.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.sty.2025 10:51:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:38:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zasadniczo koszta będą identyczne (mój AFN q nie jest serią i nie pali tyle co seria) a ceny gazu nie galopuje tak jak ON`u.
Szukać będę auta z zamontowanym LPG coby nie brnąć w koszta (ma to być tani bezpieczny dupowóz quattro, bo tak traktuję każdą benzynę z gazem).
W międzyczasie zobaczę jak kształtuje się rynek cen paliw i jeśli tylko coś się zmieni na lepsze - wracam do jedynej dla mnie słusznej opcji.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:46:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Baskecior napisał(a):
Zasadniczo koszta będą identyczne (mój AFN q nie jest serią i nie pali tyle co seria) a ceny gazu nie galopuje tak jak ON`u.
Szukać będę auta z zamontowanym LPG coby nie brnąć w koszta (ma to być tani bezpieczny dupowóz quattro, bo tak traktuję każdą benzynę z gazem).
W międzyczasie zobaczę jak kształtuje się rynek cen paliw i jeśli tylko coś się zmieni na lepsze - wracam do jedynej dla mnie słusznej opcji.


to ja juz kompletnie zgłupiałem , baskket kup faktycznie b6 avf lub awx i nie kombinuj ;)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 22:49:18 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
jak chcesz kupować już z instalką to nastaw się od razu na podmiankę wtrysków i/lub reduktora i/lub komputera. Rozczarowanie będzie mniejsze ;) Oczywiście najlepiej byłoby jakbyś kupił o 4 tys tańsze auto i zamontował nową instalke, ale cudów nie ma, na twoim miejscu także cekowałbym w zagazowanego sprzęta i poprawił co trzeba

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 23:14:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
100km ACK z LPG to 7-8L ON, przy obecnych cenach, gaz na wiosne na pewno troche potanieje jak co roku od 10 lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 23:22:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
stawsz napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Zasadniczo koszta będą identyczne (mój AFN q nie jest serią i nie pali tyle co seria) a ceny gazu nie galopuje tak jak ON`u.
Szukać będę auta z zamontowanym LPG coby nie brnąć w koszta (ma to być tani bezpieczny dupowóz quattro, bo tak traktuję każdą benzynę z gazem).
W międzyczasie zobaczę jak kształtuje się rynek cen paliw i jeśli tylko coś się zmieni na lepsze - wracam do jedynej dla mnie słusznej opcji.


to ja juz kompletnie zgłupiałem , baskket kup faktycznie b6 avf lub awx i nie kombinuj ;)


tez jestem tego samego zdania , bo kombinuje jak kon pod góre i nie wiem ile ugra na tym , moze ten zestaw ACK+LPG w przeliczeniu bedzie palil 1l ON na 100 km mniej ... :D

zamienil stryjek siekierke na kijek ... :):


p.s w dziale ogloszen jest avf w q na sprzedaz ... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 23:38:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przemo...

Oczywiscie to Twoja sprawa... ale... czy Ty aby nie chcesz szkłem dupy podetrzec.

Z tego co pisałes Twoja B5 jest calkiem niezle doinwestowana, pomijajac zawieszenie, pompa, wtryski, program, sprezarka.
Nie masz pewnosci na jakiego kibla trafisz i ile trzeba bedzie w niego wpakowac.
Oczywiscie jestem za czestą zmianą fur... ale przy tak płytkim rynku... troche to sie kupy nie trzyma.
Pojezdzic troche gazownią zeby za chwile znow wrocic do diesla - oczywiscie moze byc roznie ale nie spodziewalbym sie spadku cen gnoju ponizej piątaka.

Wodzu... przemysl to jeszcze.

Chyba że... no chyba ze... ktoś Ci płaci 15 tysi za Twoją... to jestem w stanie zrozumieć.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 07.lut.2012 23:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na Was zawsze można liczyć. :D Chce człowiek odejść od diesla to go żenią z dieslem. O taki mój los ... :): :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 00:23:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
sluszna decyzja ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 01:43:03 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Baskecior napisał(a):
Kolejne pytanie: jaką instalkę gazu sugerujecie do ACK ?

Swojego ACK zagazowalem BRC Plug&Drive (4 tys) czy jakos tak. Ponad 50tys bez problemu. Szukaj auta bez instalki, nie wiadomo co tak jest i jak zrobione. U mnie jakas byla, ale skopana na maxa, trzeba bylo wywalic i wstawic jakas normalna, dzialajaca bez problemow. Do kosztow instalki dolicz nowe swiece i przewody, ok 600zl.

A4 jest lzejsze, a w A6 mam spalanie 11-14lpg. Przy dobrej instalce oszczedzisz na spalaniu przy eksploatacji, wg mnie. Co Ci z instalki za 2tys, jak masz ok 5zl drozej na 100km?

ACK to wolnossace bydle, jedzie dopiero od 3tys obrotow. Jak doprowadzisz po zakupie do stanu uzywalnosci to poza normalna eksploatacja czeka Cie tylko dodatkowe dolewanie oleju.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 08:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
stawsz napisał(a):
emge napisał(a):
Nie zapominajmy o cenie zakupu S4 vs 2.8q.
20 kpln chyba mało na eSę



no tak ale to tez zalezy kto i gdzie kupuje - ja za takiego starego pierdziela nie dam wiecej jak 3000 - 3200 euro i nic mu nie pomoze ze bedzie Esa czy nie Esa wiec to akurat nie argument - i nie piszcie ze kupie trupa i szrota plizzzz


Na tej samej zasadzie moge napsiac ze nie dam wiecej niz 3000 euro za A8d3. Nie dam i już. Co z tego wynika? Ze po prostu nie kupei A8d3 ! :0
I tak samo zapewne jest z tym S4 za 3000 euro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 08:37:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Frolik napisał(a):
stawsz napisał(a):
emge napisał(a):
Nie zapominajmy o cenie zakupu S4 vs 2.8q.
20 kpln chyba mało na eSę



no tak ale to tez zalezy kto i gdzie kupuje - ja za takiego starego pierdziela nie dam wiecej jak 3000 - 3200 euro i nic mu nie pomoze ze bedzie Esa czy nie Esa wiec to akurat nie argument - i nie piszcie ze kupie trupa i szrota plizzzz


Na tej samej zasadzie moge napsiac ze nie dam wiecej niz 3000 euro za A8d3. Nie dam i już. Co z tego wynika? Ze po prostu nie kupei A8d3 ! :0
I tak samo zapewne jest z tym S4 za 3000 euro...


chlopaku nie chce tu sie rozzpisywac za dlugo bo to jest OT ale powiem tyle glupoty pleciesz i koniec kropka w gwoli scislosci najdrosze b5 1.9 tdi placilem w tamtym roku po 2000 -2300 euro roczniki 2000-2001 wiec sam widzisz ze 1000 extra to50% ceny i nie byly to szroty

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 08:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
nie chce zbytnio ciagnac OT, i pisze to bez zadnej złosliwosci wzgledem Ciebie, majac S4 za 3000 euro i b5 tdi 2000-2001 za 2-2,3 tys euro to powinenes miec w ciągłej sprzedazy po kilkanascie takich aut, bo na kazdym miałbys przebitke po 1,5-2 tys euro i auta powinny schodzic na pniu... chyba ze masz w ciagłej sprzedazy kilkanascie takich aut, to przepraszam

Na mobile.de najtansze S4b5 jest za 4500 euro... widziałem kilka polskich sztuk za 20-25 tys zł i to raczej były gnioty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 08:44:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Nie wiem co wy z tymi TDI-kami, takie ACK będzie kulturalne, ciche, ładnie brzmiące i nie zabraknie cymbałek :):

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 08:56:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jednym słowem ładne ack w q i zalożyć dobrą instalkę do tego i wio. Coś tam można pogonić :) Chętnie bym się z takim ACK spróbował moim 7A.... ciekawe która technologia wygrałaby ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 09:14:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
ja mam porównanie ack z 7a które miałem i z aah kumpla. do setki około sekundy lepiej, lepsza elastyczność, spalanie podobne/troszkę mniejsze

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 10:07:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
emge napisał(a):
Nie wiem co wy z tymi TDI-kami, takie ACK będzie kulturalne, ciche, ładnie brzmiące i nie zabraknie cymbałek :):

W porównaniu do tego co mam teraz zabraknie na pewno, ale trudno trza będzie jakoś przeżyć. Szukam "fałki" z powodu w miarę rozsądnego momentu na dole, choć do mojego chipsniętego turbognoja dużo temu będzie brakowało. Wysoka moc mnie nie interesi, , bo po autostradach latam rzadko.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 10:36:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie wiem do końca jak to jest z ACK w manualu bo od czasu do czasu jeżdże w automacie ale patrząc na dane producenta to tak źle nie będzie, 0-100km/h ACK w manulau 7,2s, S3 8L 6,8s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 10:44:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Basket, jest do sprzedania A6 3.0 z 2004 "hamerykanski" avant, zagazowany z tipem, serwisujemy go 3 lata , zdjecia mam miec dzisiaj :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 10:56:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
emcior napisał(a):
Basket, jest do sprzedania A6 3.0 z 2004 "hamerykanski" avant, zagazowany z tipem, serwisujemy go 3 lata , zdjecia mam miec dzisiaj :)

Ani A6 ani 3.0 ani tip mnie nie interesują.
Dzięki. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 11:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Basket, IMO to poszukaj sobie A4B5 1.8Tq w wersji 180PS, albo jakikolwiek, aby w dobrym stanie i zrobic soft na 180PS - będzie lepiej niż z V6 się odpychało, będzie czuć kopa z suszarki.
Ostatnio miałem okazję doznać przyjemności prowadzenia mojej byłej B5'tki, dołożony został komputer z wersji 180PS, auto zap.... że aż miło, naprawdę sympatycznie masuje kręgosłup :)
No i 1.8T - wiadomo motor nie do zaje..., tani w eksloatacji, jedna suszarka, a jak będzie mało to i ponad 200+ PS można zrobić :)
Gaz chodzi w tym idealnie - założone jest BRC P&D.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: