest odczucie w tej kwestii przeciętnego Niemca jako uzasadnienie niskich cen tych niestety starych już aut... Wystarczy spojrzeć, A8 cenowo zbytnio nie odbiega od typowego A6 lub A4 TDI w tym samym roczniku... (auta ponad 10-letnie)

Widzisz, trzeba spojrzeć z dystansem, przeczytać po raz drugi, byłoby mniej nerwów w wypowiedziach ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 00:18:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
i żeby nie było nigdy nie byłem za gazem czy olejem napędowym dlatego wole miec do codziennego wycierania jedno auto a drugie (które bardziej lubie :) ) na niecodzień :diabel: :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 07:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak bym miał lużne 40 tyś to bym jeżdził S8 w manualu na LPG. A w temacie diesel czy benzyna z gazem, nie chce mi się wypowiadac, bo temat wraca raz w miesiącu przez ostanie cztery lata.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 12:48:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Najrozsądniejszy wybór po przesiadce z C4 to A6 1.9TDI 130KM AVF ewentualnie AWX.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 13:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
mauzer moja wypowiedź jest oparta o przygodach znajomych jak i swoje przygody z tym cudownym paliwem , chcesz to sobie jeździj nikt Ci ani nie broni ani nie odradza , powiedziałem coś mądrego na temat a ty odrazu sie tu popisujesz "tato a marcin powiedział" , coś czy jest dobre jeśli nie wiesz ocenia sie też po spostrzeżeniach innych nie tylko swoich...
- tak temat lpg wraca bez przerwy dla mnie mogłoby go wogóle nie być byłyby mniejsze korki , bezpieczniej na drogach i wogole nie byłoby "szalejących mężczyzn w rozlatujących sie gruchotach "a w trawajach za to bardziej tłoczno :D:D:D:d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 14:19:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Przemysław napisał(a):
Zgadzam sie z toba w 100 %... ale Dla mnie gaz jest tylko wyjście z sytuacji dla ludzi którzy :
- dużo jeżdżą
- mają samochody które dużo palą i nie da sie nimi jeździć bo poprostu nie stać
bo nie oszukujmy sie , jak kogoś stać na nowe a8 to leje na to czy wyda na paliwo 800 zł czy 1500

- Uwierz mi kolego Esperak , byli tacy co za gaz daliby sie pociąć że tania jazda itd , koleś bmw 740 zamykał licznik taka miał instalke , i co posypał sie samochodzik przegrzał , jak i wiekszość ludzi którzy jeździli ci powiedz 40 -50 tys przjedziesz bez problemów zakochasz sie , poźniej sie schody zaczynają. a teraz jak zapytam ich o gaz ???to usłyszysz "powoli bedziemy sie z tego wyfocywać " bo to jest tylko alternatywa dla biednych ludzi poprostu bo takto nie byłoby jazdy byle gdzie albo wogole samochodu ...ja już z tych co jeździli i wiem że lepiej skromniejsze młodsze mniejsza pojemność a bez kombinacji....



W tej że kwesti to niemasz chba doświadczenia ja na gazówkach pomykam juz okrągle 10 lat i zrobiłem 500 tyś km. Pierwszą gazówką jaką miałem był wspamiały FSO z 95r. 1,6 GLI Ach cóż to był za wóz :diabel: zrobił umnie na gazie 70K aa niebył nowy jak go kupowałem i jakoś zurzycia silnika nadmiernego niezauważyłem aa jak wiadomo polonez z przebiegiem 200K bez kapy to był wówczas wyczyn. Przez ten okres przeszłem kilka aut każde na LPG każde nakreciło sporo kilosów i żadne z powodu LPG niemiało klopotów.
Jak juz tu napisano podstawową sprawą jest odpowiednia dbałość i tak pamietam w 90 latach jak miałem moje pierwsze LPG była powszechna moda że jak ktoś luż pomykał na LPG to do silnika lał też najtańszy olej jaki się dało kupić a świecie to tylko ISKRY za 1,5zł bo przecież ma być tanio. I faktycznie co po niektórym potem cuda się działy a to silnik kleknoł po 50K a to rozerwało puszke filtra bo przewodów WN niewymienił itp. ja od zawsze jeżdząc na LPG stosowałem bardzo dobre oleje, świece, kable itp, i może dlatego po 10 latach niemogę powiedzieć że LPG sprawiło mi zawód, choć wczesne instalki muszę przyznać były toporne i zdałożo się że coś kichło, ale to tylko był sygnał iż trzeba przejeć instalacje WN bo gdzieś jest przebicie.
I tak silnikiem opla 2,0 zrobiłem na LPG 140K sprzedając przy stanie 180K nadal jeżdził jak zegarek i nie brał grama oleju przy normalnej jezdzie.

Moja pierwsza audiczka B4 juz 4 lata smiga na LPG nakreciła 100K obecnie przbieg 220K i co a no śmiga nadal pieknie do 100km/h nadal ma katalogowe 10s, oczywiście podkreślam sprawe odpowiedniego serwisu (dbałości) bo to ma kluczowe znacznie i stosowanie dobrych materiałów eksplatacyjnych.
Na koniec przykład z mojego podwórka również lecz nie ja jestem użytkownikiem auta Daewoo Nexia rocznik 1997 (kupiona jako nówka nadal ten sam właściciel) na LPG od 2000r przy przebiegu rzędu 80K obecnie przebieg 290K. Silnik nadal zdrowy smiga, oczywiście regularnie i rzetelnie serwisowany. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że najzdrowsze w tym aucie to silnik bo niestety karoseria to już niekoniecznie

Sprinter napisał(a):
I to jest ta twoja super wiedza, którą chciałeś przekazać na temat LPG ? :diabel:


A jaką wykładnie miałem ci przedstawić bo nie kumam chcesz usłyszeć wykład o budowaniu mapy algorytmu sterującego wtryskami LPG.? lub zależniści inpulsów sterowania pb/lpg????
Zadaj pytanie to ci podpowiem konkretnie jeśli takowe posiadasz.

Ja sam konfiguruje sobie swoje samochody i buduje mape wtrysków bo mam do tego odpowiednią wiedzie dlatego twierdze że gaz jest OK dopiero po dopracowaniu a tego unas w PL niestety u gaziaży brakuje.

Co do DE to pojecie Niemców do LPG jest niekoniecznie takie jak je przedstawiasz bo jak PB u nas kosztowało 1,20zł to też nikt o LPG niemyslał.
Mam tam sporą cześć rodziny i zdaża mi się tam bywać wiec niemów że niemcy o LPG nie myslą bo jak PB przekroczy u nich 2 euro to zobaczysz jak zaczną montować instalacje jeszcze nas przegonią.
W momencie jak zakładałem moją pierwszą instalacje to w gronie najbliższych kierowców w rodzinie byłem traktowany jak jakiś heretyk i wróżono mi że w krótkim okresie wymienię z 5 silników. wówczas PB kosztowało 2,50zł a LPG 0,70zł na śląsku było 5 stacji do tankowania, a zimą zawsze brakowało gazu to jeżdziło się tankować pod kraków takie to były czasy. Obecnie ci wszyscy moi bliscy którzy wówczas tak ostro mnie krytykowali, jezdzą juz dlugie lata na LPG i niepotrafią sobie nachwalić. :):

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 16:17:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Esperak! Przyjedziemy do Ciebie z instalacjami i kazdemu po ustawiasz gazik zeby hulał jak ta lala :) hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 16:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
3 auta z elpegie (od poldka po BMW), 3 lata kłopotów.
5 diesli.10 spokojnych lat.
Koniec.

PS: Pabianice. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 16:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jeśli Lonnyy jeszcze nie wybrał ,to tylko dlatego że nie przewiózł dupska 4,2 :D .


Ps: Oleśnica


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2008 17:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
KRapicki mówił, że swoje A8 sprzedaje, może warto sie zainteresować ?


Białystok :D

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 09:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
ADAM 12 napisał(a):
Jeśli Lonnyy jeszcze nie wybrał ,to tylko dlatego że nie przewiózł dupska 4,2 :D .


Ps: Oleśnica


Basket też chyba nie jezdził 4,2 bo 10 lat emeryckiej jazdy zpowolniło mu zycie :D

P.S Siedlce

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 10:08:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8325
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja uważam (bo ktoś mówił że ma się kompleksy A8 kontra "stary kibel/kondon" itp.

Otóz nie widzę problemu - mogę przyznać moje A8 to stary kondon, kibel i zwać je można jak się chce, ale lubię to auto, pasuje mi pod każdym względem a dzięki temu że wiele ludzi uważa je za starego kondona jest tańsze (lepiej dla mnie :P)

PS: Mińsk Maz.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 10:11:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jaki czas temu mialem podobny dylemat, a wybralem... to co w podpisie :diabel:
dieslami juz sie najezdzilem :):
ps. WrocLove :peace:

a teraz piszcie jakiego koloru jest wasz samochod :D

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: